onbeschoft toch?

24-12-2014 19:22 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een vriend uitgenodigd om op kerstavond te komen eten. Menuutje voorbereid, spullen in huis. Belt hij vanmorgen man op dat hij niet wist hoelaat hij kwam, vond ik al raar maar ok ze zouden nog bellen. Sta ik te koken, belt hij op, hij komt niet want heeft geen zin om met het ov te komen?? Hij wilde opgehaald worden, aangezien hij al 2x opgehaald en terug gebracht is deze week en man ziek is, begonnen we daar niet aan. Laat ie me gewoon zitten met al dat eten! Wat zouden jullie hiermee doen? Het is iemand die hij het meubilair is gaan horen zeg maar..
Nou, dan niet.

Lekker gaan eten en de restjes invriezen.

Scheelt volgende week weer.
Huts!
Nou zeker onbeschoft. Voorlopig even onder de negeer.
Waarom hebben jullie hem eigenlijk uitgenodigd? klinkt niet echt als een leuk iemand.
Ja. Onbeschoft.

Had ie dat vanochtend niet al kunnen melden? Dat ie opgehaald wilde worden?
Beetje gek zou ik zeggen.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 24 december 2014 @ 19:24:

Nou, dan niet.

Lekker gaan eten en de restjes invriezen.

Scheelt volgende week weer.Ja hebben we ook gedaan, maar het zit me niet lekker..
Enneh, bij het meubilair gaan horen? UItvreter is het!
Klinkt 'n beetje als 'n profiteur als ie regelmatig bij jullie mee eet en dan ook nog vervoer verwacht en afbelt als je het eten al hebt klaargemaakt. Lekker laten gaan en 'm voorlopig niet meer uitnodigen. Nu is het zijn beurt om 'n keer over de brug te komen en jullie voor 't eten uit te nodigen.
Ik zou naar Ikea gaan en ander meubilair aanschaffen.

Dit meubilair linea recta naar het grofvuil.
Niet geschoten is altijd mis
quote:theamuts schreef op 24 december 2014 @ 19:24:

Waarom hebben jullie hem eigenlijk uitgenodigd? klinkt niet echt als een leuk iemand.Omdat hij alleen is, hij is regelmatig bij ons dus tja, ik dacht ik vraag hem, vorig jaar was hij er ook nl.
Het is tijd voor een andere stoel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Onbeschoft vanwege de sterallures en niet tijdige afzegging en ondankbaar richting gastvrouw. Hopelijk heb je een menu gekozen wat jullie zelf ook heel lekker vinden en niet merendeels afgestemd op de smaakpapillen van de 'huisvriend'.
Waarom zit het je niet lekker?
Daar hoef je toch niet lang over na te denken wat je daarmee moet?

Gewoon ff niet.

Heeft hij problemen? Halen/brengen...huh? Hoe oud is hij?

Ik zou 'm even deleten uit mijn leven
quote:forumdame2011 schreef op 24 december 2014 @ 19:24:

Ja. Onbeschoft.

Had ie dat vanochtend niet al kunnen melden? Dat ie opgehaald wilde worden?Blijkbaar zocht hij nog naar een smoes ofzo, dat hij later terug belde.
Dat vind ik echt onbeschoft! Ik zou daar wel iets van gezegd hebben tegen hem.
Hij laat zich graag verwennen. Denkt hij ook dat hij dat verdient?
quote:beetjegek schreef op 24 december 2014 @ 19:26:

[...]

Ja hebben we ook gedaan, maar het zit me niet lekker..

Waarom niet? Iemand die zo onbeschoft is ook nog eens belonen door hem op zijn wenken te bedienen?

Dit soort meubilair kon van mij linea recta naar de Kringloop.
quote:theamuts schreef op 24 december 2014 @ 19:26:

Enneh, bij het meubilair gaan horen? UItvreter is het!Hij heeft hier jaren mee gegeten en geslapen, noem maar op. Hij zat zelfs een keer met kerst en oud en nieuw bij mijn moeder! Wel met ons uiteraard maar toch
quote:beetjegek schreef op 24 december 2014 @ 19:27:

[...]

Omdat hij alleen is, hij is regelmatig bij ons dus tja, ik dacht ik vraag hem, vorig jaar was hij er ook nl.Alleen zijn is geen ziekte hoor. Dat is geen vrijbriefje om jezelf bij anderen op te dringen. Zeker als je zelf geen wederdienst levert. Hij zit vaak bij jullie zeg je, maar nodigt hij jullie wel 'ns bij hem uit of voor 'n etentje in 'n resto? Of komt het allemaal van één kant? In dat geval zou ik het contact op 'n heel laag pitje zetten. Hij heeft blijkbaar geen vervoer en geen zin in 't OV dus ben je er volgens mij ook snel weer vanaf.
quote:elfje12 schreef op 24 december 2014 @ 19:28:

Dat vind ik echt onbeschoft! Ik zou daar wel iets van gezegd hebben tegen hem.Mijn man zei er ook wat van,,toen zei hij terug dat hij het wel " een beetje rot " vond...Ik riep dus door het gesprek heen dat dit de laatste keer is geweest.
Ik denk dat hij het niet leuk vond dat hij zelf moest komen en eigenlijk verwacht had dat hij wel opgehaald zou worden. Juist omdat dit de eerdere keren het geval was.

Misschien voelde hij zich daarom niet welkom genoeg.

Maargoed ik geef jullie gelijk en vind het ook belachelijk dat hij zo op het laatste laat weten dat hij dan maar niet komt.
quote:elninjoo schreef op 24 december 2014 @ 19:27:

Klinkt 'n beetje als 'n profiteur als ie regelmatig bij jullie mee eet en dan ook nog vervoer verwacht en afbelt als je het eten al hebt klaargemaakt. Lekker laten gaan en 'm voorlopig niet meer uitnodigen. Nu is het zijn beurt om 'n keer over de brug te komen en jullie voor 't eten uit te nodigen.Dat gebeurt 1x per jaar ofzo...Hij vroeg zelfs of hij mijn auto mocht meenemen laatst.. Nou wat denk je zelf? Bah ik word steeds bozer.
Heeft hij jullie weleens bedankt, of wat meegenomen voor jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven