December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
WOW!!! Oef wat geweldig!!!

Hier ook geen puf en te moe om te reageren, ben erg moe en erg misselijk...heb zaterdag de echo! (ben dan als het goed is 10 weken, maar ja, ben dus erg benieuwd of dat klopt!)

Nursie, sterkte met het verlies van King! Dikke knuf!

Verders denk ik wel aan jullie allemaal en ik zal binnenkort wer eens lekker komen reageren, nu maar naar het werk....Heb nachtdienst....
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH OEF wat gaaaaaaaaaaaaaaaffffffff !!!!!!!!!!! Jeeetje heeey !!! Poehee !! Dit heb ik op het forum al die jaren nog niet mee gemaakt hahaha. Leuk joh !! Wat zal er veel op je af komen nu ?!

Loewy; jajaja k wil ook wel weer eens wat door geven !!! Floor was 14-07 83cm en 11.5kg.

Jeetje, die Oef haha
Waaaaagghhhhhh!?!?!?!!!!!

Oef!!! Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!! :-d!!

Wat zei manlief?!

Enne, zijn ze dan niet 1 ei-ig?

Leuk leuk leuk!!!

Zijn net thuis, een dagje weggeweest, ga nu ff naar HM en dan naar bed.

xx
Bedankt trouwens voor jullie reacties op King zn overlijden..

Kus!
jaha die oef. men ik ben helemaal hyper

Was t schrikken.. niet echt eigenlijk. Ik had al een beetje een vermoeden omdat ik zo moe was en al een echt zwanger buikje heb. Een paar weken geleden zei ik al tegen Peet dat ik dacht dat het een tweeling was.. bizar dat je dat dan goed aanvoelt eigenlijk.

Maar goed toen ik die echo zag lag ik wel te janken meteen. Peet was er niet bij en Brian snapte er niets van. Maar de verloskundige was super-lief en enthousiast. Ik had meteen 100 vragen en ze heeft me behoorlijk gerust kunnen stellen.
oh nursie ik had gelezen van King.. wat erg zeg. dikke knuf ook voor jou.

En ze lijken 2-eiig maar dat is nog niet te zeggen.
OMG OEF!!!

Wauw, wat bijzonder en schrikken tegelijk!!! O lieverd, zit hier helemaal hyper op de bank, hoe moet jij je wel niet voelen??

Wat zei Peet??
Nursie, hoe is het met M.? Is het Roxanne al opgevallen dat King er niet meer is? :(

Flodder, wat goeeeed van Floor!!

O Oef, vind het zoo leuk! Hoe is het nu met je? Zie je veel beren op de weg, of valt het mee?

Gewoon 2 van die skatjes in je buik!
OEF: JEEEEEETJE Wat een nieuws joh! Gefeliciteerd!!! Oh wat LEUK voor jullie! Hahaha. Kan me voorstellen dat je even moet bijkomen van zo'n berichtje!

JP is er ook een van een tweeling, hartstikke gezellig!
Oh ja Oef: Weet niet of je het al had gezien en ik kan me voorstellen dat je nu even wat anders aan je hoofd hebt. Maar ik heb je gisteren nog gemaild met een zakelijke vraag. Kijk maar even wanneer je tijd hebt om te antwoorden.
Oef: Hoe kan het trouwens dat het ene vruchtje 8w6d is en de andere 9w1d?? Is de ene gewoon groter of kan het dat het ene vruchtje later ingenesteld is? Dat kan toch niet???

Huh, ik ben geloof ik een beetje onwetend wat het hele technische verhaal betreft...
hahaha Tinus, t gaat toch om de praktijk gelukkig :-)

Krijg steeds kriebels als ik die echo zie !! Hoe is het nu na een nachtje slapen ??

NACHT 4 HIER !!!!! JIIIIIEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEE !!!! En een woorden !!! Het is zo gek maar ik heb echt een ander meisje !! In mijn omgeving zeggen ook veel mensen dat. Opa is helemaal opnieuw verliefd. Die kan niet zo veel met veel huilen en dreinen enz dus heeft nu een ideaal kleinkind :-)
Zullen we met zn allen een soap gaan schrijven? Dr gebeurt hier genoeg zullen we maar zeggen!

Oef: Wat een stuiter-nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je het op dat moment even niet meer weet, zeker omdat P er niet bij was. Hoe reageerde hij eigenlijk op het nieuws? En je was nog wel bang dat alles zou mislopen omdat je aan je schidlklier geopereerd moest worden! En nu ineens

Nurse: Wat sneu zeg van King. Is Lieve m al aan het zoeken?

Flodder: Nou ja zeg! Wat is die buurman voor een rare gast. Op zich wel een prettig gevoel dat ie wéét dat ie verschrikkelijk fout zat, lijkt me toch wel een kleine opluchting, al zou ik dat nóóit aan m laten merken. Wat een lul zeg.

En goed om te lezen dat Floortje zo op is geknapt na haar operatie. Eindelijk weer lekker slapen en met dr broertje kletsen, tis de stress dus helemaal waard geweest.

Ainne: 2 weken? Nee, dat zou ik ook niet trekken, heb er nu al soms moeite mee dat ik Kaya 3 dagen door de week niet of nauwelijks zie (al is dat ook alweer 3 weken geleden maar goed). Tis natuurlijk wel een prima oplossing als het kdv dicht is, maar toch...

Joni: Hoe is t met je buik, wat zit zo'n ding ongelofelijk in de weg he! Was het al bijna weer vergeten.

Mette: Wat is Nova toch een prachtige meid. Ik verbaas me daar elke keer weer over, zo'n knap meisje, en ik vind haar vaak ook al heel "wijs" voor dr leeftijd. Zoals ze daar voor de oven staat te dansen, dan smelt je toch weg (zelfs als het geen 30 graden is!)

Marloes: Knap van Justin dat ie zn speen zelf heeft weggegeven, kan me voorstellen dat het wennen is voor hem, maar zelf doen is toch beter dan dat jij het voor hem bepaalt!

Tinus: Ik zou daar ook wel een naar gevoel van krijgen, als er geen uitvaart is gepland. Hoe vindt JP's moeder dat eigenlijk? Het was haar partner, mist zij dat dan niet, een afscheidsritueel?

Voor de rest: ook een *zwaai* voor jullie

Hiero:

De laatste week gaat het ineens een beetje beter, kan wat meer en slaap ook beter. Dat komt dan weer omdat mijn lijf eindelijk is gewend aan het slapen op 1 zij dus ik hoef niet meer om te draaien in bed. En ik denk dat Fritsie een beetje aan het indalen is want mn bekken voelt wat steviger aan. Vanavond weer een afspraak bij de gynaecoloog. Ben benieuwd. Ik wil eigenlijk gebruik maken van een baarkruk, maar dat is hier in Belgie echt totaal not-done en dan heb ik ook nog de pech dat mijn gyn er 1 van de oude stempel (en letterlijk oud ook nog) is en zeer waarschijnlijk weigert om op zn knieën te gaan zitten tijdens mijn bevalling.... Toch ga ik het wel voorstellen, het is tenslotte MIJN bevalling.

Hoop wel dat er al iets gaande is in mn bmmond, al die harde buiken mogen wel èrgens toe dienen toch?

Gordijnensoap:

Zaterdag hebben we eindelijk de op-maat-gemaakte gordijnen, een kwart van het betaalde bedrage èn de overtollige stof opgehaald. Ben blij dat dit drama ook achter de rug is want ik heb het helemaal gehad met die Hema.

Noodweer: Gisterennacht heeft het hier echt gehoosd, niet normaal meer. En ineens merkten we dat het water niet meer wegliep uit de leidingen in de badkamer. Die ligt er pas een jaar of 2 dus het kon geen verstopping zijn... blijkt de beek waar we ons afvalwater op lozen, zo buiten zijn oevers te zijn getreden dat onze afvoerbuis helemaal onder water staat! En ik wilde nog wel in bad boehoe....Vandaag is het al wat beter, maar ik hou mn hart vast, we moeten toch echt wat anders bedenken voor de toekomst vrees ik.

Ook nog eindelijk een pop gekocht voor Kaya. Ik denk, koop ff snel een pop, gewoon een simpele met slaapogen en verder niks. Nou, dat viel vies tegen! Bijna in elke pop zit zo'n stom spraak-geval, èn ze kunnen piesen, poepen, krijsen, kruipen, stinken naar synthetische fruitluchtjes en weet ik veel wat nog meer... brrrrrrrrrr.... Ik wilde eigenlijk een jongenspop, maar daar was de keus al helemaal klein. Ik ben in 8 (!!!) winkels geweest voor ik er 1 vond die ik leuk vond, en 3 keer raden hoe deze heette (Ainne?) haha! Die is het dus geworden. Helaas mèt roze synthetisch pakje, maar omdat ie 46 cm groot is past poplief ook prematuur-kleertjes dus die rotzooi wordt nog wel vervangen door wat leukers. Kaya is er helemaal blij mee. Pop krijgt steeds kusjes, flesjes en heeft soms ook "bah". Ik heb geen poppenluiers gekocht, vond het een beetje onzin maar dan gaat ze met een doekje de boel een beetje poetsen. Prima toch?

Zooo, ga even verder met mn mail (ben al een week niet meer achter de computer geweest, heb gewoon geen zin).

Tot gauw!

(zooo, nu hebben alle werkende hier toch nog wat te lezen haha!)
Floddertje: Wat goed zeg!!! Ben zo blij voor je! Ze zal zich eindelijk wel helemaal happy voelen, en zo hoort het!!
A1mee: Wat fijn dat het een beetje beter gaat met je bekken. Lijkt me ook maar niks om alleen maar de hele nacht in een houding te liggen. Maaaaar het einde is in zicht! Fritsie laat zich bijna zien!

Leuk dat poppenverhaal trouwens... lekker wijfie die Kaya.

Ik moet maar eens aan het werk. Vanmiddag even heen en weer naar de reumatoloog om over fybromyalgie te praten. Ben benieuwd.
Oh Oef, WAUW! Wat een ontzettend gaaf nieuws zeg, leukerdeleuk! Kan me voorstellen dat je er nog een beetje beduusd van bent!

Wauw wat een leuk topic is dit eigenlijk hè, zijn er eigenlijk nog meer 2006 groepen die nog steeds zo actief zijn als hier? Zo ontzettend leuk, al die nieuwe ontwikkelingen bij iedereen.

Tinus, succes vanmiddag!

A1mee, eh, hoe heet die pop dan? Ainne? Enne wil iedereen even stoppen met zeggen dat ze écht niet twee weken zonder hun kind kunnen? Ik zie er al genoeg tegenop, haha! Toendertijd vonden we het een geweldig plan, maar toen mijn ouders ook daadwerkelijk gingen boeken en het nu dichterbij komt... Maar ik blijf mezelf maar voorhouden dat wij vroeger ook van jongs af aan altijd wekenlang bij de opa's en oma's logeerden, dus wat is het verschil eigenlijk?

Oh Nurse, wat een rotnieuws van King, wat raar joh? Misschien inderdaad iets aan zijn hart had of zo. Wat zei de dierenarts?

Floddertje, woehoeeee, oh wat heerlijk joh! Wat scheelt dat meteen he, een uitgerust kind. Wat heerlijk dat ze zich nu dus eindelijk goed voelt. Ben zo blij voor jullie.

Yora, hè wat een gedoe met die spiraal! En nu de nuvaring die niet mag met borstvoeding, pffff. Ik wil ook nog steeds de spiraal (koper), maar mijn huisarts is met zwangerschapsverlof en haar vervangster kan ik niet uitstaan, dus wil het nu bij een family planning clinic laten doen. Maar ja, nu ben ik weer aan het werk, dus komt er maar steeds niet van om een afspraak te maken en daarbij kost het ook nog iets van ¤250 en ben nogal blut momenteel. Heb wel inmiddels de minipil thuis liggen, maar moet nog even wachten tot ik ongesteld word voor ik daarmee kan beginnen en dan kunnen wij eindelijk Hihi.

Oh mèn, vanmorgen zat Leah haar pap te eten en ik dacht even snel de sperziebonen klaarmaken voor vanavond. Ik draai me om en die muts had de pap compleet over haar gezicht en in haar haar gesmeerd. Heb nog met een doekje geprobeerd het af te vegen, maar ze moest echt onder de douche en een hele nieuwe outfit aan. Tien over acht vanmorgen. GRRRRRRRRR

En zij vond het hilarisch natuurlijk.

Half tien nu, ga maar eens wat doen!
@Oef COOOOOOOOL een tweeling. Wat ontzettend leuk. GEFELICITEERD!!!!

Heb natuurlijk de tabel er gelijk maar even op aangepast

Ga gauw weer staat zo een vriendinnetje voor de deur en zit nog met een handdoek op m'n hoofd!

x
oh meiden wat een leuke reacties allemaal. Sommige van jullie zitten nog meer te stuiteren dan ik.

En jullie hebben vragen? wat dacht je van mij!

Maar goed ik zal vertellen hoe het allemaal ging dan heb ik de meeste wel beantwoord.

goed, voor controle naar de Vk. Om half 4 afspraak was pas om 10 over 4 aan de beurt. Brian was ondertussen wel mega chagerijnig van de warmte en het wachten daar.

Intake gesprekje, bla bla bla. De vk wilde nog even wachten met echo maken omdat ze verwachtte dat Brian dan wel echt uit zn dak zou gaan als ik op die bank ging liggen. Schijnt bij veel kinderen zo te zijn.

Afijn ik liggen, Brian idd huilen huilen. Zij zette dat echo ding op mn buik en zei meteen OH! Ik keek nog niet eens omdat ik nog bezig was om Brian bij me op de bank te hijsen.

het foto'tje wat ik geplaatst heb was echt het allereerste wat je zag.

Ik keek, en keek naar Brian en keek weer terug.. en toen zag ik t wel meteen. Ze vroeg: zie jij wat ik zie? Ik durfde het eerst niet te zeggen maar toen wees ze twee hartjes aan.. Meteen janken haha Brian ook nog harder huilen.

Ik heb geloof ik wel 5x gevraagd of ze er normaal uitzagen en of de hartjes klopte en weet ik veel wat. En daarna begon ik over de bevalling en hoe dat in godsnaam moet haha.

Verder over die 8w6d en 9w1d. Ja geen idee wat er technisch mogelijk is Tinus. Maar volgens mij meten ze gewoon de grootte en vandaar dat t kan verschillen. Misschien dat 2 eitjes ook na elkaar innestelen ik zou t ook niet weten.

Goed de verloskundige was echt super enthousiast, ging aan Brian uitleggen dat er niet 1 maar 2 concurrentjes komen. Verder vroeg ze of ik niet meteen Peter wilde bellen maar dat heb ik pas gedaan toen ik weer buiten stond.

Peter dacht dat ik m in de maling nam. Die heeft eerst 5x gezegd: "nee je maak een geintje". Toen hij overtuigd was werd hij een beetje stil en moest hij het even verwerken. Logisch. half uurtje later belde hij helemaal trots, had iedereen die hij tegenkwam verteld hahaha.

Verder hebben we niet zoveel geslapen, steeds als we wakker waren dan zei er weer een van ons, tjeeee een tweeling haha. Nou ja

Ik weet gewoon te weinig van tweeling-zwangerschap om helemaal gerust te zijn erover. Als je gaat googelen dan kom je alleen maar rot-verhalen tegen. Dus ik ga het maar gewoon laten gebeuren. En over de kraamtijd wil ik nog even helemaal niet nadenken. Hee het is pas 9 weken he, eerst moet het goed blijven gaan.

8 augustus naar het zh voor prenataal onderzoek en eerste afspraak controle.

zoo wat een verhaal he?

Ik kan nog wel een half uur doortypen zoveel gaat er door me heen.

Maar ik laat het hier bij, Er zijn nog een heleboel andere leuke dingen die hier gebeuren of staan de gebeuren (FRISTIE KOM NOU!)
Oef: Hihihi. kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent!!! Poeh hee, tis me wat!! Ik moest erg lachen om je reactie en om die van Peet! Haha, echt geweldig!
Even een manta voor a1mee:

KomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsieKomnouFritsie

Zo, ik zou dus maar komen als ik jou was !!

Oh Oef; wat geweldig !! En onwerkelijk. Zit me gewoon voor te stellen wat voor een gevoel dat zou moeten geven. Tjee heey. En die nacht hahaha, dat zou ik ook hebben geloof ik !!

Ainne; hahaha, onder de pap. Al die kleine plak vezels. Snap dat ze moest douchen ja. Ook een Floddertje.
haha, bij mij gaat mijn mantra helemaal het beeld uit !! Bij jullie ook ?

Zo, nu weer aan het werk...........

Knor; lekker aan het slapen ??? Lijkt me vervelend die nacht dienst als je zo moe bent !!
Haha geweldig Oef, jij en Brian janken en Peet die dacht dat je hem in de maling nam. Jammer achteraf dat hij er niet bij was hè?

Is er hier op deze pijler niet een tweeling-topic?

Eeeh is het niet nog een beetje te vroeg voor Frits?
Oef: zit hier gewoon mee te glunderen bij je verhaal! Misschien even kijken of er een tweelingen-topic is hier? Zal er toch wel zijn denk ik zo!

Ainne: De pop heet Aimee, toen kón ik m niet meer laten liggen. Is trouwens van een engels merk: doll house, verder niet veel bijzonders aan dus, maar dat wilde ik ook niet!

Flodder: heb meteen de mantra op Frits uitgeprobeerd hahaha!!! Nou maar eens kijken of hij ook goed luistert.

Tinus: oja, je fybro-verhaal... hoop toch dat het dat niet is voor je. Aan de andere kant is het soms ook wel fijn om echt een diagnose te krijgen ipv de hele tijd in het niet-zeker-weten te blijven hangen.

Zooo, nu ga ik ff op bed, die olifantenpootjes van me mogen de lucht in (zooo charmant zeg, die plofenkels!)
Oef: Wat leuk! leuk! leuk! om te zien die foto van de echo !!!!!!

Ik zat gisteravond nog even snel bij te lezen en ik zat ook helemaal te stuiteren hier. hahahaha

Ik ben ook heel benieuwd hoe dat nu zou zijn idd zo'n bevalling van een tweeling en ook of het straks nou heel anders voelt voor jou in je buik. !!!Ik wil ook weer een verse baby!!!

Gisteravond ben ik naar The Dark Knight geweest. Die batman film en die was echt veel leuker dan dat ik had verwacht. Wat is die Joker goeeeeeed als acteur. Bij Batmanacteur blijf ik maar denken aan American Psycho.

Mijn moeder begon met oppassen en toen heeft logeervriendin Yora naar bed gebracht. Yora lag lekker in haar eigen bed te slapen toen ik thuis kwam. Gooooed he.

Ainee: Het lijkt me heeeeeeeerlijk 2 weken zonder de kinders. Zo beter?

Ik zag een tijdje geleden ook een enorme grote pop bij de Intertoys met de naam Roxanne. Doet haar naam wel eer aan zag ik in Artis.

Mijn moeder ligt weer in het ziekenhuis krijgt vandaag weer een operatie aan haar andere heup. Yora heeft ook een polsbandje gekregen. En wat een leuk babyspul hadden ze daar in het winkeltje. Kreeg er helemaal kraamcadeaupakketideeën van.
Wauw, wat lees ik nou! Oef een tweeling Wat ontzettend leuk zeg, zit ook helemaal mee te stuiteren met iedereen. En wat een mooie echo foto, kan me trouwens wel voorstellen dat Peter zich afvroeg of je hem voor de maling hield. Wel heel bijzonder...

@ A1mee, fijn dat het weer wat beter gaat met je bekken! Hoop dat Fritsje niet al te lang op zich laat wachten

Zo, heb eindelijk weer een beetje tijd gevonden om bij te lezen! Ik verwacht Sophie ieder moment voor een voeding, dus ik hou het even ego

Ik realiseer me nu heel duidelijk, hoe verwend wij zijn met Stijn. Sophie is echt een totaal ander kindje. Stijn was echt een makkelijke baby, bij Sophie zijn ze vergeten de handleiding erbij te doen. Ze is echt heel onrustig, wil na een voeding niet slapen, ze vecht dan echt tegen haar slaap. Best wel een beetje frustrerend als ik eerlijk ben. Maar het is wel een schatje hoor, een echt lachebekje! Heb haar nu boven in het ledikant te slapen gelegd en ze slaapt zowaar al meer dan twee uren achter elkaar. Ze lag eerst beneden in haar kinderwagenbak, maar dan waren het alleen maar hazeslaapjes. Hoop dat dit haar iets meer rust geeft. Ze slaapt trouwens al 4 dagen door, ze krijgt rond 22.30 de laatste voeding en dan komt ze weer tussen 6.30 en 7.00 uur, dus dat is wel heel erg netjes

We zijn ook al druk in de weer met de fysiotherapeut voor haar. Ze heeft een hele duidelijke voorkeurshouden en haar hoofdje is al helemaal afgeplat Maar de fysio is erg tevreden over haar en zegt dat het gewoon een kwestie van tijd en oefenen is voordat dat weer verdwijnt.

En Stijn, is gewoon Stijn... Mijn heerlijke mannetje, die sinds een paar dagen eindelijk mama zegt Maar nog niet echt gericht tegen mij hoor, als ik aan hem vraag wie ik ben dan is het standaard antwoord : Papa! Maar als ie pijn heeft, dan is het echt MAAAAAAAAMAAAAAAAA. Dus het begin is er Maar hij hangt wel ontzettend aan René, maar dat is logisch denk ik. Zal zo nog even een paar fotootjes plaatsen van mijn mooie kindjes

Veel liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven