December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Even heeul snel, zou toch lullig zijn als ik de tweede dag op mijn werk op het internet gezien wordt, maar alles prima hier! Blij om weer "Ainne" te zijn en niet alleen maar mammy.

Leah is nu in de kleutergroep, ze is er niet superblij mee, het nieuwtje is er wel een beetje af en eigenlijk mist ze de babygroep gewoon. Maar goed, went wel. Aimee gaat prima. Heeft niet veel gedronken gisteren, was teveel te zien om haar heen, maar wel goed geslapen en zelfs een beetje bijvoeding gegeten (een paar lepels babyrijst), iets wat ik nog niet voor elkaar had gekregen! ;o)

Right, ik ga weer afsluiten, byeee!
Hier ook weer een niet-zo'n-lekker nachtje. Manuel leek gewoon helemaal opgeknapt, de hele dag lekker aan het spelen en vrolijk, maar tijdens het avondeten was het brullen en meneer wilde niks eten, alleen een fles melk. Verder veel wakker geweest en vanmorgen weer niks eten, alleen melk. Hopelijk gaat het vanmiddag bij mijn schoonmoeder beter.

Heb het zomaar een beetje druk op mijn werk, dus ik laat het hier even bij. Maar (you know me!) ik kom zeker nog wel een paar keer even koekeloeren hiero vandaag!
Weer even een vakantiezwaai vanuit hier!

Straks komt m'n zus, gaan we even bij onze oma op bezoek (pleegmoeder van m'n moeder) zij is gister plotseling opgenomen in het ziekenhuis. Gelukkig is het niet haar hart (daar leek het op) en hoeven m'n ouders niet terug te komen van hun korte vakantie.

Sneu hoor, moeders net een dag weg, moesten we haar bellen dat Oma in het ziekenhuis ligt.

Morgen is het hier clowntjesdag in de stad, dus daar gaan we even heen, en misschien donderdag wel even naar het strand.

Dikke kus voor allemaal!
Nog 3 dagen werken (eentje deze week en volgende week nog 2) en dan heb ik verlof.

Ik ben er echt wel aan toe. Heb best wel vaak last van mijn buik door het zitten de hele dag.

Gisteren hebben we Boyd dus geen tussendoortjes meer gegeven, alleen nog fruitsmoothie en een cracottes. Bij het avondeten heeft hij zijn hele bakje groenten bijna opgegeten.

Vanavond vond heeft hij 2 happen andijvie-stamppot op, maar dat vond hij niet zo lekker. Wij aten risotto-rijst met vlees en groenten en daar heeft hij ook nog wel wat happen van zitten eten.

Ik hoop dus dat we nu weten waarom hij al deze weken niet goed at, waarschijnlijk zat hij steeds te vol door wat hij overdag at.

Loswurmen:

Wij hebben een tuigje in Boyds kinderstoel en die doen we dus altijd vast tijdens het eten. Hij doet altijd netjes zijn handjes naar voren zodat we hem vast kunnen zetten en hij probeert ook altijs zelf mee te helpen met het sluiten. Ook in de Ikea-winkelwagen zat zo'n riempje en hij vond het prima dat we deze vast deden. We hebben zelf zo'n riempje ook liggen en nemen deze dus voortaan ook mee naar de supermarkt. Ik zeg soms gekscherend: het lijkt wel een paard, die kan je ook gewoon alleen met een touwtje vastzetten en denkt dan dat hij niet weg kan.

Boyd is een doenerig mannetje, maar in de Buggy vindt hij het allemaal prima en zit hij heel rustig. En als hij soms naast de buggy loopt, geeft hij zelf aan dat hij erin wil zitten (luiwammes)

Sannie

Je reactie op de mola voelde ik niet als een aanval hoor. Ik kon het mezelf alleen niet meer herinneren dat ik er toen zo over gesproken heb. Mooi gezegd, dat het nu een stukje van mij is dat bij me hoort.

Nurse

Lekkere meiden heb je hoor !

Tinus

Ja, dat had ik 4 jaar geleden ook niet kunnen denken dat nummer 2 al onderweg zou zijn.

Yora

Het was ook niet de bedoeling dat de mola zo'n gespreksonderwerp zou worden hier bij het begin van het Forum december 2006. Het was voor mij toen ook een mooie mogelijkheid om het te verwerken.

Die 0% alcohol van Bavaria is erg lekker. En vooral met de siroop er doorheen. Moet je voor de aardigheid maar eens proberen. Ik heb de Carvan Cevitam smaak cassis.

Maar een leuke zwangerschap van een nieuwe partner zou je toch nog wel over willen doen?

Ik heb ook altijd gezegd, ik wil wel een 2e, maar kunnen ze die 9 maanden niet afschaffen? En dat vind ik nog steeds. Nu de laatste 7 weken gaan zo traag als wat.
Ik hoor net dat de vriend van JP's moeder vannacht is overleden. Wij hebben geen goed contact met hun, maar wel sneu voor haar hoor. Eerst haar ex-man (JP's vader) een half jaar geleden en nu de tweede man in haar leven... verdrietig hoor.
Waar zijn jullie allemaal???

Ik heb graag wat te lezen tijdens het werk...
Ach jeetje, het zal je maar overkomen !! Plotseling ??

Niet zo veel te melden, sorry :-)

Heb gewinkeld voor het werk, ga nu naar de bieb en dan neem ik vrij om in de tuin te werken. P is ook thuis. Moet misschien eerst wel een vergunning aanvragen om dat oerwoud te kappen :-)

Moet nog steeds een foto's plaatsen van de vakantie en haar mondje enz..........
Ah VOLLEK!

Flodder: Ja, hij is letterlijk dood neergevallen. Hij moest 5 bypasses maar durfde niet... Erg triest voor wie hij achterlaat, dat hij niet durfde. Dan had ie het waarschijnlijk nog wat jaartjes kunnen volhouden.

Leuk dat je vrij kan nemen, het is lekker weer!

Sjonge, tis ook al saai op mijn werk. Ik moet dvd's kopieren en nu zit ik tussendoor telkens maar te wachten en te wachten en te wachten.
Joni: Klinkt wel leuk om te proberen met die siroop van je. Ik drink al wel mojito's zonder alcohol. Lees suikerwater met muntblaadjes en ijs.

En jaaa ik wil best nog een keer zwanger worden hoor in een leuke situatie. Datelief moet het nu al elke keer aanhoren hoe leuk die verse baby's eigenlijk wel niet zijn.

Mette: Wat gaat het jaar dan eigenlijk hard. Ik weet nog wel die foto's vorig jaar volgens mij van die clowntjesdag?! Met een rode neus? En zonnetjes op haar wangen?? Is dat alweer een jaar geleden dan??! Kan het me echt bijna niet voorstellen. Of is die clowntjesdag vaker per jaar? Wat is het nou eigenlijk precies?

Ainne: Ik vergat het steeds maar ik draag al heel lang geen voedingsbh's meer hoor. Sinds Yora 1 is ofzo? Mijn bh's komen bij zo'n te duur voor mij winkeltje vandaan en die vrouw zit elke keer te mekkeren dat ik straks theezakjes krijg en dat ik niet te veel moet gaan sporten want dan blijft er niks van over.

Marlies Dekkers heeft nu ook voedingsbh's misschien dat dat wel een beetje leuk is? En duur!

Tinus: Vervelend nieuws! Ik heb dat ook wel eens eerder gehoord bij iemand. Maar dan eerst haar eigen man en een half jaar later haar ex-man. Zo vreemd eigenlijk. Ga je wel naar de begrafenis? Hoe is het nu eigenlijk met JP???

Over tuigjes en riempjes... Yora klikt zichzelf altijd maar vast in de kinderstoel want ik vergeet het altijd. Ik vergeet het ook altijd weer dat ze zichzelf heeft vastgemaakt dus til ik haar heel vaak op met stoel en al. Als ik er bij ben heeft Yora zich nog nooit uit de autostoel weten te krijgen. Ze trekt wel altijd haar schoenen en sokken uit. Als ze bij de oppas in de auto zit en ze komen toevallig langs mijn huis dan zegt ze altijd mama! als ze voorbij rijden.
He meiden,

Tinus, wat erg zeg, van haar tweede man..

Flodder; succes met je oerwoud!

Joni; yeah, bijna verlof! Nova wurmt zich ook niet uit het tuigje, en vindt de sluiting ook beremooi, haha!

Yora; Datelief? Pfff het wordt tijd dat je eens wat meer info geeft hoor! Is de buurman eigenlijk weer terug?

Ja vorig jaar was er ook clowntjesdag. Heb nu weer een foto gemaakt, zal ze wel even allebei plaatsen. Daar was ze nog best klein hoor, haha!

Leuke ochtend gehad, clowntjesdag was erg leuk. Overal clowns en opblaaskussen en opblaasspellen door de hele stad. Kanovaren voor de kinders bij de haven, klimwand, knutselplein en allerlei andere toestanden. Erg leuk dat onze gemeente altijd zoveel organiseerd voor de kinderen in de zomervakantie. Iedere week zijn er activiteiten, en iedere woensdag is er dus; clowntjesdag, ponydag en dat soort dingen. Begin augustus weer de kermis, gezellig!

Hmm kan die van vorig jaar niet van mijn site kopieren..

Wel nog een aantal andere foto's:

Als ze danst wilt ze zichzelf graag bekijken in de oven Muts..

Wat wordt ze groot hé? *zucht*

Rooie dakduvel

De pop wassen

Met de klei spelen.

Zo Tinus, heb je weer wat te kijken op je werk

Fijne dag allemaal!
Geweldig Mette! Wat een mooi meisje is het toch... Die staartjes, echt een moppie!

Yora: Date, dat, date??? Vertel!!!

Ja denk wel dat we naar de begrafenis gaan hoor. Beetje uit verplichting, maar vind het wel netjes om te gaan.

Met Jp gaat het wel goed hoor! Lief dat je het vraagt.
foutje
*Mette, wat een prachtig grietje heb je toch! Is het een compliment dat ik niet kan zien welk armpje er "aangetast" is? Ze ziet er echt geweldig uit! Echt een lief, wijs meisje*
A1mee, jeetje wat balen zeg dat je zo'n pijn hebt...

Sannie, de beugel van de stoel durf ik echt nog niet, ze gaat er zeker afvallen dan!

Floddertje, zijn de afgelopen nachten weer beter gegaan?

Heb ook het stukje van de echobon gezien, zager leuk uit inderdaad!

Is het nog goed gekomen met het oerwoud?

Ben inderdaad wel benieuwd naar je foto's!

Ainne, fijn dat het allemaal goed gaat nu je weer aan het werk bent, hoeveel dagen werk je eigenlijk?

Tinus, ik hoop dat hij snel weer in een goed slaapritme komt!

Ook al heb je geen contact het blijft toch erg dat de man van zijn moeder is overleden...jeetje wat sneu dat hij gewoon echt niet durfde te gaan voor die bypass operatie!

Mette, hoe is het nu met oma? gelukkig konden je ouders gewoon op hun vakantieadres blijven!

leuke foto's zeg, ze lijkt (is) echt al groot!!! Lekker eigenwijs met die staartjes, die blijven hier nog steeds geen 2 tellen zitten *zucht* Ze heeft trouwens ook al veel langer haar dan Amber....

Joni, lekker bijna verlof!

Ik hoop dat Boyd nu steeds beter gaat eten!

Yora, date? vertel!

Ben vanmorgen met de kids naar de ikea geweest, Justin wou zo graag, kon hij lekker spelen in het speelparadijs! Had niet veel nodig, maar nog eem paar kleine rommeltjes voor op de camping op de kop getikt! Was om 13:30 terug en daarna heb ik Justin nauwelijks gezien tot 19:30! Hij woont in de speeltuin met dit weer!!

Amber had alleen in de auto terug even geslapen, maar thuis trapte ze er niet meer in, dus die was lekker chagerijnig vanmiddag!

Het praten gaat ook steeds beter, vanmorgen zei ze voor het eerst pop en vanmiddag was pop ineens al baby! en zo ratelt ze heel de dag door en ik kan er steeds meer van maken!
Zo, hèhè, even uithijgen met een koffie, biscuitjes en het forum hoor!

Ben me toch een partij druk hier, héérlijk! Het meisje dat deze keer weer het meeste van mijn taken had overgenomen heeft het weer super gedaan, dus hoef tenminste geen puin te ruimen, maar heb toch aardig wat in te halen en bij te lezen. Kreeg gisteren ook alweer een rechtzaak die tegen ons aan is gespannen op mijn bureau, dus gelijk weer het diepe in!

Het enige wat niet zo leuk is, is Leah. Die heeft echt enorme heimwee naar de babygroep en haar oude leidsters. Vanmorgen toen we aankwamen bij de creche begon ze meteen te huilen en voorheen rende ze letterlijk het gebouw in. Wel heel zielig hoor. Vanaf volgende week gaan haar maatjes uit de babygroep ook "over" naar de peuters (Leah ging al eerder omdat Aimee nu in haar oude groep zit), dus hopelijk helpt dat. Al zeggen de leidsters dat het allemaal erg meevalt hoor, over het algemeen heeft ze het prima naar haar zin, maar het is niet leuk wegbrengen zo.

Maar Aimee gaat als een speer, heeft het prima naar haar zin en die eet nu dus gewoon bijvoeding hè! En wat voor bijvoeding, gewoon meteen met de pot mee daar (ze eten warm) - wel zacht gemaakt voor haar natuurlijk.

Marloes, Ikea, dat mis ik hier! Er komt er wel eentje, volgend jaar of zo. Voorheen was hier een wet dat winkels niet groter dan een bepaald oppervlak kon zijn, maar die wet is nu geschrapt of aangepast of zo.

En ik werk fulltime trouwens. Vent ook.

Mette, wat een beauty! En haha ik zat ook al te turen naar het "slechte" armpje, net als Mirjam, maar ik kan het ook niet zien. Ze laat zich er duidelijk niet door stoppen in ieder geval.

Ik had trouwens voor het eerst haarspeldjes gekocht voor Leah gisteren, maar ze moest ervan huilen, was er bang voor, nou jaaaa!

Tinus, zit je nou alweeeeer op het forum, gaat es aan 't werk joh!
geen ikea's in ierland, wel bij de buren.. ik weet nog wel toen ik in Bristol ging wonen en de stad in reed, was dat geloof ik het eerste wat ik zag en ik had zoiets van, da's mooi, kan ik mooi nog wat dingen aanschaffen...

Heerlijk, clowntje nova...

ainnee, vroeg beginnen met staartjes en speldjes hoor.. Hebben we bij Renske niet gedaan en ze zijn echt jaren uitgetrokken, pas nu mogen ze af en toe in... (en ik wilde zo graag een meisje met staartjes..) volgens mij had ik haar er van baby af aan aan moeten laten wennen...

en over een paar weken gaat het vast weer beter met Leah, mogen zussen niet samen... Hier wel, best leuk (vooral omdat 4 meiden van ongeveer dezelfde leeftijd, alle 4 een broertje/zusje hadden van ongeveer dezelfde leeftijd.. Dus ging prima met z'n allen...

casper klimt gewoon zelf van de trip op en af.. (en dan vervolgens weer op de tafel, da's minder). De eerste dagen wilde hij de beugel zelf terug, maar hij is nog zo stug, dus ik had daar niet veel zin in, en nu gaat het prima..

mmm, nog 1 dagje werken en dan lekker vrij.. Zaterdag de hele dag naar de jamboree, ben benieuwd hoe druk het zal zijn. Iedereen gaat mee (man ter ondersteuning, kids ter vermaak...) dus ik hoop op goed weer... Maar de laatste tijd valt dat erg tegen, gister zou het mooi zijn, dus niet en vandaag moeten we weer werken en prachtig weer...
Hoi meiden, even gauw, ben bekaf.

We zijn naar het strand geweest; héérlijk! Noof had de dag van haar leven! Wat kun je dan genieten van je kind zeg!

O ja, over haar armpje; fijn dat het zo niet zo opvalt. Je kunt het zien op de foto in de tuin dat ze met de pop zeult. Ze kan haar pols als ze iets tilt niet op een recht niveau krijgen als ze iets zwaars in haar handen heeft. Ze kan bv ook haar handje niet open (naar boven draaien) krijgen, en zoals bij de foto bij de oven, zie je dat haar armpje in een vreemde stand staat als ze m optilt. Hier gebruikt ze namelijk haar borstspier voor. Maar sowieso gaat het gewoon zo lekker met haar arm! Ben echt blij dat nu ik zoveel thuis ben, ik goed met haar aan de gang kan, en het ook zoveel resultaat geeft! Volgende maand weer op controle. Ben best weer benieuwd wat zij ervan zeggen.

Morgen een dagje shoppen met Tris. Noofje naar m'n moeder.

Fijne avond nog, kom snel weer even minder ego doen
Ik ga niet meer zeggen dat ik snel kom reageren.

Ga jullie ook niet meer paaien met foto's...

Het komt dr op neer dat we het gewoon zooow druk hebben in en rond het huis... niet eens zo zeer met de meiden...

En als ik dan ff de tijd heb voor de laptop dan kijk ik snel op hyves, HM en even hier.

Eenmaal gekrabbeld en gelezen heb ik geen zin en tijd meer over om uitgebreid te reageren.. *schaaaam )

Vanavond ook, we zijn net pas weer binnen, hebben geklust totdat het donker werd aan een dierenverblijf hier in de wei.

Vanmiddag om 15:00 begonnen, meiden lekker dr bij in de wandelwagen en die grote van ons al rennend in de wei achter de beessies, tussendoor gekookt en gegeten, weer verder met de stal om 19:45 naar binnen, meiden snel onder de douche en naar bed en weer verder...

Zijn net dus pas klaar en t is nog lang niet af....

Ben moe, ga naar bed.

Sorry meiden.

Dikke zoenen van mijn kant!!!

Moge meiden! (oh tis al bijna middag)...

Sjemineeee zeg, wat een ellende. Het is zo stil op het werk, bah! Ik verveel me gewoon!

We hoeven in ieder geval niet naar de uitvaart van de vriend van JP's moeder. Blijkbaar hadden zijn eigen kinderen ook niet zo'n fijn contact met papalief, want niemand wilde voor de uitvaartkosten opdraaien. Nu wordt meneer zonder ceremonie of wat zo de oven in geschoven... erg hè?! Gisteren was er 1 dag waarop mensen afscheid konden nemen, en that's it...

A1mee: Hoe gaat het met jou? Vind het zo sneu om te lezen dat je het weer zo lastig heb die laatste maanden. Ik hoop maar dat je niet lang meer hoeft te wachten tot Frits zich aandient!

Nurse: Ahaaa dus DAT ben je aan het doen! Heerlijk joh, lekker zo buiten bezig met de meiden en je kerel.

Wanneer gingen jullie nou ook alweer op vakantie?

Ainne: Ja hee ik WIL wel aan mijn werk, maar ik heb gewoon niks te doen. Echt irritant. Ik ga wel eerder naar huis denk ik, want dit is niks zo.

Wat jammer dat Leah zo slecht kan wennen. Maar zo te lezen komen haar vriendjes haar snel gezelschap houden dus dan komt het vast wel goed.

Marloes: Ik geef Justin groot gelijk, dat ie de speeltuin niet meer uitkomt! Ik ben gisteren met Manuel ook weer naar de grote speeltuin geweest en hij vond het weer geweldig. Toevallig liep daar ook de man van mijn beste vriendin met hun zoontje dus was wel gezellig.

Sannie: Jamboree van scouting? Joh leuk! Ik ben ook altijd heel actief geweest op scouting tot mij 16e ongeveer.

Mette: Oh wat leuk een dag naar het strand!!! Ben helemaal jaloers! (zeker omdat het lekker weer is en ik hier mijn tijd zit te verdoen... grrmmmmbl)

Komt iemand me nog gezelschap houden hier?!! Bah, ik ga liever lekker naar huis in de tuin zitten met een boek ofzo...
hey tinus,

Bij jou ook al zo rustig dus. Heb zo nog een lunchafspraak staan, maar daarna ga ik ook door naar huis hoor. Zit al sinds begin deze maand met moeite die 24 uur per week vol te maken. Gelukkig is het vanaf 1 aug ietsjes drukker. Van mij mag het nieuwe studie jaar weer beginnen. Ben alleen bang dat de studenten daar anders over denken

Jeetje zonder niks zo de oven in... ben ik blij dat het bij mijn pa even anders ging, wel redelijk sober hoor. Mijn vader had ook niet zoveel mensen meer om zich heen. Zijn as is wel zonder niemand gewoon ergens uitgestrooid.
Kom weer net pas binnen, ben heel de ochtend buiten geweest met mn meiden (die kleine heeft nog ff geslapen van 10:30-11:30) .. even snel kijken hier

Kan me voorstellen Tinus dat het echt ruk is om niets te doen te hebben en dat het dan zo'n lekker weertje is...

Echt je tijd verdoen ja.... klote hoor.

Hopelijk krijg je het straks nog retedruk

Wij gaan volgende week zaterdag op vakantie.. heb dr zin in! eindelijk even rust!

Ga de tafel maar es dekken, Roxanne roept ''Eten!'' en ''Kaas!'' haha!

Oh, was trouwens gisteren naar t bureau geweest, Y. weegt nu bijna 8 kilo bij 72,5cm

Dr flessen weigert ze heel veel, als ze 4a5 x 100ml drinkt is het heel veel, ze is meer een kindje voor vast voedsel en water (uit een beker/ rietjes beker)

Ja, moet nu gaan!

xx

Ohja, Tinus, dat wilde ik ook nog zeggen ja...

Lijkt me echt erg als er eigenlijk niemand dr van wakker ligt als je gestorven bent/ gecremeerd wordt...

Tis maar goed dat hij het zelf niet weet, zal heel verdrietig zijn om zoiets te weten lijkt me...
Loewyz: Hee jij dus ook al aan het balen/niksen op je werk. Bah bah bah... mijn collega gaat me zo even een stoomcursusje webdesign geven, haha. Leer ik nog wat bij op mijn oude dag, haha...

Bizar hoor, ik moet er niet aan denken dat mijn ouders zo deze wereld moesten verlaten. Ik had er met JP ook al over hoe dat zal gaan als zijn moeder overlijdt, maar ook al heeft ie helemaal niks met haar, hij zal het toch wel wat netter doen dan dit zei hij.

Nurse: Ik ben vandaag hartstikke jaloers op je. Lijkt me heerlijk, lekker klussen met dit mooie weer buiten!

Wat is Yasmine al groot!! Haha, scheelt niet eens zoveel met Manu.

Ggggghehehe ik geloof dat mijn baas een fles rosé is gaan halen, haha!
Zp, pootjes omhoog en ff uitrusten. Druk in en om huis en de kindjes keuvelen er heel gezellig om heen. Timo heeft zijn speen weg gegeven aan de vuilnisman en slaapt nu niet. Ligt op de bank dvd tje te kijken........Is ie vanavond lekker moe :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven