Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Dank je Ika, ik heb een melding geplaatst op het topic.
Gesloten ivm fake/troll: vieze katten.
quote:Viva Angel5 schreef op 22 augustus 2008 @ 23:09:

Gesloten ivm fake/troll: vieze katten.Shit zeg, wat zit jij op te letten! Kon ik eindelijk mijn nijlpaarden en buurmannenfrust kwijt.
Sorry Ivy...zal ik m weer opengooien? Als je uitgefrustreerd bent geef je maar een gil
Ja lekker, weet je hoe erg het is om steeds een nijlpaard in je vijver te hebben!
Nee sorry, geen vijver hier (kan ik je aanraden!! )
Nou ja, dan heb ik altijd nog die giraffen van de achterburen die over mijn schutiing hangen. Echt, het leven is geen pretje
Giraffen hoeven toch niet over schuttingen heen te hangen? Of heb je zulke hoge schuttingen?
Ja, hoge schuttingen tegen de katten en de kwijlende buurmannen...
quote:Viva Angel5 schreef op 22 augustus 2008 @ 23:09:

Gesloten ivm fake/troll: vieze katten.Angel5 is goehoed
Verwijderd op verzoek van TO: "en nu is het genoeg.. "
Hoi Angel,

Ik ben geschrokken van het feit dat je, als je googled op achterneef, gelijk mijn topic 'mijn achterneef' vindt als zoekresultaat. Ik voel me er toch ongemakkelijk bij, want het verhaal eromheen in best herkenbaar.

Zou je het topic willen verwijderen?

Dankjewel!

Vinyl
Done, Vinyl
@Angel: kun je even in de "singles-topic voor serieuze mensen" kijken? Op de laatste pagina's zijn Ivy en SummerDance elkaar i.m.o. aan het opgeilen en virtuele kusjes aan het geven. Daar is die topic niet voor bedoeld.

Overigens is het niet mijn bedoeling om ze geband te krijgen ofzo. Voor zowel Ivy als SD heb ik alle sympathie.
quote:Geleerd schreef op 26 augustus 2008 @ 17:31:

@SD: okee, maakt niet uit.... ik begrijp het.

Maar willen jullie ajb ophouden met die "opgeilpraatjes". Dat is verboden, en bovendien ik vind het niet leuk dat ik er niet bij betrokken word.

Angel ik weet dat ik niet mag quoten vanuit een ander topis, maar denk je zelf ook niet dat Geleerd een probleem had met het gesprek wat ik met Ivy had omdat hij zelf niet mee mocht doen????

Sorry, zal je topic niet verder vervuilen

Greetz,Summer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
De offtopic discussie is verwijderd en ik ga nu een kijkje nemen in het singlestopic.
Angel5, weet jij of angel4 er weer is? Ik had bij eten (net pas hoor!!!) gevraagd of een topic gesloten mocht worden maar bedacht me net dat je ergens schreef dat niet alle angels er zijn. Dus ik dacht ik check het even.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja hoor, Angel 4 is er weer
@Angel: het gaat niet om het gewone singles-topic, maar het singles topic voor serieuze mensen.
quote:Viva Angel5 schreef op 27 augustus 2008 @ 10:29:

Ja hoor, Angel 4 is er weer Thanks. Ik had nu een half uur gewacht voor het hier te posten. Geduld is een schone zaak .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 10:39:

@Angel: het gaat niet om het gewone singles-topic, maar het singles topic voor serieuze mensen.

Mensen met een serieuze inslag toch?

Maar als je zelf eens in dat topic zou kijken zou je zien dat ze daar al lang gereageerd heeft.
Dank je Capibara, scheelt mij weer typen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven