Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 31 december 2014 @ 19:25:

[...]

Maar hij heeft wel initiatief getoond. Die van mij verkeert nog in de fase dat ze dan met een deken om zich heen gaat zitten mopperen op de bank, dat wij nooit rekening met haar houden en zo.Tja wij waren weg! Dus dan moeten ze voor zichzelf zorgen. Daarna kwam ik binnen, warm van de Gluwein en ben ik gaan koken, pas na het eten had ik door dat het wel heel koud werd!
Ik mag van vriend niet aan de thermostaat zitten

Ik luister niet.

Hij doet hem altijd idioot hoog.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 19:24:

Ik heb zo de balen. Kind is met pa op vakantie en al die tijd heb ik niets gehoord. Ten eerste vind ik dat niet netjes van kind, want anders afgesproken. Ten tweede vind ik dat vader daar op hoort te letten. Ik laat kind elke dag even appen of skypen.Ik vind dat zeker iets waar vader op moet aansturen.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:BrutusExemplaar schreef op 31 december 2014 @ 19:26:

[...]

Ik ben zo'n gelukkige die om 12 uur jarig is. Dubbel reden voor anderen om mij niet over te slaan, maar juist dubbel te zoenen.

Dubbel reden voor mij om me op te sluiten in het donker, achter dichte gordijnen. Ik sla even over vandaag.Rook je? Zo nee, gaan roken. Peuk aan je lippen hangen en niet uit je mond halen bij het nieuwjaar wensen
quote:Bieb2.0 schreef op 31 december 2014 @ 19:25:

[...]

Ik know Had ik al gezegd dat ik moe was?Ja, en dat je je gaat vervrouwen zo en aan de Liefmans. Ik heb zo geen zin in de vrienden straks...Ligt niet aan hun maar aan mij, zit in winterslaapmodus.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 19:24[/message]:

Ik heb zo de balen. Kind is met pa op vakantie en al die tijd heb ik niets gehoord. Ten eerste vind ik dat niet netjes van kind, want anders afgesproken. Ten tweede vind ik dat vader daar op hoort te letten. Ik laat kind elke dag even appen of skypen.he bah, daar zou ik ook enorm van balen.
wij slapen nooit.
quote:BrutusExemplaar schreef op 31 december 2014 @ 19:27:

[...]

Ik vind dat zeker iets waar vader op moet aansturen.Ik ook, maar vader is mij liever kwijt dan rijk en zal dat dus nooit doen.
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 19:26:

[...]

Ik heb niks gezegd dan.

Niet?

quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 19:24:

Ik ontdek trouwens nu net dat er bovenaan een knopje met pijlers is.

Hoe lang is dat al zo?
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 19:27:

[...]

Die van mij durft niet zonder te vragen de thermostaat hoger te zetten, geen idee waar dat vandaan komt. Elke week appt hij me ook op het werk om te vragen of hij wat te eten mag pakken.Wat heerlijk! Hier eten ze gewoon alles op!

[...]

Die van mij durft niet zonder te vragen de thermostaat hoger te zetten, geen idee waar dat vandaan komt. Elke week appt hij me ook op het werk om te vragen of hij wat te eten mag pakken.Zeg dan tegen z'n vader dat ie 'm geen eten geeft, dan appt ie je vanzelf.
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 19:27:

Ik luister niet.

Hij doet hem altijd idioot hoog.Ik heb hem nooit boven de 19. Trek liever wat warmers aan.
quote:Bieb2.0 schreef op 31 december 2014 @ 19:28:

[...]

Niet?

[...]

quote:cochise schreef op 31 december 2014 @ 19:28:

[...]

Ik heb zo geen zin in de vrienden straks...Ligt niet aan hun maar aan mij, zit in winterslaapmodus.Ik eigenlijk ook. Heb nu de smoes dat ik nog even bij hond zit enzo. Het dier is niet eens bang..
quote:cochise schreef op 31 december 2014 @ 19:29:

[...]

Zeg dan tegen z'n vader dat ie 'm geen eten geeft, dan appt ie je vanzelf. O nee, dat wordt een serieuze rel. Incl, dreiging AMK naar mij toe.

[...]

Die van mij durft niet zonder te vragen de thermostaat hoger te zetten, geen idee waar dat vandaan komt. Elke week appt hij me ook op het werk om te vragen of hij wat te eten mag pakken.

Bofkont. Als dochter een paar uur alleen is kunnen we er donder op zeggen dat alle kasten schoon leeg gegeten zijn .

Maar verder is ze heel lief hoor
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 19:27:

Ik luister niet.

Hij doet hem altijd idioot hoog.Heeft hij die ook beveiligd met een afstandsbediening die jij niet snapt?
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 19:24:

Ik heb zo de balen. Kind is met pa op vakantie en al die tijd heb ik niets gehoord. Ten eerste vind ik dat niet netjes van kind, want anders afgesproken. Ten tweede vind ik dat vader daar op hoort te letten. Ik laat kind elke dag even appen of skypen.Echt? Mijn kinderen wonen 95% van de tijd bij mij, als ze met vader willen contacten is dat aan hen, ik ga daar echt niet achteraanzitten.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 19:28:

[...]

Ik ook, maar vader is mij liever kwijt dan rijk en zal dat dus nooit doen.Heel flauw en kinderachtig dan.
quote:Bieb2.0 schreef op 31 december 2014 @ 19:30:

[...]

Heeft hij die ook beveiligd met een afstandsbediening die jij niet snapt? Laat het hem niet lezen.
quote:Bieb2.0 schreef op 31 december 2014 @ 19:22:

[...]

Tijd om over te gaan op fles

Maar jammer.. zuipen kan nog wel even wachten dan.Vind ik nu een prachtplan, maar morgen vast niet meer.
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:sandt2.0 schreef op 31 december 2014 @ 19:29:

[...]

Wat heerlijk! Hier eten ze gewoon alles op!

Hier wordt echt alles gevraagd. Ik ben benieuwd hoe lang dat nog duurt.

"mag ik een eierkoek?"

half uur later

"mag ik nog een eierkoek?"
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 19:29:

[...]

O nee, dat wordt een serieuze rel. Incl, dreiging AMK naar mij toe.Was een misplaatst grapje van mij dan. Sorry.
quote:misspoez schreef op 31 december 2014 @ 19:30:

[...]

Echt? Mijn kinderen wonen 95% van de tijd bij mij, als ze met vader willen contacten is dat aan hen, ik ga daar echt niet achteraanzitten.

Hoe oud zijn jouw kinderen?

Ik vind het een stukje opvoeding, even laten weten hoe het gaat. Wij belden vroeger ook altijd mijn oma vanaf vakantie.
quote:cochise schreef op 31 december 2014 @ 19:31:

[...]

Was een misplaatst grapje van mij dan. Sorry.Nee zeg! Het is gewoon een hele rare man met heel veel wantrouwen en angst jegens mij. Onvoorstelbaar maar waar
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 19:30:

[...]

Laat het hem niet lezen.Oja ben je er al achter hoe je je verlichting aan krijgt mét ab?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven