Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Zeg, waarom is het topic 'Donderdag uitsdlag over anoniem modereren angels of niet', dicht?

Je hebt het open en bloot op het forum gezegd,z ik ga niet tegen de regels in, dus ik vraag me af waarom hij gesloten is.

Ik laat het hier ook niet bij hoor, dan weet je dat alvast.
Kijk eerst eens verder Shining HPL heeft al een nieuw topic geopend. En je laat het er niet bij? Wat ga je doen dan, mij achtervolgen?
Joh, wat ben je kinderachtig. Ik laat het er niet bij, is dat niet voldoende?
Prima hoor, ga je gang.
Dankjewel.
Ik wil nog wel even zeggen dat ik het laf vind dat je mijn topic zonder reden hebt gesloten. Je wilt jezelf redden lijkt wel, maar pakt mij daarop. Daar baal ik ontzettend van, want ik heb niks tegen de regels gedaan, ik heb het open en bloot op het forum gelezen en je sluit het zonder reden.

Jammer dat je zo met me omgaat.

Voor de rest ben ik er klaar mee.

O en ik ga je niet achtervolgen ofzo, joh, ik heb gewoon een vraag aan Naomi gesteld. Meer niet. Dat was het.
Ik zag het. Heb je mijn post op het topic van HPL ook gelezen dan? Het gaat me niet om mijn straatje schoonvegen, als dat zo was, had ik toch die post waarin ik dat zei allang verwijderd?
Ja, die heb ik gelezen. Maar er zijn toch zoveel topics waar we discussieëren over iets waar we geen stem in hebben? Dat is toch geen reden om mijn topic te sluiten? Het komt op mij over alsof je ervan schrok en je mijn topic daarom hebt gesloten.

Maar goed, we gaan gewoon verder op HPL's topic, ook goed.

Ik baal er alleen van, dat me de mond wordt gesnoerd. Daarom reageerde ik net zo fel.
quote:shining schreef op 27 augustus 2008 @ 11:34:

Ja, die heb ik gelezen. Maar er zijn toch zoveel topics waar we discussieëren over iets waar we geen stem in hebben? Dat is toch geen reden om mijn topic te sluiten? Het komt op mij over alsof je ervan schrok en je mijn topic daarom hebt gesloten.

Maar goed, we gaan gewoon verder op HPL's topic, ook goed.

Ik baal er alleen van, dat me de mond wordt gesnoerd. Daarom reageerde ik net zo fel.

Dat was ook de reactie (nou, min of meer) van Korenwolf. En ik heb haar daar op dat topic ook gelijk in gegeven. Daarom is het topic ook nog gewoon open.

En ik sloot het topic omdat ík er idd geen meerwaarde in zag. Maar men denkt daar anders over, zo is me inmiddels duidelijk, dus deze blijft gewoon open. Geen kwestie van mond snoeren ofzo dus. Althans niet bewust. Dus mijn excuses daarvoor.
O en nogmaals, dat ik zei: 'Ik laat het hier niet bij', daarmee bedoelde ik dat ik erover met je in discussie wilde, dat ik antwoord wilde. Dat bedoelde ik met mijn opmerking.
Ja, oke, bedankt voor je antwoord en opheldering.

Ik was gewoon oprecht benieuwd, daarom opende ik dat topic. Maar we gaan gewoon verder op het topic van HPL
Al 3 uur geleden... laat maar.
@Angel: Ivy en SummerDance zijn elkaar nu weer virituele kusjes aan het geven in de "serieuze singles topic".

Ik heb eerder gezegd dat het me niet om deze twee dames te doen was ,maar om de naleving van de regels, maar nu voel ik me toch wel een beetje geprovoceerd.

Jij hebt notabene vanochtend de topic bekeken en hun "gegeil weggehaald"! En dan gaan ze een uur later weer door...
*werpt wat zakdoekjes naar binnen zodat Eentsjel de snottebellen van Geleerd af kan vegen*
Geve; ik denk het laatste

Geleerd: ik heb helemaal niks verwijderd hoor. Maar goed, ik ga nog even een kijkje nemen.

Ivy: ik ben niet voor niks niet aan een derde kind begonnen
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 14:12:

@Angel: Ivy en SummerDance zijn elkaar nu weer virituele kusjes aan het geven in de "serieuze singles topic".

Ik heb eerder gezegd dat het me niet om deze twee dames te doen was ,maar om de naleving van de regels, maar nu voel ik me toch wel een beetje geprovoceerd.

Jij hebt notabene vanochtend de topic bekeken en hun "gegeil weggehaald"! En dan gaan ze een uur later weer door...Vind je dat eng? Twee vrouwen die elkaar genegenheid tonen? Wordt je daar nerveus van? Vertel eens? Leg uit?
Oh en als we het over regels hebben, Geleerd hengelt op zijn topic over dat betzette meiske naar meerdere dames. En ik heb meerdere getuigen
Geleerd; ik zie niks wat niet door de beugel kan.
Eentsjel, zou je dan wel even naar zijn gehengel willen kijken? Ik vind het zo storend om een topic te openen en daar mee geconfronteerd te worden.

Geleerd moet gewoon eens stoppen met dat hypocriete gejammer

(en ook met dat gehengel en dat gevis naar seksdetails natuurlijk).
anoniem_61593 wijzigde dit bericht op 27-08-2008 14:41
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Zie ook modtopic seks dames. Ik wil graag dit modtopic ook vrij houden van discussies over Geleerd.
Ja die heb ik verwijderd, wegens offtopic, net als je nieuwe. Tis een keer klaar. Ik deed mijn verzoek niet voor niks lijkt me he?
Topic over t gedicht is verwijderd.
Hoi Angel,

Zou je mijn topic kunnen verwijderen?

Gekwetst door uitspraken/gedrag 'vriend'.

Heb het vermoeden dat er mensen meelezen die mij daadwerkelijk kennen

Alvast bedankt!
Ik zal het verwijderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven