Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mooi Dee, zoals het is gegaan. Goed gedaan. Dikke knuffel voor je verdriet.

Bieb, heb je een aanloper?

Ozzy is weer geweest, toen E hier was. Om 17.30u was hij hier en ik heb hem de hele avond, tot een minuut geleden, binnen gehouden. Hij heeft 3 zakjes natvoer op en flink wat harde brokken. Gister ook al 4 zakjes. Je kunt hem gewoon op pakken en aaien. Hij zat net met zijn staart vast in het luxaflextouwtje, maar toen haalde hij ook niet uit, ondanks blazen en mauwen. Dus hij is bangig maar een lieverd. Hopelijk komt hij elke dag en kan ik hem steeds langer binnen houden. Hij is wel heel waakzaam en wil het liefst gelijk naar buiten rennen maar ik wil dat hij wat meer went binnen.
Ik ben bekaf nu. Het gaat me steeds door mijn hoofd heen. We hebben net met z'n allen film gekeken. Dat leidt wat af. Nu naar bed. Kijken of ik nog wat kan slapen.
Hoop dat het lukt Dee. Huilen is zo vermoeiend.
Dee
Hoop dat je toch een beetje kan slapen Dee. Waardeloos is dit, is ze zo ver weg terwijl ze waarschijnlijk nog heel dichtbij voelt.....

Olijf, ik vind het een goede vergelijking hoor. Volgens mij gaat het ook zo. Bij planten is het bekend, die bloeien vaak vlak voor ze doodgaan om toch nog voor nakomelingen te kunnen zorgen. Maar bij mensen en dieren is het volgens mij ook vaak. Mijn schoonmoeder had nog een opleving vlak voor ze overleed (hell, ze lag al op apegapen, we zaten met de familie in de kamer te praten over vroeger, en toen vroeg man nog aan haar waar haar oude buren ook alweer vandaan kwamen. Ongeveer een uur voor ze stierf wist ze toen nog te vertellen dat die uit Marken kwamen ). Bij mijn oma net zo. De laatste keer dat ik haar zag ging ik helemaal opgelucht naar huis,omdat ze zo opgeknapt leek. Maar de volgende ochtend had ze haar laatste adem uitgeblazen. Dus volgens mij werkt dat echt zo.

Plou, wat mooi van Ozzy! En wat een vreetzak, helemaal goed. Laat hem maar lekker aansterken en vertrouwen krijgen in jou.

Jaaa, Bieb heeft een prachtige poezenvriendin! Op vakantie uiteraard. Ik zal straks de plaatjes plakken, nu is mijn schoot even bezet en no way dat ik die vrij ga maken.
Oh jeej.... Ben benieuwd of Biebel dat nog mee gaat maken dan
Biebse poezenvriendinnetje:

En denk erom dat je geen kittens in je tas stopt straks hè!
Zeg eens dat ik moet slapen?
Ga slapen.

Ik heb best goed geslapen eigenlijk. Ben er om 10 uur in gegaan, om 5 uur wakker voor een plasje en daarna de wekker uitgezet en pas om kwart voor 7 weer wakker te worden.

Nu zit ik nog thuis, ik heb met haar föhnen iets in mijn oog gekregen en ik krijg het er niet uit. Het doet zeer en het traant als een gek.

Bieb's nieuwe vriendinnetje is mooi. Bieb is wel een kattenmagneet he?

Mooie verhalen van je familie Splinter.
Gelukkig Dee. Ga je wel werken?

Ik ben geen vrienden met jetlag... Tjongejonge
Sorry Plou! Heb je uiteindelijk nog wat slaap kunnen pakken?

Fijn dat je goed geslapen hebt, Dee. Het zal toch een beetje een rare dag worden voor je…
Ik heb een poging gedaan om thuis te werken maar ik zie bijna niks door de tranen. Ik kan om 12 uur bij de dokter terecht. Jammer dat het niet eerder kan want het doet zeer. En ik heb al wel zitten wrijven natuurlijk maar toen schoot het me te binnen dat ik gelaserd ben en nu durf ik niet meer.

En ik krijg nu ook nog een druipneus door al het tranen.

Vanochtend was idd even raar. Geen eten maken, niet kijken hoe het met haar is. Hond wilde ook de tuin in om te kijken of er nog voer stond wat ze op kon eten. Helaas. Alle plekjes bekeken en besnuffeld. Geen poes, geen eten.
Balen van oog Dee. Nog steeds pijnlijk?

Kan me indenken hoe raar het vanmorgen was zo zonder poekel

Plou uiteindelijk nog geslapen? Vandaag zou je thuis werken toch?

Splint Dank voor plaatjes.

Ze is heel lief Ik lijk idd en magneet te hebben. Stom want ik trek me alles wel aan. Ze is jong, heel jong nog.

Maar gelukkig weldoorvoed.

Ze heeft ook een langharige broer, die is wauw!!

Ik zit verdorie nu ongewassen aan de bar met een kop koffie.

Ik wilde even snel brood halen voor het op was. Komt er toch ineens een onweersbui! Dan maar met brood op de bar aan de koffie.

Hier is het droog en er is Wifi

Straks met de bus naar Ibiza stad.
Ik heb een paar uurtjes geslapen en werk inderdaad vanuit huis. Mailbox is bijgewerkt al, en nu wachten op telefoontjes. Het is erg rustig dus ik kan ook rustig aan doen

Balen Dee, van oog. Hopelijk zit er gewoon een haartje in die de dok er wel uit kan vissen.

Klinkt goed Bieb! Bar, Wifi en doorgevoed poesje

Hopelijk zo weer zon.
Wat een mooie kat, Bieb!

Dee, wat kan je nu in je oog gekregen hebben?

Altijd naar die eerste dagen na het overlijden van een poezzel.

Ik heb straks een sollicitatiegesprek! hahaha. Was ik helemaal vergeten te vertellen. Uit duizenden brieven (jaja) hebben zij o.a. mij getrokken,tsjonge. Het eerste gesprek gaat telefonisch en ik moet zelf bellen a la 80 ct/min. Vind ik raar
Nou, dat is zeker raar Slof. Succes iig, maar klinkt als geldklopperij eerlijk gezegd.
Het is bij een bedrijf in A., maar het moederbedrijf zit in Belgie, vandaar een korte telefonische kennismaking. Het is o.a. een receptioniste/telefoniste job en ze willen je telefoonstem beoordelen. Nou, volgens mij klink ik niet zo jofel door de telefoon haha. Er blijven 5 kandidaten over voor de eindronde.

Het is heel erg, maar dit was 1 van mijn verplichte sollicitaties en ik heb echt geen idee meer wat de job ook alweer inhield

Vacature is inmiddels ook niet meer online.
In de email stond dat het gesprek enkele minuten zou duren, nou we hebben een kwartier zitten kleppen. Dus duur gesprekje. Over 2 weken hoor ik meer.Vind het al heel wat dat ik bij de eerste ronde zit.
*dubbel*
Duimendraaiers aan

Ik was een tijdje geleden met Olijf in U, daar hing een prachtig jurkje maar te duur. Is in de aanbieding nu voor 30 euro minder. Hij is zo, zo, zo perfect! Maar ja... eigenlijk is mijn geld wel een beetje op. Maar hij zo leuk! *zucht*.

http://www.nu.nl/opmerkel ... -nemen-kat-erbij-ton.html
bizar verhaal
Slofje ik hoop dat je het werk krijgt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven