Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Ik heb een nieuw topic geopend over het wel of niet kunnen verwijderen van de openingspost en dan met name of er wel of niet consequenties aan verbonden moeten worden. Ik neem aan dat viva deze poll ook meeneemt?
Zoals gezegd; er is al uitgebreid over gediscussieerd Ambrosia. Misschien kun je het terug lezen. Er staat nl oa in dat verwijderen van OP gelijk staat aan editten van berichten. Want technisch niet mogelijk om te scheiden etc etc etc.
quote:Viva Angel5 schreef op 07 augustus 2008 @ 20:33:

Zoals gezegd; er is al uitgebreid over gediscussieerd Ambrosia. Misschien kun je het terug lezen. Er staat nl oa in dat verwijderen van OP gelijk staat aan editten van berichten. Want technisch niet mogelijk om te scheiden etc etc etc.Ik zeg in mijn topic ook niet dat het niet mogelijk moet zijn, alleen dat er consequenties aan vast moeten zitten. Daar is nog niet over gediscussieerd, dat topic heb ik overigens al grondig doorgelezen en ook in meegeschreven.
Iedereen heeft door de editfunctie nu eenmaal zijn of haar recht om een post (ja dus óók de openingspost) te bewerken c.q. te verwijderen. Maar goed, de link is al doorgestuurd naar de modgroep, dus Naomi zal het ongetwijfeld bekijken
Dankje
Angel,

ik bedoel ook niet dat het onmógelijk moet worden, ik wil enkel zeggen dat er een sanctie op misbruik zou moeten staan.

Enkel en alleen dingen verwijderen omdat de reacties je niet zinnen, is misbruik maken van.

Zo zou rottige dingen posten en ze snel weghalen als je een engel online ziet komen, óók misbruik maken van zijn.

En achteraf lullige dingen erin zetten als je denkt dat de pakkans toch klein is, is óók misbruik maken van.

Etc. etc.

En dáár zou wat mij betreft echt wel wat strenger op gereageerd mogen worden. En daar is ook nog niet over gediscussieerd.

Ik zal braaf Ambro's poll invullen trouwens
quote:tangerine schreef op 07 augustus 2008 @ 22:48:

Angel,

ik bedoel ook niet dat het onmógelijk moet worden, ik wil enkel zeggen dat er een sanctie op misbruik zou moeten staan.

Enkel en alleen dingen verwijderen omdat de reacties je niet zinnen, is misbruik maken van.

Zo zou rottige dingen posten en ze snel weghalen als je een engel online ziet komen, óók misbruik maken van zijn.En achteraf lullige dingen erin zetten als je denkt dat de pakkans toch klein is, is óók misbruik maken van.Etc. etc.

En dáár zou wat mij betreft echt wel wat strenger op gereageerd mogen worden. En daar is ook nog niet over gediscussieerd.

Ik zal braaf Ambro's poll invullen trouwens Wij kunnen álle geposte berichten teruglezen, ook na editten, en die worden zéker ook bestraft, indien ze de regels overtreden.
voor engel5

Je krijgt het behoorlijk voor je kiezen
Sorry angel5
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 08-08-2008 15:26
Reden: Verzoek ingetrokken.
% gewijzigd
Net zoals bij Tangerine, ergert het veranderen van berichten op de wijze zoals zij het beschrijft, mij ook.
World of Warcraft: Legion
Engel, ik ben blij dat dát misbruik tenminste niet mogelijk is.
Gizzie, lief, dank je!

Dushi: maakt niet uit

Hans/Tangerine: inderdaad, het is erg vervelend, maar meestal toont het verloop van een discussie wel zo'n beetje of er "kwalijke zaken" achter de ge-editte posts schuilen, dus dan nemen we vaak een kijkje met eventuele consequenties voor de poster.
Verzoekje om het geopende topic man werkt onzekerheid in de hand te verwijderen.Heb genoeg aan de reacties gehad.

Met vriendelijke groet superhuisvrouw.
Ik heb het topic gesloten.
Wat heb je nu besloten Superhuisvrouw?

(of mag ik dat hier niet vragen?)
Fijn voor de mensen die nog ff verder hadden willen praten over dit onderwerp...misschien had iemand anders er nog wat aan gehad. Beetje snelle beslissing dit...
Op het topic van trouwen in 2009 tips en trucs zit ene weddingplanner_ reclame te maken voor haar eigen bedrijf.
Hallo,

Wil je het topic schoonmoeders voor mij verwijderen, want ik word een beetje verkeerd begrepen en wil niet dat het uit de hand gaat lopen...Dank u wel...

Groetjes Sam
Zoals ik in het topic ook al heb gereageerd: er worden hele zinnige reacties gegeven. Dat die reacties je misschien niet altijd aanstaan is jammer, maar geen reden om je topic te laten verwijderen volgens mij. Topics worden ook niet verwijderd, tenzij er een echt goede reden voor is, en dat lijkt me hier niet van toepassing. Maar goed, dat is aan de Angel om te bepalen.
Vind het laf als 'n topic verwijderd zou worden. Hopelijk is dat hier niet 't beleid. Beetje zonde van de moeite om ergens serieus op te reageren als dat zou gebeuren.

Bovendien is een onderwerp dan wel niet meer gewenst door 'n TO, maar kunnen daar andere mensen die in soortgelijke situaties zitten weer wat van opsteken.
Ik wil gewoon graag dat het topic verwijderd wordt, want ik heb genoeg reacties gehad en er zijn ook mensen die me kennen die hier misschien komen, en het hoeft niet opgeblazen te worden...
quote:minny schreef op 11 augustus 2008 @ 22:10:

Fijn voor de mensen die nog ff verder hadden willen praten over dit onderwerp...misschien had iemand anders er nog wat aan gehad. Beetje snelle beslissing dit...Minny, als er verder gediscussieerd wil worden over dit onderwerp, dan kan dat hoor; open een nieuw algemeen topic. Het topic is gesloten en niet verwijderd zoals ik al zei, dus iemand anders (die er misschien nog wat aan heeft) kan het gewoon nog nalezen.
quote:es1450 schreef op 12 augustus 2008 @ 08:36:

Op het topic van trouwen in 2009 tips en trucs zit ene weddingplanner_ reclame te maken voor haar eigen bedrijf.Dank je! Ik zal het verwijderen.
quote:mas schreef op 12 augustus 2008 @ 08:51:

Hallo,

Wil je het topic schoonmoeders voor mij verwijderen, want ik word een beetje verkeerd begrepen en wil niet dat het uit de hand gaat lopen...Dank u wel...

Groetjes SamWe verwijderen geen topics omdat er tegenvallende reacties komen. Je kunt natuurlijk e.e.a. verduidelijken in je openingspost (gebruik de editfunctie)
quote:mas schreef op 12 augustus 2008 @ 09:36:

Ik wil gewoon graag dat het topic verwijderd wordt, want ik heb genoeg reacties gehad en er zijn ook mensen die me kennen die hier misschien komen, en het hoeft niet opgeblazen te worden...Als er privegegevens instaan kun je die zelf bewerken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven