Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 3 augustus 2008 om 20:32
Is niet zo'n huilie ik ben meer een huilie wanneer ik alleen in bed lig offe tijdens t douchen.
Maar gisteren op de boot toen ik paar vrienden weer zag moest ik zo spontaan huilen.. Heel idioot.. sta je daaro op een boot met feestende mensen en toen ze mij gingen omhelzen , zoenen en zeiden dat ze van me houden en mij zo gemist hebben barste ik in tranen uit ..
Maar gisteren op de boot toen ik paar vrienden weer zag moest ik zo spontaan huilen.. Heel idioot.. sta je daaro op een boot met feestende mensen en toen ze mij gingen omhelzen , zoenen en zeiden dat ze van me houden en mij zo gemist hebben barste ik in tranen uit ..
zondag 3 augustus 2008 om 20:37
zondag 3 augustus 2008 om 21:00
*barst in tranen uit bij het lezen van lekkere receptje*
Had ik dat nou eerder geweten, was me de ellende van het ranzige dressinkje ook bespaard gebleven
Erg he Vleer als dat gebeurd...maar kwam dat ook niet een beetje door de alcoholische versnaperingen???
Hoest met je oor?
Zat net de Perfecte Partner te kijken en dacht ineens bij de vrijgezelle man...heeeeeeeeeeeey die ken ik...(toch raar om een bekend hoofd ineens op televisie te zien)
Had ik dat nou eerder geweten, was me de ellende van het ranzige dressinkje ook bespaard gebleven
Erg he Vleer als dat gebeurd...maar kwam dat ook niet een beetje door de alcoholische versnaperingen???
Hoest met je oor?
Zat net de Perfecte Partner te kijken en dacht ineens bij de vrijgezelle man...heeeeeeeeeeeey die ken ik...(toch raar om een bekend hoofd ineens op televisie te zien)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 3 augustus 2008 om 21:16
*SD rolt van de bank af door het berichtje van Xan en de immer niet werkende tv in huize Prinses/Xan*
Moet een geruststellende gedachte zijn Prinses dat ook bij technische mannen de tv gewoon NIET werkt
Receptje lekker opgeslagen voor een volgende keer pasta met spinazie
Ik verdenk Geleerd er ook wel een beetje van hier stiekum mee te lezen om vervolgens te denken...tsss wat een boerinnetjes uit de Provincie zeg...het is veel belangrijker om te horen wie en hoe vaak de singles gescoord hebben dit weekend
FYI Geleerd (mocht je meelezen)
Het was weer een fantastisch weekend
Hele dag met man op de bank gelegen
En gezogen als een gek
Ter verduidelijking voor de rest...
Man = mijn kleine rooie hondje
En mijn huis is weer haarvrij door mijn stofzuig skills gister...
Moet een geruststellende gedachte zijn Prinses dat ook bij technische mannen de tv gewoon NIET werkt
Receptje lekker opgeslagen voor een volgende keer pasta met spinazie
Ik verdenk Geleerd er ook wel een beetje van hier stiekum mee te lezen om vervolgens te denken...tsss wat een boerinnetjes uit de Provincie zeg...het is veel belangrijker om te horen wie en hoe vaak de singles gescoord hebben dit weekend
FYI Geleerd (mocht je meelezen)
Het was weer een fantastisch weekend
Hele dag met man op de bank gelegen
En gezogen als een gek
Ter verduidelijking voor de rest...
Man = mijn kleine rooie hondje
En mijn huis is weer haarvrij door mijn stofzuig skills gister...
zondag 3 augustus 2008 om 21:26
*spuugt nu serieus bijna haar thee over de laptop door het bericht van SD (en Xan kan daarover getuigen)*
Vraagt zich verder af wat FYI betekent....? Kan wel iets bedenken bij de F en de Y, maar kan de I even niet plaatsen....
Xan had de tv binnen 2 minuten aan de praat, het was natuurlijk 'geen enkel probleem'
Vraagt zich verder af wat FYI betekent....? Kan wel iets bedenken bij de F en de Y, maar kan de I even niet plaatsen....
Xan had de tv binnen 2 minuten aan de praat, het was natuurlijk 'geen enkel probleem'
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 21:51
Haha, Sun had ook hele andere gedachten bij FY en I was ook echt een vraagteken. Dankjewel voor de verhelderende uitleg Prinses!
Dankjewel voor jullie lieve reacties allemaal. Heel hartverwarmend om te lezen.
De vriend is weg. Erg lief dat hij lekkere nasi goreng en foe yong hai mee had genomen (favoriet van mij). Voel me al een stuk beter. Mijn buik voelt ook veel beter, denk dat het ook grotendeels komt door de lading pijnstillers die nu wel werken.
Grappig dat Xan de tv ook niet zo snel aan de praat krijgt. Lag het probleem blijkbaar toch niet helemaal aan jou Prinses!
Dankjewel voor jullie lieve reacties allemaal. Heel hartverwarmend om te lezen.
De vriend is weg. Erg lief dat hij lekkere nasi goreng en foe yong hai mee had genomen (favoriet van mij). Voel me al een stuk beter. Mijn buik voelt ook veel beter, denk dat het ook grotendeels komt door de lading pijnstillers die nu wel werken.
Grappig dat Xan de tv ook niet zo snel aan de praat krijgt. Lag het probleem blijkbaar toch niet helemaal aan jou Prinses!
zondag 3 augustus 2008 om 21:55
*vindt het geruststellend dat ze niet de enige is die denkt 'FY...?'
Fijn dat vriend geweest is en lekker eten voor je meegenomen heeft! Das heel lief. Heb je ook nog pijnstillers gekregen voor later? (vanacht of morgen?). Wel rustig aan doen hoor Sunnetje. Als je je morgen nog niet goed genoeg voelt, gewoon thuisblijven!
*prinses weer in de mama-modus, maar heeft het gevoel dat Sun soms niet zo goed voor zichzelf zorgt*
Fijn dat vriend geweest is en lekker eten voor je meegenomen heeft! Das heel lief. Heb je ook nog pijnstillers gekregen voor later? (vanacht of morgen?). Wel rustig aan doen hoor Sunnetje. Als je je morgen nog niet goed genoeg voelt, gewoon thuisblijven!
*prinses weer in de mama-modus, maar heeft het gevoel dat Sun soms niet zo goed voor zichzelf zorgt*
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 22:00
quote:sunshineforever schreef op 03 augustus 2008 @ 21:51:
Ben bang dat ik m'n Logitech Harmony 525 (afstandsbediening) weer opnieuw moet inregelen óf softwarematig moet checken.....
Fijn dat het weer beter gaat met je Sun! Aardige vriend die eten brengt enzo....
Ben bang dat ik m'n Logitech Harmony 525 (afstandsbediening) weer opnieuw moet inregelen óf softwarematig moet checken.....
Fijn dat het weer beter gaat met je Sun! Aardige vriend die eten brengt enzo....
zondag 3 augustus 2008 om 22:02
zondag 3 augustus 2008 om 22:02
zondag 3 augustus 2008 om 22:03
Zit tussen Kunst & Kitsch te kijken en heb zojuist besloten dat ik toch ook echt eens bij paps en mams op zolder moet gaat kijken of daar nog een of ander lelijk schilderijtje staat.
Komt goed van pas bij de nieuwe inrichting van mijn nog nader te kopen huis
*SD bedenkt andere uitleggen voor FYI*
Fuc* you idiot
Friese Ysco Informatiebalie
Federal Yankee Issues
Terwijl het gewoon ter uwer informatie was
EN DAAR hebben we nou mannen voor nodig...voor de televisies...
Fijn te horen dat het weer wat beter gaat Sun
Zolang je geen roze olifantjes over het behang ziet lopen heb je nog geen overdosis pijnstillers genomen hoor..
Komt goed van pas bij de nieuwe inrichting van mijn nog nader te kopen huis
*SD bedenkt andere uitleggen voor FYI*
Fuc* you idiot
Friese Ysco Informatiebalie
Federal Yankee Issues
Terwijl het gewoon ter uwer informatie was
EN DAAR hebben we nou mannen voor nodig...voor de televisies...
Fijn te horen dat het weer wat beter gaat Sun
Zolang je geen roze olifantjes over het behang ziet lopen heb je nog geen overdosis pijnstillers genomen hoor..
zondag 3 augustus 2008 om 22:04
zondag 3 augustus 2008 om 22:06
zondag 3 augustus 2008 om 22:09
Fruitvliegjes-wanen
Fruitvliegjes-wanen kunnen voorkomen wanneer men gedurende te lange periode te lang gebruik maakt van internet, met name de zogenoemde fora. Men staart dan dermate lang naar het beeldscherm dat er zwarte stipjes ontstaan in het netvlies die, wanneer men naar bijvoorbeeld een muur kijkt, ten onrechte worden aangezien voor fruitvliegjes. Fruitvliegjeswanen zijn onschuldig, maar men moet ervoor waken deze fruitvliegjes te willen vermoorden. Dit is namelijk niet mogelijk omdat ze niet bestaan.
Fruitvliegjes-wanen kunnen voorkomen wanneer men gedurende te lange periode te lang gebruik maakt van internet, met name de zogenoemde fora. Men staart dan dermate lang naar het beeldscherm dat er zwarte stipjes ontstaan in het netvlies die, wanneer men naar bijvoorbeeld een muur kijkt, ten onrechte worden aangezien voor fruitvliegjes. Fruitvliegjeswanen zijn onschuldig, maar men moet ervoor waken deze fruitvliegjes te willen vermoorden. Dit is namelijk niet mogelijk omdat ze niet bestaan.
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 22:09