Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 december 2014 om 17:56
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 december 2014 @ 17:52:
Zo, heb ik nog wat gemist terwijl ik me door het fileleed en de regen tijdens mijn werk-woonverkeer een weg naar huis baande?
Ja! Hetzelfde als gisteren.
Ik bedacht me net dat ik sms even helemaal in de ban kan zijn van een bepaalde band en de cd's dan constant kan luisteren. Wat maakt het dat ik dat nu nooit met discussies heb? Zeker niet als deze discussies al eens geleid hebben tot duidelijke uitspraken van hogerhand.
Zo, heb ik nog wat gemist terwijl ik me door het fileleed en de regen tijdens mijn werk-woonverkeer een weg naar huis baande?
Ik bedacht me net dat ik sms even helemaal in de ban kan zijn van een bepaalde band en de cd's dan constant kan luisteren. Wat maakt het dat ik dat nu nooit met discussies heb? Zeker niet als deze discussies al eens geleid hebben tot duidelijke uitspraken van hogerhand.
woensdag 17 december 2014 om 18:02
woensdag 17 december 2014 om 18:04
woensdag 17 december 2014 om 18:06
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 18:03:
Zoon valt wat kledingmaten precies tussen kind en volwassen in. Probeer dan maar eens iets leuks voor de kerst te vinden, ondoenlijk!Ik ben volwassen en slaag nog regelmatig op de kinderafdeling. Winterjas maat 164 past prima. Dus erg fijn voor sportkleding en zo.
Zoon valt wat kledingmaten precies tussen kind en volwassen in. Probeer dan maar eens iets leuks voor de kerst te vinden, ondoenlijk!Ik ben volwassen en slaag nog regelmatig op de kinderafdeling. Winterjas maat 164 past prima. Dus erg fijn voor sportkleding en zo.
woensdag 17 december 2014 om 18:06
quote:Steinbeck schreef op 17 december 2014 @ 18:04:
[...]
Is het ook zo'n lange slungel aan het worden?
Ja! En bij bijna alle winkels stoppen de jongensmaten bij 164/170. Vandaag zijn we in de V&D heel fijn geholpen bij de zoektocht naar een leuk en passend jasje. Helaas is de kleinste herenmaat wel goed op de schouders, maar nog te wijd op de rug.
Was wel echt ouderwetse service.
[...]
Is het ook zo'n lange slungel aan het worden?
Ja! En bij bijna alle winkels stoppen de jongensmaten bij 164/170. Vandaag zijn we in de V&D heel fijn geholpen bij de zoektocht naar een leuk en passend jasje. Helaas is de kleinste herenmaat wel goed op de schouders, maar nog te wijd op de rug.
woensdag 17 december 2014 om 18:08
quote:Istar_ schreef op 17 december 2014 @ 18:06:
[...]
Kunnen ze dat dan niet innemen?
Ik zie dat helemaal voor me, zo'n slungel waarbij kleren gewoon nooit helemaal goed zitten. Vertederend is dat wel. (maar voor hem natuurlijk niet leuk)
[...]
Kunnen ze dat dan niet innemen?
Ik zie dat helemaal voor me, zo'n slungel waarbij kleren gewoon nooit helemaal goed zitten. Vertederend is dat wel. (maar voor hem natuurlijk niet leuk)
woensdag 17 december 2014 om 18:11
quote:Fangtasia schreef op 17 december 2014 @ 17:56:
[...]
Ketller had gisteren die posting van de mod al opgeduikeld.
Misschien -in het kader van 'we herhalen alles graag'- moet ze die nóg een keer posten?
[...]
Ketller had gisteren die posting van de mod al opgeduikeld.
Misschien -in het kader van 'we herhalen alles graag'- moet ze die nóg een keer posten?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 17 december 2014 om 18:18
quote:StoraHuntur schreef op 17 december 2014 @ 16:18:
Dat vind ik nou een haske goed idee MissI!Dan is het wel de bedoeling dat het het ontopic/offtopic* allemaal in dezelfde kleur doen he....anders wordt het nog een onoverzichtelijk zooitje
*afhankelijk van wat er gekleurd moet worden weergegeven
Overigens, je kunt ook een heleboel onzinpostings overslaan door de grootste kletsers onder negeer te zetten.
Ik kan je bevestigen dat het heel erg lekker opgeruimd is als je bepaalde mensen niet meer leest
Dat vind ik nou een haske goed idee MissI!Dan is het wel de bedoeling dat het het ontopic/offtopic* allemaal in dezelfde kleur doen he....anders wordt het nog een onoverzichtelijk zooitje
*afhankelijk van wat er gekleurd moet worden weergegeven
Overigens, je kunt ook een heleboel onzinpostings overslaan door de grootste kletsers onder negeer te zetten.
Ik kan je bevestigen dat het heel erg lekker opgeruimd is als je bepaalde mensen niet meer leest
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu