Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Maar Geleerd, Sunnetje is echt óóóógverblindend knap... die moet echt incognito met jute zak door de supermarkt anders rennen ALLE mannen achter haar mandje aan en roepen in koor 'wat ben jij een lekker ding'
Peas on earth!
Geleerd, waar ontmoet jij interessante vrouwen dan?
Peas on earth!
b.v. op mijn werk, of op feestjes...
En raak je dan toevallig aan de praat met een Interessante Vrouw, óf omdat 'iets' van haar je aanspreekt voordat je het gesprek begint?
Peas on earth!
quote:Geleerd schreef op 30 juli 2008 @ 17:35:

Zeggen mannen wel eens "wat ben jij een lekker ding zeg"???

Geleerd, serieus, dit meen je toch niet als vraag he?

En als je dit wel als vraag meent, waarom stel je deze vraag?

*Volgens mij zitten wij nog niet bepaald op dezelfde golflengte.*
In hoeverre zou voor jullie trouwens het gemis aan seks een reden kunnen zijn om een nieuwe relatie aan te gaan, ook al zouden jullie de betreffende man misschien niet 100% zien zitten?

Of vinden jullie masturbatie wel een bevredigend genoeg alternatief en een goede uitkomst voor iedere single?
@Sunshine: ik meen het wel! Ik kan me niet voorstellen dat mannen zoiets zouden zeggen....

Maar misschien komt dat, niet om elitair te doen ofzo, omdat ik weinig met bouwvakkers en dat soort types omga.
@Prinses: soms stap je doelbewust op iemand af omdat die ander jou leuk lijkt.

Soms zit je toevallig naast elkaar en "moet" je wel met elkaar praten. En dan blijkt het heel gezellig te zijn....
*gniffelt om de verschillende golflengte van Sun en Geleerd*
Peas on earth!
*vindt het irritant dat je Geleerd niet kunt afkorten*
Peas on earth!
Sunshine = Sun

Vleermuis = Vleer

Xander = Xan

Donkeyshot = DS

Summerdancer = SD

Pop1980 = Pop

LiefMeisje = LM

Prinsesopdeerwt = Prinses, of Erwt

Geleerd = ? G., Gel?

*is er nog niet uit*
Peas on earth!
Ik zou nooit een relatie aangaan met een man die ik niet 100% zie zitten... dat lijkt mij eigenlijk logisch...?!
Peas on earth!
*filosofeert waarom het inderdaad voelt alsof Geleerd niet helemaal op dezelfde golflengte zit*
Peas on earth!
Misschien komt dat nog, Prinses.... in een nieuwe groep moet je je altijd een beetje aanpassen en leren hoe de cultuur in die groep is.
Maar hoe ga jij om met dit aspect van het single-zijn, Prinses? Heb je een seksvriendje? Of masturbeer je gewoon regelmatig? Of kun jij gewoon prima zonder?
*weet het nu...*

Je hebt helemaal gelijk hoor, Geleerd... Maar ik zit net te bedenken... het valt me op dat je je eigenlijk helemaal niet zo voegt in de cultuur van de groep. Dat bedoel ik niet onaardig, maar als constatering...

De cultuur van deze groep lijkt namelijk de volgende:

- we kletsen veel over onzinnigheden

- we kletsen over ons leven, werk, thuis, gebeurtenissen, gekkigheden

- we maken grapjes

- we praten over relatieperikelen

Als ik bedenk wat jij van dit alles doet... kom ik eigenlijk vooral uit op alleen het laatste... en dan nog wel in 'omgekeerde vorm'.... je praat weinig over jezelf, maar vraagt en vraagt en vraagt en vraagt....

Dat voelt (voor mij althans) een beetje ongemakkelijk...
Peas on earth!
Ik ben geen single.
Peas on earth!
quote:Geleerd schreef op 30 juli 2008 @ 17:44:

@Sunshine: ik meen het wel! Ik kan me niet voorstellen dat mannen zoiets zouden zeggen....

Maar misschien komt dat, niet om elitair te doen ofzo, omdat ik weinig met bouwvakkers en dat soort types omga.

Ik wil ook niet 'elitair' doen of zo, maar de mensen waar ik mee omga, hoeven zich niet op zo'n manier te introduceren, want die ken ik al namelijk.

Onbekenden, zowel laagopgeleiden als hoogopgeleiden doen dit soort uitspraken. En omdat ik misschien iets vaker in 'elitaire kringen' (zoals jij het misschien zou noemen ) verkeer, krijg ik het misschie net iets vaker te horen van hoogopgeleide mannen. Hoogopgeleide mannen kunnen ook erg onbeschoft en onfatsoenlijk zijn hoor!

Zelf heb ik ook altijd het idee dat een man die dit zegt, ook alleen maar uit is op één leuk avondje. Nou sorry hoor, maar daar laat ik me niet voor lenen. Zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.
Sorry, was even heel kort, want er kwam een telefoontje tussendoor. Maargoed, ik ben dus geen single (meer). Ik startte wel als Single op dit topic, ben dat nu niet meer, maar mag nog steeds meeschrijven

Ik zou sowieso niet aan seksvriendjes doen, maar heb niet de behoefte eventuele andere seksuele uitspattingen als single hier te delen met jullie (*zou anders wel op de sekspijlerT te vinden zijn*)
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 juli 2008 @ 17:54:

*weet het nu...*

Je hebt helemaal gelijk hoor, Geleerd... Maar ik zit net te bedenken... het valt me op dat je je eigenlijk helemaal niet zo voegt in de cultuur van de groep. Dat bedoel ik niet onaardig, maar als constatering...

De cultuur van deze groep lijkt namelijk de volgende:

- we kletsen veel over onzinnigheden

- we kletsen over ons leven, werk, thuis, gebeurtenissen, gekkigheden

- we maken grapjes

- we praten over relatieperikelen

Als ik bedenk wat jij van dit alles doet... kom ik eigenlijk vooral uit op alleen het laatste... en dan nog wel in 'omgekeerde vorm'.... je praat weinig over jezelf, maar vraagt en vraagt en vraagt en vraagt....

Dat voelt (voor mij althans) een beetje ongemakkelijk...

Dat is het, en daarom begon ik zo nu en dan ook wat terug te vragen. Maar meekletsen is het niet echt.

En weeeeeer komt het sex-gedeelte terug. Geleerd stuurt het toch aan op sex, dat viel te verwachten, had ik al voorspeld, en daar is dit topic niet voor.

Geleerd, DS is hier misschien nog maar een paar dagen langer dan jij bent, ook zijn er nog andere recente nieuwelingen. Die zitten er zo snel tussen! Eigenlijk direct al! Dat kan met jou ook wel, maar werk er dan aan mee!!!!!! Niet vragen maar meekletsen over ijsjes, havaianas, salsadansen enzovoort!!!1
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 juli 2008 @ 17:59:

Sorry, was even heel kort, want er kwam een telefoontje tussendoor. Maargoed, ik ben dus geen single (meer). Ik startte wel als Single op dit topic, ben dat nu niet meer, maar mag nog steeds meeschrijven

Ik zou sowieso niet aan seksvriendjes doen, maar heb niet de behoefte eventuele andere seksuele uitspattingen als single hier te delen met jullie (*zou anders wel op de sekspijlerT te vinden zijn*)

Goh, dat verbaast me heel erg Prinses! We missen hier wel echt je seksuele uitspattingen!

Ik heb een idee: misschien kan Geleerd een singles-topic starten op de sexpijlerT? Dan kan daar gesproken zijn over het singles-seksleven? Dus de (niet)seksuele uitspattingen van de singletjes op dit forum?
Ja he, ik dacht ook al dat jullie dat erg missen en een erg incompleet beeld van me hebben

*doet overigens ook niet echt aan uitspattingen*

Ja dat is misschien wel echt een goed idee... ik heb namelijk ook wel het idee dat Geleerd bezig is met vrouwen begrijpen én het singles-seksleven.... tot op heden past dat niet zo in dit topic geloof ik.... ténzij Prinses de enige is die haar seksuele uitspattingen niet per se hoeft te delen, maar de rest die behoefte wél voelt natuurlijk
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 juli 2008 @ 17:35:

*maakt een mentale note voor zichzelf: als het bloedjeheet is, NIET je schoenen uitdoen op kantoor, want dan zwellen ze door toenemende hitte op tot het dubbele formaat en krijg je je schoenen dus NIET meer aan*

Heb je wel eens geprobeerd wat er gebeurt als je je BH uitdoet op kantoor ? Ben reuze benieuwd !!

Jaja, ik ben er dus weer, werk is klaar voor vandaag.

En die opmerking over mannen die niet kunnen koken omdat ze kant en klaar maaltijden in slaan: foute conclusie.

Ik kan uitmuntend koken maar ik vind het niet zo leuk om alleen voor mezelf te koken. Dus dan wordt het wel eens een gemakshap. Zegt heulemaal nix over mijn culinaire competenties.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
*vraagt het pennetje te leen van prinses voor haar eigen mental note*

Ook NIET verstandig om een half uur met een balletje te gaan gooien omdat hond het zo leuk vind

Nu zijn we net een duo hijgers saampjes

Hond hangt buiten adem over zijn drinkbak, ik lurk oververhit aan de immer geduldige cola fles

Moet heel eerlijk zeggen dat ALS ik echt een leuk exemplaar in het wild zie lopen ik er toch wel op afloop hoor, nouy praat ik nogal makkelijk dus een kletsje is zo gemaakt.

Maar Sun, met opmerkingen als ZO HEY, JIJ BENT LEUK, of de immer afgezaagde openingszinnen daar hoeft het heerschap wat mij betreft ook niet mee aan te komen.

Werd vorige week heel schattig ouderwets ten dans gevraagd

(in een ietwat minder ouderwetse setting dat dan weer wel...het was een zweterige club met waar een dj helemaal uit zijn bol stond te gaan)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Geleerd probeer eens een aantal weken / maanden de vrouw te benaderen via je EQ ipv je IQ !

Ik word een beetje misselijk van je vraagstukken hier.

Er is niets mis met allerlei vragen stellen , maar je vraagt hier dingen waarvan ik denk ... DAT GAAT JE GVD GEEN ENE FLIKKER AAN !! (o.a over masturbatie e.d)

Hoe haal je het in je hoofd om dat aan ons of aan 1 van ons te vragen ?

Masturbatie is prive althans voor mij en hoevaak en met wie ik dat doe (tarzan1 t/m 120 ) gaat niemand wat aan zolang ik single woman ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven