More Moredyke
dinsdag 18 november 2014 om 20:04
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:
Goede tijden Slechte tijden
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Goede tijden, slechte tijden
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Goede tijden slechte tijden
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
Rukkie krijgt haar tweede kind
Vraag mij af wat Aysen vindt
Ja ook deze is van Ploert
Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert
Lotte, 22 09 2015
Zeger spoort echt van geen kant
Rikki blijft zwaar irritant
Laura heeft getongd met Jef
Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef
charlottew88
Ook Biejanka zijn wij zat
Bombardeer haar maar snel plat
En dat enge mens Sjanien
Kan ik ook niet laaaaanger zien
charlottew88
06-03-2015, 11:08
Maksiem die wil graag van bil
Met Aysen’s broer hij heet Adril
Rukkie zei wat raar, wat gek
Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
donderdag 23 april 2015 om 11:34
Ik heb het gevoel dat er veel meer nieuwe mensen in gtst moeten komen, iedereen die er nu in zit heeft al wel met iedereen gehad, er is helemaal geen type als Lorena of de oude Ludo meer (hoewel Ludo nu misschien weer een opleving krijgt). Mensen als Laura, Jeff en Vincent die totaal geen rol hebben... Het is zo ongelofelijk saai allemaal.
donderdag 23 april 2015 om 18:38
quote:yolo8 schreef op 23 april 2015 @ 11:34:
Ik heb het gevoel dat er veel meer nieuwe mensen in gtst moeten komen, iedereen die er nu in zit heeft al wel met iedereen gehad, er is helemaal geen type als Lorena of de oude Ludo meer (hoewel Ludo nu misschien weer een opleving krijgt). Mensen als Laura, Jeff en Vincent die totaal geen rol hebben... Het is zo ongelofelijk saai allemaal.
Daar geef ik jou gelijk in...er moeten nieuwe personages komen..helaas is Juvat Westendorp eruit
na 3 maanden (niet eens gemerkt dat het 3 maanden was) Maar het word inderdaad tijd
voor nieuwe personages.
Daar geef ik jou gelijk in...er moeten nieuwe personages komen..helaas is Juvat Westendorp eruit
na 3 maanden (niet eens gemerkt dat het 3 maanden was) Maar het word inderdaad tijd
voor nieuwe personages.
donderdag 23 april 2015 om 18:44
donderdag 23 april 2015 om 18:51
Er moeten juist een paar oud gedienden terug komen, Robert (zit in Japan), Anita (twee keer dood), Frits (lekker ding, ook twee keer dood), Martine Hafkamp (één of twee keer dood) Dorothea (slechts één keer dood), Daniël Daniël (dood???), Rosa (één keer dood) en zo zijn er wel meer.
donderdag 23 april 2015 om 19:04
MarianneDavids het is niet zeker of Martine Hafkamp dood is want Ludo had haar op een boot gezet.
Daniël Daniël is gewoon spoorloos verdwenen.
Maar denk niet dat oude personages terug komen of ze moeten een nieuwe personage
zoeken die de oude personage speelde.
Ik vond Dian Alberts ook lekker vals maar helaas is zij ook al overleden en zij is al
paar keren in en uit Moredyke gegaan.
Daniël Daniël is gewoon spoorloos verdwenen.
Maar denk niet dat oude personages terug komen of ze moeten een nieuwe personage
zoeken die de oude personage speelde.
Ik vond Dian Alberts ook lekker vals maar helaas is zij ook al overleden en zij is al
paar keren in en uit Moredyke gegaan.
donderdag 23 april 2015 om 19:06
donderdag 23 april 2015 om 19:23
O ja, Dian Alberts, die hadden we ook nog. Ik heb niet precies onthouden wie er allemaal dood, halfdood, schijndood of helemaal niet dood maar gewoon verdwenen zijn. Ik ben wel benieuwd hoe lang de scriptschrijvers het nog volhouden maar tegen de tijd dat ze zuchtend en steunend achter de computer zitten kunnen ze altijd nog een beroep doen op iedereen die hier post. Moet wel wat schuiven natuurlijk, of een leuk rolletje (ik wil wel een vreselijke bitch zijn).
donderdag 23 april 2015 om 20:01
Ik mis inderdaad een vrouwelijke bitch. Zo'n echte! Aysen is helaas iets te soft geworden op dit moment maar ik wil er eentje die moorden pleegt, gewelddadig is en mannen tegenover elkaar uitspeelt. Zo'n heerlijke psychopaat die al veel te lang op zich heeft laten wachten
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
donderdag 23 april 2015 om 20:06
quote:goddess23 schreef op 23 april 2015 @ 20:01:
Ik mis inderdaad een vrouwelijke bitch. Zo'n echte! Aysen is helaas iets te soft geworden op dit moment maar ik wil er eentje die moorden pleegt, gewelddadig is en mannen tegenover elkaar uitspeelt. Zo'n heerlijke psychopaat die al veel te lang op zich heeft laten wachten Misschien is die Roxy een potentiële kandidaat
Ik mis inderdaad een vrouwelijke bitch. Zo'n echte! Aysen is helaas iets te soft geworden op dit moment maar ik wil er eentje die moorden pleegt, gewelddadig is en mannen tegenover elkaar uitspeelt. Zo'n heerlijke psychopaat die al veel te lang op zich heeft laten wachten Misschien is die Roxy een potentiële kandidaat
.