Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
Als ik lees hoe angstig jullie zijn voor herkenning ben ik blij dat ik nooit wat verborgen heb hoeven houden. De paar (platonische) vriendinnen die mij herkent hebben hadden alle begrip voor de situatie. Deels wisten ze ook al wat er speelde.

Is jouw affaire alle benauwdheid waard Roodkapje?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Vergeet ik helemaal te reageren op het andere deel van je post Loui. Goed opgelost denk ik, en ik kan me wel iets voorstellen bij het minder aantrekkelijk worden van de minnaar dan. Dat soort verrassingen moet een stiekeme minnaar gewoon niet doen lijkt mij.
@Roodkapje

Ja,jammer is dat wel.Het forum helpt echt als ik tegen mezelf aan botst.Het geeft mij zoveel inzichten,handvaten om mijzelf soms bij elkaar te houden.Ik heb hier zoveel geleerd.

Doodzonde dat het geen besloten praatgroepje is.
quote:roodkapjeendewolf schreef op 15 oktober 2014 @ 10:44:

Ik hou extreem rekening mee wat ik schijf en nog krijg ik het soms spaansbenauwd, het is toch een openbaar forum. Daarbij als iemand mijn nickname vind in mijn computer dan kun je dus alles van me loepen, geen fijn idee.

Voor mij een reden om straks een keer anoniem te gaan en weer te verdwijnen. Helaas.

Ik heb ook niet voor niets een derde nick hier, hoe lastig dat ook is...

Hart, er zijn afsplitsingen, volgens mij. Engel heeft ook ergens stew gewezen op de ontwikkelingen hier bijv. Je kunt zelf evt ook een besloten forum maken (gratis te doen via forum2go of hotforum bijv) en die helemaal afsluiten tegen meelezers, en gericht wat mensen hier (via pm) vragen om daar mee te schrijven?
Goed om je update te lezen HL, want dat er iets niet klopte konden we uit je eerdere posts al opmaken. Het was niet meer zoals het was, maar dat is onder deze omstandigheden te begrijpen.

Ook goed om te lezen dat je je nuchtere kijk op het geheel nog steeds hebt, daar help je haar zeker mee.

Voelt het voor jou extra zwaar, dat er nu weer iemand op een bepaalde manier afhankelijk van je is, of is dat wel te doen voor je, juist door die nuchtere kijk?

Bedankt voor de positieve reacties op m'n vlinders, doet goed
Hier nog iemand met een derde nick. Vergeet ook niet dat er duizenden meelezers zijn zonder account. Het lijkt af en toe wel een besloten clubje, zoals er op elkaar gereageerd wordt, maar er zijn echt ontstellend veel ogen die meelezen. Elke verwijzing naar je privéleven kan er een te veel zijn.
Puzzled, het voelt niet zwaar, wel pijnlijk. Ik zie niet graag een dierbare richting mentale afgrond rollen. Door mijn gemakzucht ben ik liever lui dan moe zodat ik altijd bijtijds (voorzorgs)maatregelen neem ipv situaties naar de verdommenis laat lopen. Waar ik op hoop is dat die pillen hun werk effectief doen.
@Theemok

Ik krijg meteen weer de behoefte alles te poefen en van nick te wisselen.Duizenden ogen...pfff
Mij herkenbaar Hart? Als in: echte naam, waar ik woon enz? Of herkenbare anderen over wie ik schrijf? (dan hier geen inhoudelijke reactie s.v.p! Stuur me een pb'tje)

Mijn 1 is op de hoogte hè dus een affaire an sich is geen punt.

Ik ga vanaf nu wel terughoudender zijn met wat ik wel en niet schrijf hier. Is wat verstandiger.
Kan ik me voorstellen HL. Hopen dat zij snel de weg terug weer vindt. Moeilijk om iemand te helpen in een dergelijke situatie, goed dat je er voor haar bent, want door wat jullie beiden hebben meegemaakt kan jij haar waarschijnlijk beter helpen dan menig hulpverlener.

Ik ben begonnen met mijn berichten eens terug te lezen om te zien hoe herkenbaar ik ben. Waarschijnlijk haalt een goede bekende me er wel uit, maar goed, dat is dan maar zo. Wel grappig, en zelfs wel therapeutisch trouwens, om te lezen hoe ik er toen in stond en hoeveel dat inzicht inmiddels veranderd is.

Het is altijd goed om te bedenken dat je niet té openhartig hier moet zijn. Iemand als Bella was wel heel erg open over zichzelf, over haar thuissituatie, haar manier van schrijven zal een bekende vast zijn opgevallen.

Nee Ano*k, ik vind je totaal niet herkenbaar. Van een paar dames weet ik in welke provincie of welke stad ze wonen, maar daar houdt het mee op. En dat is nooit met name in een topic hier genoemd, maar bleek uit een mailwisseling achter de schermen. En dan nog weet ik van slechts een enkeling de achternaam. Laten we nou niet paranoïde gaan doen, hè ;)
@high : heftig voor haar en jou. Lijkt me goed dat ze ondersteund wordt door medicatie, krijgt ze verder ook professionele hulp ?

Wat ik niet goed begrijp waarom er nu ineens niet meer gesekst kan worden , alsof het een beloning/speeltje is die je inzet en weer afpakt. Denken jullie echt dat je door te stoppen met de seks haar ineens beter maken en minder afhankelijk van jou ??

Seks is toch ook contact maken/liefde en samen zijn? Iets wat bij het leven en " verkering " hoort.
Ano*k,

Maar natuurlijk niet.Dat zou ik nooit doen.

Opsommen waardoor je herkenbaar bent,maar dat ben je wel. Vind ik hé.

Ik stuur jou wel even een pb.Dan zie je wat ik lees en zie je het vanuit een andere hoek.
Zullen we afspreken dat we elkaar aanspreken als het te herkenbaar wordt ?
quote:roodkapjeendewolf schreef op 15 oktober 2014 @ 11:11:

Zullen we afspreken dat we elkaar aanspreken als het te herkenbaar wordt ?Dat doe ik al, lijkt me niet meer dan logisch.
Eens.
quote:roodkapjeendewolf schreef op 15 oktober 2014 @ 11:11:

Zullen we afspreken dat we elkaar aanspreken als het te herkenbaar wordt ?Dat is eigenlijk best een goed idee!Ik ben voor!
Goed, dan ga ik nu weer onder mijn palmboom zitten met mijn cocktail en uitzicht op de jachthaven Straks nog even mijn nagels laten doen, haar in de verse verf en mijn tuinman een knipoog geven. Het lekkere ding. Prrrr.

(gratis tip om onherkenbaar te blijven )
quote:roodkapjeendewolf schreef op 15 oktober 2014 @ 11:09:@high : heftig voor haar en jou. Lijkt me goed dat ze ondersteund wordt door medicatie, krijgt ze verder ook professionele hulp ? Wat ik niet goed begrijp waarom er nu ineens niet meer gesekst kan worden , alsof het een beloning/speeltje is die je inzet en weer afpakt. Denken jullie echt dat je door te stoppen met de seks haar ineens beter maken en minder afhankelijk van jou ?? Seks is toch ook contact maken/liefde en samen zijn? Iets wat bij het leven en " verkering " hoort.Omdat de seks geen contact maken, wel zichzelf proberen tot leven opwekken via mij was. Het is effectiever dat zij dat opwekken nu met hulp van daarvoor bestemde medicatie en rouwbegeleiding doet zodat ik affectief als verkering met haar samen kan zijn. Mijn lichaam bestaat uit meer dan mijn geslachtsdeel alleen, dus er blijft genoeg over voor haar om aangekleed mee te verkeren.
Vriendelijk verzoek aan de mensen die nu weer overwegen van nick te veranderen: doe het niet! Check eerst eens je eigen geschiedenis en poef dan eventueel sommige berichten, maar zelfs als trouwe lezer kan ik er geen touw meer aan vast knopen als je (weer) gaat nickchangen en dus reageer ik ook veel minder op je.

Volgens mij moet je je omgeving gewoon nooit op het spoor zetten als je niet wilt dat ze hier gaan kijken. Dus nooit het vivaforum noemen, zelfs niet over dingen op alle andere pijlers. Zelfs niet zeggen dat je uberhaupt op een open forum schrijft. Voor je het weet maak je mensen nieuwsgierig. Ik las toevallig net nog in de papieren viva dat er maandelijks miljoenen hits zijn op dit forum....
quote:oranjexx schreef op 15 oktober 2014 @ 11:24:

Vriendelijk verzoek aan de mensen die nu weer overwegen van nick te veranderen: doe het niet! Check eerst eens je eigen geschiedenis en poef dan eventueel sommige berichten, maar zelfs als trouwe lezer kan ik er geen touw meer aan vast knopen als je (weer) gaat nickchangen en dus reageer ik ook veel minder op je.

Volgens mij moet je je omgeving gewoon nooit op het spoor zetten als je niet wilt dat ze hier gaan kijken. Dus nooit het vivaforum noemen, zelfs niet over dingen op alle andere pijlers. Zelfs niet zeggen dat je uberhaupt op een open forum schrijft. Voor je het weet maak je mensen nieuwsgierig. Ik las toevallig net nog in de papieren viva dat er maandelijks miljoenen hits zijn op dit forum....+ 100
quote:theemok schreef op 15 oktober 2014 @ 11:18:

Goed, dan ga ik nu weer onder mijn palmboom zitten met mijn cocktail en uitzicht op de jachthaven Straks nog even mijn nagels laten doen, haar in de verse verf en mijn tuinman een knipoog geven. Het lekkere ding. Prrrr.

(gratis tip om onherkenbaar te blijven )

Nee,nooit over beginnen.Het viva forum?Nog nooit van gehoord...is dat leuk dan?
@Oranje

Miljoenen?
Oh,ik vind poefen ook fijner dan een nickchange.

Maar het is zoveel werk!
Herkenbaarheid, tja. Sommige hier zijn er ook wel heeeeeeeel voorzichtig mee, niet erg maar dat maakt het wel moeilijk om te reageren omdat je gewoon niet weet wat er speelt. Ik ben voorlopig niet van plan te weg te poefen... Ik haal privédingetjes wel weg als het gelezen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven