Niet kunnen poepen!!
maandag 27 oktober 2014 om 07:05
Gisteravond moest ik poepen maar toen ik op de toilet zat lukte het niet het deed echt pijn en moest echt persen de pijn was niet te verdragen en het lukte niet.
Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)
Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.
Denken jullie dat dit zal helpen ???
Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)
Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.
Denken jullie dat dit zal helpen ???
dinsdag 28 oktober 2014 om 22:10
quote:lilalinda schreef op 28 oktober 2014 @ 22:06:
TO had vanmorgen een afspraak bij de huisarts (meldde ze zelf gisteren, ik heb het nog even nagekeken was om 18.38 dat ze het poste) en ze heeft de seh gebeld. Heeft dus een arts en een verlleegkundige gesproken? En zij zagen geen reden tot paniek, toch?
Ik ken het verhaal, en weet van zonnebloemschillen/meloenpitten etc kunnen doen. En hoop dat TO het niet heeft, maar waarom zouden wij het beter weten, dan artsen?Pijn en zich ellendig voelen is toch verdorie al reden genoeg om geholpen te worden?
TO had vanmorgen een afspraak bij de huisarts (meldde ze zelf gisteren, ik heb het nog even nagekeken was om 18.38 dat ze het poste) en ze heeft de seh gebeld. Heeft dus een arts en een verlleegkundige gesproken? En zij zagen geen reden tot paniek, toch?
Ik ken het verhaal, en weet van zonnebloemschillen/meloenpitten etc kunnen doen. En hoop dat TO het niet heeft, maar waarom zouden wij het beter weten, dan artsen?Pijn en zich ellendig voelen is toch verdorie al reden genoeg om geholpen te worden?
dinsdag 28 oktober 2014 om 22:12
quote:NummerZoveel schreef op 28 oktober 2014 @ 22:10:
[...]
Pijn en zich ellendig voelen is toch verdorie al reden genoeg om geholpen te worden?Ik gun TO dat ze nu van de pijn af is. Maar ze is bij de huisarts geweest, had een afspraak vanmorgen en heeft de seh gebeld. Blijkbaar zagen die geen reden tot paniek?
[...]
Pijn en zich ellendig voelen is toch verdorie al reden genoeg om geholpen te worden?Ik gun TO dat ze nu van de pijn af is. Maar ze is bij de huisarts geweest, had een afspraak vanmorgen en heeft de seh gebeld. Blijkbaar zagen die geen reden tot paniek?
dinsdag 28 oktober 2014 om 22:15
quote:Dubbus schreef op 28 oktober 2014 @ 22:12:
Huh? Ze heeft toch morgenochtend pas een afspraak, niet vanochtend?!
Volgens mij heeft ze alleen gebeld en is ze niet gezien.
TO, hoe is het nu?
Dacht vanmorgen, maar kan me vergissen.
En nogmaals, ik wil heus niet ontkennen, dat ze pijn heeft, of dat er iets kan zijn. Maar wil geen paniek veroorzaken. Stress is bij obstipatie al helemaal onprettig. Hoop dat TO er gewoon op natuurlijke wijze vanaf komt (en nooit meer schillen eet)
Huh? Ze heeft toch morgenochtend pas een afspraak, niet vanochtend?!
Volgens mij heeft ze alleen gebeld en is ze niet gezien.
TO, hoe is het nu?
Dacht vanmorgen, maar kan me vergissen.
En nogmaals, ik wil heus niet ontkennen, dat ze pijn heeft, of dat er iets kan zijn. Maar wil geen paniek veroorzaken. Stress is bij obstipatie al helemaal onprettig. Hoop dat TO er gewoon op natuurlijke wijze vanaf komt (en nooit meer schillen eet)
dinsdag 28 oktober 2014 om 22:15
quote:lilalinda schreef op 28 oktober 2014 @ 22:12:
[...]
Ik gun TO dat ze nu van de pijn af is. Maar ze is bij de huisarts geweest, had een afspraak vanmorgen en heeft de seh gebeld. Blijkbaar zagen die geen reden tot paniek?Ze is niet bij de huisarts geweest, daar heeft ze morgen een afspraak staan. En vandaag belde ze op naar de hap of SEH (wat was het TO?) dat ze vreselijk veel pijn heeft.
[...]
Ik gun TO dat ze nu van de pijn af is. Maar ze is bij de huisarts geweest, had een afspraak vanmorgen en heeft de seh gebeld. Blijkbaar zagen die geen reden tot paniek?Ze is niet bij de huisarts geweest, daar heeft ze morgen een afspraak staan. En vandaag belde ze op naar de hap of SEH (wat was het TO?) dat ze vreselijk veel pijn heeft.
dinsdag 28 oktober 2014 om 22:18
quote:NummerZoveel schreef op 28 oktober 2014 @ 22:15:
[...]
Ze is niet bij de huisarts geweest, daar heeft ze morgen een afspraak staan. En vandaag belde ze op naar de hap of SEH (wat was het TO?) dat ze vreselijk veel pijn heeft.Hoop dat ze dan verteld heeft van de pitten. Want alleen 2 dagen niet poepen en buikpijn, snap ik dat ze niet hoeft te komen
[...]
Ze is niet bij de huisarts geweest, daar heeft ze morgen een afspraak staan. En vandaag belde ze op naar de hap of SEH (wat was het TO?) dat ze vreselijk veel pijn heeft.Hoop dat ze dan verteld heeft van de pitten. Want alleen 2 dagen niet poepen en buikpijn, snap ik dat ze niet hoeft te komen
dinsdag 28 oktober 2014 om 22:20
quote:charona23 schreef op 28 oktober 2014 @ 20:36:
[...]
ja uiteraard en dat ik vreselijk pijn had. Ze zei dat ze het niet weg gingen halen dat ik morgen maar naar de
Huisarts moest.
Ze zei me dat ik maar een plak ontbijtkoek moest nemen en een zetpil (paracetemol)Ja, dat heeft ze gezegd, zie quote.
[...]
ja uiteraard en dat ik vreselijk pijn had. Ze zei dat ze het niet weg gingen halen dat ik morgen maar naar de
Huisarts moest.
Ze zei me dat ik maar een plak ontbijtkoek moest nemen en een zetpil (paracetemol)Ja, dat heeft ze gezegd, zie quote.
dinsdag 28 oktober 2014 om 22:24
donderdag 30 oktober 2014 om 21:03
Dat is nog t leukste..
Ik ging naar de huisarts die gaf me weer een recept.
Toen ik in de apotheek kwam bleek dat ik er voor moest betalen ik weer terug naar de huisarts dat ik geen geld bij me had.
Wilt hij me vervolgens wegsturen zonder medicatie.
Ben ik dus zelf naar het ziekenhuis gegaan spoedeisende hulp.
Hebben ze me geholpen maar ja ik lag op de observatie afdeling.
dus daar mag je maar 1 dag blijven.
Ze spoten me vol met die klysma's. Dat deed zo pijn dat ik jankend daar lag. En soms ook weigerde.
nu net heeft de dokter getoucheerd en klysma.
Toen weer beetje uitgekomen.
Mischien voelde hij dat de zonnenbloempitten bijna weg waren (hoop ik)
Als de pijn aanhoud en het niet eruit komt ga ik vrijdag weer terug.
Ik ging naar de huisarts die gaf me weer een recept.
Toen ik in de apotheek kwam bleek dat ik er voor moest betalen ik weer terug naar de huisarts dat ik geen geld bij me had.
Wilt hij me vervolgens wegsturen zonder medicatie.
Ben ik dus zelf naar het ziekenhuis gegaan spoedeisende hulp.
Hebben ze me geholpen maar ja ik lag op de observatie afdeling.
dus daar mag je maar 1 dag blijven.
Ze spoten me vol met die klysma's. Dat deed zo pijn dat ik jankend daar lag. En soms ook weigerde.
nu net heeft de dokter getoucheerd en klysma.
Toen weer beetje uitgekomen.
Mischien voelde hij dat de zonnenbloempitten bijna weg waren (hoop ik)
Als de pijn aanhoud en het niet eruit komt ga ik vrijdag weer terug.