Wat kopen jullie bij Aldi?

30-01-2015 22:26 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal keren het Lidl topic voorbij zien komen en gelezen en was benieuwd of hier ook mensen zijn die boodschappen doen bij de Aldi. Wat koop je daar zoal en vind je lekker?

Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
Eigenlijk kom ik er nooit, alleen als ik een cheesecake maak koop ik hier de verse kaas, in plaats van de dure monchou bij een andere winkel. Het scheelt echt veel qua prijs, en het doet niet onder aan monchou.
Ze hebben wel smeerbare geitenkaas, met honing/ naturel/3e weet ik niet meer.
Ik kom er alleen voor de afbakcroissants ..en de leuke hebbedingen.
De afbakcroissants zijn bij de Aldi duurder dan bijv. bij Jumbo of AH (basic).
Ontbijtkoek

koekjes

ijs

rooibosthee

Mineraalwater

Pindakaas

Vlees

Eieren

appels

Aardappels

verse groente

Kaas

Kip met kerriesalade

toetjes

verse sinasappelsap

keukenpapier

toiletpapier

wc reiniger

schoonmaakdoekjes

Afwasmiddel

En af en toe aanbiedingen.
Die walnotenkaas ligt idd bij de vacuumverpakte kazen.

Ik serveer het in blokjes bij de borrel op een zelf samengestelde kaasplank. Ze zijn in mum van tijd op.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Biogarde

Roomkaas

Ingevroren zalmmoten (vind ik van de Aldi het beste van alle supermarkten die ik tot nu toe geprobeerd heb, overigens niet te vergelijken met vers van de viswinkel)

Waspoeder

Steenovenafbakbroodjes (favoriet bij zoon)

Van die donkere beschuiten

Gemengde noten (heb ik altijd een zakje van op mijn werk)

Pepersalami

Gevuld speculaas

En verder van alles wat ik op dat moment nodig heb, maar dit zijn de dingen die ik bij voorkeur specifiek bij de Aldi haal.
Chips
quote:_blabla_ schreef op 02 februari 2015 @ 22:11:

Was ik vanochtend bij de aldi is de fruitfris ranja opeens uit het assortiment en vervangen door een ranja van 1.39 (de fruitfris was altijd 0.75) (ik hoop dat het tijdelijk is, omdat de fruitfris op is ofzo, maar dat zal wel niet)Yes, volgens het foldertje komt fruitfris in nieuwe 1,5 liter flessen voor 1,19 (dat is 0,79 per liter)
Klopt.. Maar ik vind de afbakcroissants van de Aldi wel veel lekkerder! En de walnotenkaas idd
Vochtig toiletpapier, is nergens anders te krijgen aan die prijs.

Vaatwastabs,

Pure chocolade met noten.

Voor die dingen ga is speciaal naar de Aldi,

Ik ga verder iedere 2 weken naar Duitsland voor de boodschappen, en doe dan een rondje shoppen.

Lidl, Aldi, K&K en drankhandel, en uiteraard benzinepomp.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Vrijwel alles :P
Vriend is helemaal happy met de Spanish Delight van Aldi. Volgens hem net Licor43, maar ruim een tientje goedkoper.

Rondje Duitsland doen wij ook zeker eens per maand. Bepaalde dingen zijn daar wel te verkrijgen en in Nederland niet. Grappig dat het assortiment per land nog zoveel verschilt.
Ik heb die geitenkaasrondjes met honing laatst gekocht. Net twee op twee boterhammen gedaan als tostie was lekker!
Deze sauvignon blanc is heeeel lekker (vind ik ) Spy Mountain
Koop geen kip bij Aldi!!

Is nl hele zielige plofkip.😩
quote:Fleuriefleur schreef op 24 februari 2015 @ 18:08:

Koop geen kip bij Aldi!!

Is nl hele zielige plofkip.😩

Maar alle kipfilet bij wat voor supermarkt dan ook is toch plofkip? Is niet alleen aan de Aldi voorbehouden lijkt me.

Gelukkig krijgen ze steeds meer scharrel- en biologisch vlees.
Nothing happens for a reason
Niets. Geen Aldi in de buurt
Meergranenbrood licht

Kipfilet voor op brood

Fetakaas

Spelt/volkorenmeel

Maiskolven

Koffie ( met en zonder Cafeïne)

Kastanjechampignons

Wortelen
Ik heb net energiethee met appelsmaak gekocht en balansthee met perzik-frambozensmaak om te proberen, lijkt me erg lekker!
Die heb ik ook wel eens zien staan, maar leek met toch niet zo heel erg lekker, dus nog niet geprobeerd. Ben wel benieuwd of je ze lekker vond.
Die perzik-framboos is niet te hachelen! Die heeft iemand bij ons op het werk neergelegd, ik snap nu waarom

Ik kan ineens bij onze aldi de chateau chocolade met wit en koffie onderop niet meer vinden die is zo ontzettend lekker! En mijn man vind hem niet lekker, dus ik had altijd dat hele blok voor mezelf! Ik hoop dat hij wel weer terug komt...
Ik zit nu de thee met appelsmaak te drinken en vind hem lekker! Vooral op hete zomerdagen gaat hij heerlijk zijn denk ik. Vind hem lekker fris. De perzik-framboos ga ik straks proberen, ook daarover zal ik wel verslag uit komen brengen!
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 maart 2015 @ 17:03:

Ik kan ineens bij onze aldi de chateau chocolade met wit en koffie onderop niet meer vinden die is zo ontzettend lekker! En mijn man vind hem niet lekker, dus ik had altijd dat hele blok voor mezelf! Ik hoop dat hij wel weer terug komt...

Oeh, dat klinkt héérlijk!

Maar ik begrijp dat ik me de moeite kan besparen
quote:Lotte35 schreef op 10 maart 2015 @ 17:23:

[...]

Oeh, dat klinkt héérlijk!

Maar ik begrijp dat ik me de moeite kan besparen Dat is ie ook....zucht...ik ga het iig in de gaten houden en als ik hem weer tegen kom, laat ik het weten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven