Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer werkt in de zorg en speelt avondhoofd/manager of awt voor naam t ook moge hebben vanavond.

Erg leuk werk , weinig te doen tot nu toe.. Wordt over 10min wel anders dan wil nl iedereen naar bed en ik mag bijspringen op versch. afdeling.
Vleer masturbeert vrolijk verder in de eetzaal van het verpleeghuis/ziekenhuis waar ze werkt
quote:sunshineforever schreef op 30 juli 2008 @ 17:55:

[...]

Zelf heb ik ook altijd het idee dat een man die dit zegt, ook alleen maar uit is op één leuk avondje. Nou sorry hoor, maar daar laat ik me niet voor lenen. Zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.Kan ik je dan meteen boeken voor een hele week ?

* trekt hoopvol zijn agenda ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 30 juli 2008 @ 18:13:

[...]

Heb je wel eens geprobeer wat er gebeurt als je je BH uitdoet op kantoor ? Ben reuze benieuwd !!

DS, je zit helemaal mis, TOPLESS IS UIT !!! Ik zie het nu net in EditieNL op rtl4.
Ik sluit me aan bij prinses, Sun en Vleer, ik heb echt helemaal NIETS met de vraagstukken die Geleerd hier neerlegt.

WHO CARES wie hoe vaak waar wanneer masturbeert

Ik denk dat je echt veel en veel beter op je plek zit op de sex pijlert

En al roept een bouwvakker hey wat een lekker ding

Geloof dat ik daar nog meer gecharmeerd van zou zijn dan een meneer wiens eerste vraag is, zeg hoe doe jij dat sexueel gezien nu je single bent?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Donkeyshot schreef op 30 juli 2008 @ 18:13:

Heb je wel eens geprobeer wat er gebeurt als je je BH uitdoet op kantoor ? Ben reuze benieuwd !!

Ik vrees dat dit niet hetzelfde effect geeft (helaas voor de Erwtjes van Prinses )

quote:

Jaja, ik ben er dus weer, werk is klaar voor vandaag.

En die opmerking over mannen die niet kunnen koken omdat ze kant en klaar maaltijden in slaan: foute conclusie.

Ik kan uitmuntend koken maar ik vind het niet zo leuk om alleen voor mezelf te koken. Dus dan wordt het wel eens een gemakshap. Zegt heulemaal nix over mijn culinaire competenties.Erwtje is zich volledig bewust van de denkfout in haar interpretaties, maar blijft die indruk van De Man Met De Kant En Klaar Maaltijden houden... Maar DS... haal jij dan ook ZEVEN kantenklaarmaaltijden tegenlijk?!
Peas on earth!
quote:Donkeyshot schreef op 30 juli 2008 @ 18:18:

[...]

Kan ik je dan meteen boeken voor een hele week ?

* trekt hoopvol zijn agenda ... Kijk, dan praten we ergens over! Ik heb liever twee jaren. Hebben we een uitgangspunt om over te onderhandelen?
raar schepsel die Geleerd
quote:Vleermuis28 schreef op 30 juli 2008 @ 18:13:

Geleerd probeer eens een aantal weken / maanden de vrouw te benaderen via je EQ ipv je IQ !

Ik word een beetje misselijk van je vraagstukken hier.

Er is niets mis met allerlei vragen stellen , maar je vraagt hier dingen waarvan ik denk ... DAT GAAT JE GVD GEEN ENE FLIKKER AAN !! (o.a over masturbatie e.d)

Hoe haal je het in je hoofd om dat aan ons of aan 1 van ons te vragen ?

Masturbatie is prive althans voor mij en hoevaak en met wie ik dat doe (tarzan1 t/m 120 ) gaat niemand wat aan zolang ik single woman ben.Vleer kan in ieder geval niet verweten worden dat ze niet duidelijk is
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 30 juli 2008 @ 18:20:

[...]

Kijk, dan praten we ergens over! Ik heb liever twee jaren. Hebben we een uitgangspunt om over te onderhandelen?*ziet hier mogelijkheden voor een nieuw SinglesStelletje *
Peas on earth!
I told you so Geleerd: je hebt nog veel te leren knul !

* zet alvast de deur open voor Geleerd en wijst hem de route naar de sexpijler *
Oh ehm, ik eet de laatste tijd ook regelmatig kant-en-klaar-maaltijden. Niet omdat ik niet kan koken (dan kan ik best wel goed), maar omdat ik zoooo moe ben na het werk en dan ook nog moet studeren. Heb ik een geldig excuus?
*had een beetje last van XanderGemis ( ), maar is er alweer overheen, want heeft het heelll erg leuk in het singlestopic momenteel *
Peas on earth!
Ik heb op de sekspijlerT ook nog even gereageerd op je, Geleerd!

*wijst richting klaarkom-topic*

Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 30 juli 2008 @ 18:20:

[...]

Kijk, dan praten we ergens over! Ik heb liever twee jaren. Hebben we een uitgangspunt om over te onderhandelen?

Ik denk dat wij er wel uitkomen Sunshine ! Wat denk je van een jaar met optie op verlenging ? En wou je nog een proeftijd afspreken ?

* wordt nu opeens wel een tikkie zenuwachtig *
Vleer is weer gevlogen .. oude Geleerdjes naar bed schoppen

(jah van die oude vieze hoge iq mannen die hun hele leven single zijn gebleven omdat ze de vrouw niet begrepen , maar eigenlijk gewoon zichzelf niet begrepen en t nog steeds niet doen )
*eet zelf OOK kantenklaarmaaltijden als het zo uitkomt, maar koopt er nooit zeven tegelijk omdat ze bang is dat er mensen zoals Prinses rondlopen die dan denken dat ze Zielige Single is*
Peas on earth!
Oh is er een klaarkom-topic met Geleerd?

*Sun gaat es even koekeloeren.*
Masturbeerze Vleer
Peas on earth!
Over hoe vrouwen klaarkomen.
Peas on earth!
Enne Prinses: ik blijf jou gewoon Prinses noemen hoor. En je ligt OP de erwt (met 5 matrassen er tussen geloof ik) maar je bent geen erwt !
Ohhhohhhh SummerDance is een Gluurdert in het klaarkomtopic
Peas on earth!
Kom er ook net vandaan Vleer, de schok was in eerste instantie groot daar onze prinses tegen het groene lijf te lopen

Denk echt dat Geleerd daar meer op zijn plek is, krijg een heel apart gevoel van binnen van deze meneer....en dan niet de lekkere variant!!!

*leuk een setje,wordt helemaal blij van al deze luv in the air*
quote:Donkeyshot schreef op 30 juli 2008 @ 18:25:

Enne Prinses: ik blijf jou gewoon Prinses noemen hoor. En je ligt OP de erwt (met 5 matrassen er tussen geloof ik) maar je bent geen erwt !

*voelt zich vereerd*

Ik raak soms een beetje in een identiteitscrisis... hier ben ik Prinses, in een ander kletstopic waar ik schrijf, ben ik daarentegen Erwt... ik raak er soms zelf wel eens van in de war en moet mezelf dan even hervinden
Peas on earth!
SD voelt zichzelf een beetje een ouwe gluurder, maar ow wat moest ze lachen om de reactie over rijlessen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven