Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 3 augustus 2008 om 01:50
zondag 3 augustus 2008 om 01:55
zondag 3 augustus 2008 om 10:29
Heerlijk een joggingbroekken dag
Heb ik ook alleen moet ik er zo nog ff in zweten..
Duty calls op de sportschool...
Even dit:
Hebben jullie DEZE al gezien???
*SD rolt echt van haar stoel af van het lachen en zoekt nog even een ideale gelegenheid om deze te gebruiken*
Heb ik ook alleen moet ik er zo nog ff in zweten..
Duty calls op de sportschool...
Even dit:
Hebben jullie DEZE al gezien???
*SD rolt echt van haar stoel af van het lachen en zoekt nog even een ideale gelegenheid om deze te gebruiken*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 3 augustus 2008 om 10:33
Goedemorgen Prinses! Is Xan al bijna bijgelezen? Heb hem hier nog steeds niet gezien! Of heeft ie zich laten wegjagen door Geleerd?
Vleer, gehoorbeschadiging klinkt niet goed. Kan het weer herstellen? Of is het definitief?
Mijn buikpijn is nog steeds niet over. Ik zat erover na te denken en het lijkt wel alsof ik weeën heb (klinkt misschien heel stom). Niet dat ik ervaring heb met het hebben van weeën (heb nog geen kind gebaard), maar dat denk ik zo. Het gaat namelijk met enorme pijnscheuten die heel lang kunnen aanhouden, maar dan ook weer wegebben. En soms voel ik tussendoor ook even geen pijn (helaas duurt dat niet lang). Wel is het zo dat als ik stappen zet, ik elke stap voel in mijn buik. Nou ja, ik hoop dat ik het tot morgen red. Om 8 uur zal ik direct bellen.
Sorry, ik zal weer ontopic.
Vleer, gehoorbeschadiging klinkt niet goed. Kan het weer herstellen? Of is het definitief?
Mijn buikpijn is nog steeds niet over. Ik zat erover na te denken en het lijkt wel alsof ik weeën heb (klinkt misschien heel stom). Niet dat ik ervaring heb met het hebben van weeën (heb nog geen kind gebaard), maar dat denk ik zo. Het gaat namelijk met enorme pijnscheuten die heel lang kunnen aanhouden, maar dan ook weer wegebben. En soms voel ik tussendoor ook even geen pijn (helaas duurt dat niet lang). Wel is het zo dat als ik stappen zet, ik elke stap voel in mijn buik. Nou ja, ik hoop dat ik het tot morgen red. Om 8 uur zal ik direct bellen.
Sorry, ik zal weer ontopic.
zondag 3 augustus 2008 om 10:37
zondag 3 augustus 2008 om 10:47
Ik ga echt proberen om tot morgen te wachten. Met de huisartsenpost is het zo'n gedoe en ik vind het heel vervelend dat ik op dit moment ook even niemand heb in mijn omgeving die ik mee kan vragen. Ga daarom liever morgenochtend met een taxi naar mijn eigen huisarts (denk dat ik zo niet kan fietsen - weet ik eigenlijk wel zeker). Tenzij het echt extreem slecht wordt. Ik ga morgenochtend wel zeggen voor de telefoon dat ik echt zo snel mogelijk langs moet komen zodat ze me niet een dag later inplannen.
zondag 3 augustus 2008 om 10:48
Sun voel je de pijn aan beide kanten van je buik / lies of maar aan 1 kant ?
Vleer heeft geen date met een homootje.. door t kleine homottje gezien te hebben vind ze haar date met gewoon hetero man dan wel mee vallen..
Volgens dokter zal er altijd een beschadiging blijven , maar het zal wel zodanig herstellen dat ik weer normaal kan horen.
Alleen volgende keer bij harde muziek e.d oordopjes indoen anders wordt de beschadiging erger en erger en erger met alle gevolgen van dien ..
Vleer heeft geen date met een homootje.. door t kleine homottje gezien te hebben vind ze haar date met gewoon hetero man dan wel mee vallen..
Volgens dokter zal er altijd een beschadiging blijven , maar het zal wel zodanig herstellen dat ik weer normaal kan horen.
Alleen volgende keer bij harde muziek e.d oordopjes indoen anders wordt de beschadiging erger en erger en erger met alle gevolgen van dien ..
zondag 3 augustus 2008 om 10:50
*SD denkt, hoe extreem wil je het hebben Sun, je kan nu al niet eens meer fietsen*
In welke regio woon je Sun, moet ik je anders ff brengen?
Vleer, heb je IN de luidspreken gestaan gister?
Een gehoorsbeschadeging is niet niks zeg!
*wel opgelucht dat Vleer niet met homootje gaat deeten*
In welke regio woon je Sun, moet ik je anders ff brengen?
Vleer, heb je IN de luidspreken gestaan gister?
Een gehoorsbeschadeging is niet niks zeg!
*wel opgelucht dat Vleer niet met homootje gaat deeten*
zondag 3 augustus 2008 om 10:57
zondag 3 augustus 2008 om 10:57
*is het hartgrondig (hardgrondig?) eens met SD*:
Als je nu niet eens meer kan fietsen Sun, dan moet je dus VANDAAG naar de huisartsenpost. Het is heel rot dat je geen vriendinnen/familie hebt op dit moment die je kan helpen, maarrrrr... dan moet je nu echt even voor jezelf zorgen.
Ik heb geen verstand van medische zaken, maar als het zó is, is het niet normaal en ook níet gezond voor je om hiermee door te lopen! Ondanks Xan's motto: kun je VL niet bellen? (deed VL niet iets medisch...?)
Als je nu niet eens meer kan fietsen Sun, dan moet je dus VANDAAG naar de huisartsenpost. Het is heel rot dat je geen vriendinnen/familie hebt op dit moment die je kan helpen, maarrrrr... dan moet je nu echt even voor jezelf zorgen.
Ik heb geen verstand van medische zaken, maar als het zó is, is het niet normaal en ook níet gezond voor je om hiermee door te lopen! Ondanks Xan's motto: kun je VL niet bellen? (deed VL niet iets medisch...?)
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 10:59
zondag 3 augustus 2008 om 11:00
Goeiemorgen allemaal !
Ik hoop dat Xander gauw weer mee komt kletsen, heb ik ook weer wat versterking (al issie dan niet single, hij is wel man)
Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag ?
Ik ga een beetje in huis rommelen, vanmiddag denk ik een eindje motorrijden en dan vanavond uit eten met mijn kids. Die gaan morgen met mijn ex op vakantie naar een zonnig oord dus ik wil ze ff fijne vakantie wensen enzo.
@ Sunshine: dat klinkt niet goed hoor, ik maak me zorgen om je. Ik wil je ook best brengen en ik woon centraal in het land dus dat kan nooit heel ver bij jou weg zijn. Stuur maar een e-mailtje en de Donkey taxi komt voorrijden.
@ Vleertje: oei .... gehoor pleite is wel heftig. Ik hoop dat je binnenkort alles weer mag horen van de dokter. Had je veel succes met je bellydance jurkje ? En leuk dat je Miranda tegenkwam ! Ik had nog het idee om even naar A'dam te gaan om het spektakel te zien maar .. te druk gisteren, lukte niet. Jammer.
@ Prinses: verbrande vingers kan flink zeer doen. Als je single was kreeg je een kusje van me op je zere pootje maar ik vind dat Prins Xander dat beter kan doen. Doettie vast wel.
Ik hoop dat Xander gauw weer mee komt kletsen, heb ik ook weer wat versterking (al issie dan niet single, hij is wel man)
Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag ?
Ik ga een beetje in huis rommelen, vanmiddag denk ik een eindje motorrijden en dan vanavond uit eten met mijn kids. Die gaan morgen met mijn ex op vakantie naar een zonnig oord dus ik wil ze ff fijne vakantie wensen enzo.
@ Sunshine: dat klinkt niet goed hoor, ik maak me zorgen om je. Ik wil je ook best brengen en ik woon centraal in het land dus dat kan nooit heel ver bij jou weg zijn. Stuur maar een e-mailtje en de Donkey taxi komt voorrijden.
@ Vleertje: oei .... gehoor pleite is wel heftig. Ik hoop dat je binnenkort alles weer mag horen van de dokter. Had je veel succes met je bellydance jurkje ? En leuk dat je Miranda tegenkwam ! Ik had nog het idee om even naar A'dam te gaan om het spektakel te zien maar .. te druk gisteren, lukte niet. Jammer.
@ Prinses: verbrande vingers kan flink zeer doen. Als je single was kreeg je een kusje van me op je zere pootje maar ik vind dat Prins Xander dat beter kan doen. Doettie vast wel.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
zondag 3 augustus 2008 om 11:15
Xander heeft het inmiddels gered tot pagina 420 (ofzo), maar heeft toen een mp3-speler gekocht en tsja... , is nu in de ban van muziekjes, instellingen, nóg meer instellingen en nóg meer instellingen .
Hij zal straks nog wel even voorbijkomen waaien misschien , zal even melden dat je je nogal een Eenzame Man voelt DS
Ik maak me ook zorgen om je Sun, want ik vind dat je niet zorvuldig met jezelf omgaat als je het nu nóg een dag aanziet (want volgens mij zie je het al heel veel dagen aan....). Als jij niet eens meer zelfstandig naar een huisartsenpost kunt, is dat dés te meer reden om in het ergste geval een taxi te bellen en hoppa naar een dokter te gaan
Sun woont trouwens in't noorden des lands, maar jammergenoeg is Vleertje daar nog niet in de buurt (voor zover Vleertje in staat is met haar eigenlijk euhm... restverschijnselen )
En jaaaa verbrande vingers doen zeer
Stom ook dat je eerst níets voelt (dat je zenuwen iets later reageren ofzo) en tegen de tijd dat ik het voelde dat ik al bijna vastgeplakt aan de pan .
Score:
Wijsvinger: grote rode zere plek + blaar
Middelvinger: grote doorgeprikte blaar
Leuk trouwens, uit eten met kinders . Hoe oud zijn ze eigenlijk?
Hij zal straks nog wel even voorbijkomen waaien misschien , zal even melden dat je je nogal een Eenzame Man voelt DS
Ik maak me ook zorgen om je Sun, want ik vind dat je niet zorvuldig met jezelf omgaat als je het nu nóg een dag aanziet (want volgens mij zie je het al heel veel dagen aan....). Als jij niet eens meer zelfstandig naar een huisartsenpost kunt, is dat dés te meer reden om in het ergste geval een taxi te bellen en hoppa naar een dokter te gaan
Sun woont trouwens in't noorden des lands, maar jammergenoeg is Vleertje daar nog niet in de buurt (voor zover Vleertje in staat is met haar eigenlijk euhm... restverschijnselen )
En jaaaa verbrande vingers doen zeer
Stom ook dat je eerst níets voelt (dat je zenuwen iets later reageren ofzo) en tegen de tijd dat ik het voelde dat ik al bijna vastgeplakt aan de pan .
Score:
Wijsvinger: grote rode zere plek + blaar
Middelvinger: grote doorgeprikte blaar
Leuk trouwens, uit eten met kinders . Hoe oud zijn ze eigenlijk?
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 11:16
zondag 3 augustus 2008 om 11:16
*mental note...koopt voor de verjaardag van Prinses een paar ovenwantjes*
Sun, BEL anders even de spoeddienst van je dokter (alhoewel ik betwijfel of ze door de telefoon een diagnose kunnen stellen..
Maar je moet nu wel even actie ondernemen hoor...
Ik nu onderweg naar de sportschool maar heeft nog wel even een raadseltje voor Prinses.
Volgens ons wederwijdse vriendinnetje hebben we NOG een overeenkomst....
*rent hikkend van de lach weg in de hoop dat Prinses nu haar geduld iets meer kan bewaren dan vorige week*
Sun, BEL anders even de spoeddienst van je dokter (alhoewel ik betwijfel of ze door de telefoon een diagnose kunnen stellen..
Maar je moet nu wel even actie ondernemen hoor...
Ik nu onderweg naar de sportschool maar heeft nog wel even een raadseltje voor Prinses.
Volgens ons wederwijdse vriendinnetje hebben we NOG een overeenkomst....
*rent hikkend van de lach weg in de hoop dat Prinses nu haar geduld iets meer kan bewaren dan vorige week*
zondag 3 augustus 2008 om 11:18
quote:sunshineforever schreef op 03 augustus 2008 @ 11:15:
Misschien ga ik dan zo toch eventjes de huisartsenpost bellen. Kan altijd even informeren.
*denkt: MISSCHIEN is al beter dan 'ik bel morgen wel' en blijft gewoon nog even aandringen bij Sun, dan komt 't wel goed *
Al doe je 't maar om ONS gerust te stellen Sun (houdt wel van enige emotionele chantage ). Enne... je klachten niet afzwakken hoor... eerlijk zeggen hoe lang je er al last van hebt, hoeveel last, dat je niet normaal kunt lopen/bewegen, etc....
Misschien ga ik dan zo toch eventjes de huisartsenpost bellen. Kan altijd even informeren.
*denkt: MISSCHIEN is al beter dan 'ik bel morgen wel' en blijft gewoon nog even aandringen bij Sun, dan komt 't wel goed *
Al doe je 't maar om ONS gerust te stellen Sun (houdt wel van enige emotionele chantage ). Enne... je klachten niet afzwakken hoor... eerlijk zeggen hoe lang je er al last van hebt, hoeveel last, dat je niet normaal kunt lopen/bewegen, etc....
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 11:21
Vleer moet 24uur afwachten , als vanavond t gehoor niet al wat beter is moet ze morgen weer contact opnemen met eigen huisarts.
Heeft niet IN de boxen gestaan , maar wel er boven op en er voor enzoooww
Was leuk om Miranda ff snel te zien , t was alleen retedruk in t steegje waar ik haar tegenkwam dus was ff snel hallo en doeg.. Jammer
Sun: ga maar ff naar de 1e hulp in t ziekenhuis of naar weekendarts !!!
Heeft niet IN de boxen gestaan , maar wel er boven op en er voor enzoooww
Was leuk om Miranda ff snel te zien , t was alleen retedruk in t steegje waar ik haar tegenkwam dus was ff snel hallo en doeg.. Jammer
Sun: ga maar ff naar de 1e hulp in t ziekenhuis of naar weekendarts !!!