onbeschoft toch?
woensdag 24 december 2014 om 19:22
Wij hebben een vriend uitgenodigd om op kerstavond te komen eten. Menuutje voorbereid, spullen in huis. Belt hij vanmorgen man op dat hij niet wist hoelaat hij kwam, vond ik al raar maar ok ze zouden nog bellen. Sta ik te koken, belt hij op, hij komt niet want heeft geen zin om met het ov te komen?? Hij wilde opgehaald worden, aangezien hij al 2x opgehaald en terug gebracht is deze week en man ziek is, begonnen we daar niet aan. Laat ie me gewoon zitten met al dat eten! Wat zouden jullie hiermee doen? Het is iemand die hij het meubilair is gaan horen zeg maar..
woensdag 24 december 2014 om 19:27
woensdag 24 december 2014 om 19:27
woensdag 24 december 2014 om 19:28
woensdag 24 december 2014 om 19:30
woensdag 24 december 2014 om 19:30
quote:beetjegek schreef op 24 december 2014 @ 19:27:
[...]
Omdat hij alleen is, hij is regelmatig bij ons dus tja, ik dacht ik vraag hem, vorig jaar was hij er ook nl.Alleen zijn is geen ziekte hoor. Dat is geen vrijbriefje om jezelf bij anderen op te dringen. Zeker als je zelf geen wederdienst levert. Hij zit vaak bij jullie zeg je, maar nodigt hij jullie wel 'ns bij hem uit of voor 'n etentje in 'n resto? Of komt het allemaal van één kant? In dat geval zou ik het contact op 'n heel laag pitje zetten. Hij heeft blijkbaar geen vervoer en geen zin in 't OV dus ben je er volgens mij ook snel weer vanaf.
[...]
Omdat hij alleen is, hij is regelmatig bij ons dus tja, ik dacht ik vraag hem, vorig jaar was hij er ook nl.Alleen zijn is geen ziekte hoor. Dat is geen vrijbriefje om jezelf bij anderen op te dringen. Zeker als je zelf geen wederdienst levert. Hij zit vaak bij jullie zeg je, maar nodigt hij jullie wel 'ns bij hem uit of voor 'n etentje in 'n resto? Of komt het allemaal van één kant? In dat geval zou ik het contact op 'n heel laag pitje zetten. Hij heeft blijkbaar geen vervoer en geen zin in 't OV dus ben je er volgens mij ook snel weer vanaf.
woensdag 24 december 2014 om 19:31
woensdag 24 december 2014 om 19:32
Ik denk dat hij het niet leuk vond dat hij zelf moest komen en eigenlijk verwacht had dat hij wel opgehaald zou worden. Juist omdat dit de eerdere keren het geval was.
Misschien voelde hij zich daarom niet welkom genoeg.
Maargoed ik geef jullie gelijk en vind het ook belachelijk dat hij zo op het laatste laat weten dat hij dan maar niet komt.
Misschien voelde hij zich daarom niet welkom genoeg.
Maargoed ik geef jullie gelijk en vind het ook belachelijk dat hij zo op het laatste laat weten dat hij dan maar niet komt.
woensdag 24 december 2014 om 19:32
quote:elninjoo schreef op 24 december 2014 @ 19:27:
Klinkt 'n beetje als 'n profiteur als ie regelmatig bij jullie mee eet en dan ook nog vervoer verwacht en afbelt als je het eten al hebt klaargemaakt. Lekker laten gaan en 'm voorlopig niet meer uitnodigen. Nu is het zijn beurt om 'n keer over de brug te komen en jullie voor 't eten uit te nodigen.Dat gebeurt 1x per jaar ofzo...Hij vroeg zelfs of hij mijn auto mocht meenemen laatst.. Nou wat denk je zelf? Bah ik word steeds bozer.
Klinkt 'n beetje als 'n profiteur als ie regelmatig bij jullie mee eet en dan ook nog vervoer verwacht en afbelt als je het eten al hebt klaargemaakt. Lekker laten gaan en 'm voorlopig niet meer uitnodigen. Nu is het zijn beurt om 'n keer over de brug te komen en jullie voor 't eten uit te nodigen.Dat gebeurt 1x per jaar ofzo...Hij vroeg zelfs of hij mijn auto mocht meenemen laatst.. Nou wat denk je zelf? Bah ik word steeds bozer.