Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Dat is een andere nick Z&Z....
Rj is een hardstikke jong ventje die onzeker is, zoek er niet te veel achter...
Of er zijn er meerdere die hun ex stalken...dan vergiste ik me bij deze.
Minny ok maar dacht werklijk dat hij het was omdat het ook over zijn onderschrift en zijn naam ging, dat zij hem daaraan herkende.

Phh, loop me rot te zoeken maar kan het niet meer vinden.

Maar als ik het verkeerd heb dan mijn excuses.
quote:zusenzo schreef op 15 augustus 2008 @ 22:05:

Ik dacht dat RJ zijn vriendin hier aan het stalken was een aantal weken geleden of vergis ik mij nu?Je vergist je. Een forumster dacht dat RJ haar ex was, maar gaf later zelf aan dat dat toch niet het geval was.
Volgens mij heb je gelijk hoor, Minny. Zusenzo, ik ga het idd even checken bij mijn collega's

Julliee: jong of niet, zonder bijbedoelingen of met; iemand die amper een dag uit blokkadetijd komt hoeft dit soort taal niet te gebruiken. Niemand niet natuurlijk, maar hij was geband vanwege hetzelfde. Hij mag zijn zonden dus nogmaals gaan overdenken.
Hihiih *moet lachen om het woordje zonde in Viev5 dr posting, gezien de nick van betrokkene*
Nee, dat schelden was ook nergens voor nodig, maar overall was hij ook vrij eerlijk bezig eerder vanmiddag. Een beetje zichzelf aan t zoeken op het vivaforum tussen de tijgerinnen.. mmh. Dat moet je toch ook eigenlijk niet willen? :-)
quote:loomii schreef op 15 augustus 2008 @ 22:15:

[...]

Je vergist je. Een forumster dacht dat RJ haar ex was, maar gaf later zelf aan dat dat toch niet het geval was.

Owja thanx Loom, dát klopt inderdaad

*Vief vijf heeft soms nog steeds een geheugen als een zeef*
quote:Dushi74 schreef op 15 augustus 2008 @ 22:17:

Hihiih *moet lachen om het woordje zonde in Viev5 dr posting, gezien de nick van betrokkene*
OK hierbij excuses dan!
Hebben die meiden 'm zitten pesten met zijn foto ?

Tsssssssss .....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee joh, hardstikke onschuldig mannetje.. Ik ben nog steeds een beetje vertederd..:-)

Hij kwam in gevecht met *&@#^&#$@$^#&&#%%$@&# (hij gebruikte er een helemaal scheldwoorden voor)
.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 15-08-2008 22:34
Reden: Leest nu pas posting goed, verkeerd geinterpreteerd dus correctie mijn zijde.
% gewijzigd
Ik bedoel niemand in het algemeen, ik durf alleen niet te herhalen hoe hij ons noemde ipv onze namen...
Nee, dat las ik later pas Juliee, dat je dat niet bedoelde! Mijn fout. Ik ga weer verder met forummen. Bye Angel5
Ja een beetje jammer was het wel. Hadden we hem na 10 pagina's een beetje afgepeld (dikke dino-huid), durfde hij zich zo kwetsbaar en eerlijk op te stellen... Gaan die tijgerinnen hem ineens een beetje plagen, dan kan hij zich ook niet meer verweren behalve door te schelden. Blijven die scheldwoorden trouwens staan in het topic vief? Vindt het echt beledigend naar dushi toe.
Pluk; ik had het topic gesloten, dus hij staat nu onderin de topiclijst. Denk niet dat veel mensen het nog zullen lezen.
quote:trivius schreef op 16 augustus 2008 @ 09:29:...Trivius maakt flink reclame in het Trouwen in 2009-topic voor een bandje met een 'uiteenloopende repetoir'.
Dank je Capibara ik ga het verwijderen
quote:Viva Angel5 schreef op 11 augustus 2008 @ 21:50:

Ik heb het topic gesloten.

Maar kun je het topic voor me verwijderen ivm herkenning.

Met vriendelijke groet superhuisvrouw.
Done, Superhuisvrouw
quote:Viva Angel5 schreef op 12 augustus 2008 @ 10:36:

Het topic is gesloten en niet verwijderd zoals ik al zei, dus iemand anders (die er misschien nog wat aan heeft) kan het gewoon nog nalezen.Nou ja zeg. Nu niet meer dus...
Idd (zie ook de discussie over het wettelijk verplicht zijn bla bla bla....Ben het er ook niet helemaal mee eens, maar goed ik moet me ook aan regels houden)
Angel, op het topic "misbruik in familie; partner dader?"

zijn Sedih en Kodak topicopener even aan het voorzien van een psychiatrische diagnose.

Afgezien van het feit dat die totaal onjuist is en er van weinig kennis van zaken blijk wordt gegeven (en het nogal off-topic is) dacht ik dat het stellen van diagnoses op het forum niet was toegestaan, dus misschien kun je er even naar kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven