Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Is het dan mogelijk dat mijn reacties verwijderd worden?
Je kunt je eigen reacties bewerken.

Raar hoor, je wilt dat het topic verwijderd wordt maar post zelf gewoon vrolijk door (en geeft aan zelfs nog wat aan de reacties te hebben!).
Ik heb zeker wat aan de reacties en daar wil ik iedereen voor bedanken, en laat jullie reacties ook gewoon staan, maar die van mezelf haal ik weg...Dat is mijn beslissing!
Beste Viva Angel,

Wilt u mijn topic 'twijfels, wisselingen in gevoel en dubbele zaken' van de relatiepijler verplaatsen naar de pijler 'psyche'? Ik denk bij nader inzien namelijk dat ie daar toch meer thuishoort.

Bedankt alvast.

Groeten,

Balanszoeker
Het topic wat doe je als je topic relatief weinig animo heeft? heeft volgens mij niet zoveel met relaties te maken, maar met het forum zelf. Het zou verplaatst kunnen worden naar Viva of naar Overige.
World of Warcraft: Legion
Ik heb gisterenmiddag mijn avater (of hoe heet dat ding nu, ik vergeet het heel de tijd) veranderd, maar je ziet het nog steeds niet. Is dat normaal?

Ik heb profiel wijzigen gedaan en toen foto wijzigen. Bestand zoeken en toen een foto upgeload. Bij mijn profiel staat wel al de nieuwe foto, maar hier nog niet. Komt ie dan nog?
ik ben er al achter! Dankzij Es1450. Ik moest F5 intoetsen!

Weer wat geleerd.
quote:balanszoeker schreef op 12 augustus 2008 @ 21:16:

Beste Viva Angel,

Wilt u mijn topic 'twijfels, wisselingen in gevoel en dubbele zaken' van de relatiepijler verplaatsen naar de pijler 'psyche'? Ik denk bij nader inzien namelijk dat ie daar toch meer thuishoort.

Bedankt alvast.

Groeten,

BalanszoekerDone!
quote:hans66 schreef op 13 augustus 2008 @ 09:11:

Het topic wat doe je als je topic relatief weinig animo heeft? heeft volgens mij niet zoveel met relaties te maken, maar met het forum zelf. Het zou verplaatst kunnen worden naar Viva of naar Overige.Het is verplaatst naar overige!
Angel, er is hier een topic over het tv programma Eten en Daten. Daar is al een goed lopend topic over bij Entertainment. Kunnen ze misschien samengevoegd worden?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Yep, ik zal ff kijken of ik ze kan samenvoegen en dan maak ik wel een alias naar de relatiepijler!
Vievje Vijf, ik heb een vraag, heb al gesnuffeld onder de FAQ. Bij mijn vrienden zie ik soms wel, en soms niet de mogelijkheid om ze een email te sturen. Ik zie dan staan: maak vriend en hug, of ik zie die opties en een heleboel opties meer, zoals een mailtje sturen. Hoe kan dat? Heeft dat te maken met de instellingen van mij, de viva, of de forummer zelf?

In elk geval, je mag mijn email aan Echo geven, heeft betrekking op onderwerp 'Nasleep ervaring met een narcist', zie ergens pags 98 en 99.

Groetjes, Muis66
Muis, dat komt geloof ik omdat de twee databases waarop het forum draait nog niet fatsoenlijk met elkaar samenwerken. Daardoor zie je bij de één wel alle mogelijkheden (die zit dus in de goede database, net als jij) en bij de andere niet (die zit in de verkeerde, net als ik, ik kan niet eens vriendjes maken! ) Maar ik ga het voor de zekerheid voor je navragen

Enneuh ik ga je mailadres versturen naar Echo.
Hoi Vievje Vijf, dank je wel voor het antwoord.Het is inmiddels helemaal goedgekomen met Echo :-)

Groetjes, Muis
Mooi zo! Overigens: men kan zelf aangeven of men wel of niet mail/pm's van vrienden wil ontvangen, dát kan een reden zijn. En Naomi gaat nog even navragen hoe het zit met de rest
Acceptatie promiscue gedrag singles:

RJ is hier behoorlijk aan het schelden, kan er geen slotje op zijn toetsenbord?
Zusenzo was me voor
Ik was er al mee bezig en heb je verzoek ingewilligd Zus en zo. Ik ga het topic ook sluiten.
Aha oke, wilde al een reactie plaatsen in het topic. Snap nu waarom het niet meer ging.
Ik dacht dat RJ zijn vriendin hier aan het stalken was een aantal weken geleden of vergis ik mij nu?
Daar weet ik niks van Z&Z?
Dacht dat ik dat gelezen had, maar ik kan het helaas niet meer terug vinden.

Overleg anders ff met de ander angels misschien weten die meer.
Bij een moderater topic maar waar weet ik niet meer.

Week of 3 geleden
Enige wat ik weet is dat hij wel meer van dit soort denegrerende reacties aan het adres van vrouwen heeft gepost in de afgelopen weken. Van stalken weet ik zelf niets en ben toch een dagelijkse poster. (maar goed ik mis ook wel eens wat hoor, dus je kunt gelijk hebben Zusenzo)
Zijn vriendin aan het stalken? Serieus? En in het topic zegt ie een romantische maagd te zijn... apart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven