Moderator Relaties
maandag 26 mei 2008 om 20:06
Lieve forummers,
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
dinsdag 12 augustus 2008 om 21:16
woensdag 13 augustus 2008 om 09:25
Ik heb gisterenmiddag mijn avater (of hoe heet dat ding nu, ik vergeet het heel de tijd) veranderd, maar je ziet het nog steeds niet. Is dat normaal?
Ik heb profiel wijzigen gedaan en toen foto wijzigen. Bestand zoeken en toen een foto upgeload. Bij mijn profiel staat wel al de nieuwe foto, maar hier nog niet. Komt ie dan nog?
Ik heb profiel wijzigen gedaan en toen foto wijzigen. Bestand zoeken en toen een foto upgeload. Bij mijn profiel staat wel al de nieuwe foto, maar hier nog niet. Komt ie dan nog?
woensdag 13 augustus 2008 om 20:41
quote:balanszoeker schreef op 12 augustus 2008 @ 21:16:
Beste Viva Angel,
Wilt u mijn topic 'twijfels, wisselingen in gevoel en dubbele zaken' van de relatiepijler verplaatsen naar de pijler 'psyche'? Ik denk bij nader inzien namelijk dat ie daar toch meer thuishoort.
Bedankt alvast.
Groeten,
BalanszoekerDone!
Beste Viva Angel,
Wilt u mijn topic 'twijfels, wisselingen in gevoel en dubbele zaken' van de relatiepijler verplaatsen naar de pijler 'psyche'? Ik denk bij nader inzien namelijk dat ie daar toch meer thuishoort.
Bedankt alvast.
Groeten,
BalanszoekerDone!
woensdag 13 augustus 2008 om 20:41
donderdag 14 augustus 2008 om 11:33
donderdag 14 augustus 2008 om 19:06
Vievje Vijf, ik heb een vraag, heb al gesnuffeld onder de FAQ. Bij mijn vrienden zie ik soms wel, en soms niet de mogelijkheid om ze een email te sturen. Ik zie dan staan: maak vriend en hug, of ik zie die opties en een heleboel opties meer, zoals een mailtje sturen. Hoe kan dat? Heeft dat te maken met de instellingen van mij, de viva, of de forummer zelf?
In elk geval, je mag mijn email aan Echo geven, heeft betrekking op onderwerp 'Nasleep ervaring met een narcist', zie ergens pags 98 en 99.
Groetjes, Muis66
In elk geval, je mag mijn email aan Echo geven, heeft betrekking op onderwerp 'Nasleep ervaring met een narcist', zie ergens pags 98 en 99.
Groetjes, Muis66
donderdag 14 augustus 2008 om 22:00
Muis, dat komt geloof ik omdat de twee databases waarop het forum draait nog niet fatsoenlijk met elkaar samenwerken. Daardoor zie je bij de één wel alle mogelijkheden (die zit dus in de goede database, net als jij) en bij de andere niet (die zit in de verkeerde, net als ik, ik kan niet eens vriendjes maken! ) Maar ik ga het voor de zekerheid voor je navragen
Enneuh ik ga je mailadres versturen naar Echo.
Enneuh ik ga je mailadres versturen naar Echo.
vrijdag 15 augustus 2008 om 22:10