Digi-dinnetjes, formerly known as -5kg

03-09-2008 20:35 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo. Weg met die hysterische poppetjes
Haaaaaaai

Zag 'm toevallig langskomen...

Gesjellig \\:-)//

Oh dus jullie msn-en?
Shit happens
Nee, was een lokkertje. Whihih
En haaaaai
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai......

Ze is er dan, het nieuwe topic, daar moet op gedronken worden hi-ha-ho!

x
Gna gna

Zag je mail ook net Marieke, maar had 'm dus al gevonden...

Had jullie bericht gestuurd ipv e-mail....werkt dus ook?
Shit happens
Ik heb Goudvis en Jennie ook op de hoogte gesteld btw.... Noor kan ik ook nog wel even een berichtje sturen, weet ze in ieder geval waar wij uithangen.
Ik heb jou een bericht gestuurd via het forum Porec, had je die ook gelezen?

Proooost!!
Ik had van jullie allebei een email, had ik klein antwoord op gegeven en later nog via berichten een kleine aanvulling...
porec wijzigde dit bericht op 03-09-2008 20:47
Reden: de rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr vergeten
% gewijzigd
Shit happens
Ja hoor... die komt dan in een soort overzichtje op deze site....

Hmmm, zeg even dat ik moet stoppen met de pepernoten! Ik zag ze vandaag weer liggen, is toch niet meer normaal? Vier maanden lang moet ik nu vechten tegen de grootste verleiding die pepernoten heet

Dit is trouwens dag 3 dat ik niet rook, ook zwaar..... Gisteren en vandaag wel gesport, dat dan weer wel. Ben zo bang om aan te komen door het stoppen met roken. Porec, heb jij daar iets van gemerkt in die tijd dat je gestopt was?
Ohw oke... nou ja, hoe dan ook, we zijn herenigd. Best een beetje emo
Ow, je kunt niet rechtstreeks antwoorden op die mails zag ik.... Dan moet je eerst naar viva en daar via het profiel van de ander "stuur email/ of bericht" aanklikken
Marieke!!! Stop met die pepernoten!!!! Potverdriedubbeltjes!!!!!

Ik was maar heeeeel kort gestopt en was volgens mij meteen al 2 kilo zwaarder....

Hoe gaat het met ons Marieke-meiske?
Shit happens
*vindt jullie óók liehief *
Shit happens
Marieke blijf met je tengels van die godvergeten peperkloten af!!! Helpt dat?

Kan je niet beter met jezelf afspreken dat je bijv. 1 klein zakje per week mag kopen? Dan hoef je je daar ook niet schuldig over te voelen.
Whaaha, nou Marieke, 2x 'streng' toegesproken, dus kappen nu met die rotzooi (ook met die sigaretten dus) Ik heb makkelijk praten, ben nooit een echte roker geweest, dus weet ook niet hoe het is om te moeten stoppen als je echt zwaar verslaafd bent. Heb je ook hulpmiddelen? Steuntjes in de rug?
Verrek zeg..kon ons niet vinden bij lijf en lijn, maar we zitten op overige *tingelingeling*
Shit happens
Twee kilo????

My god..... Morgen maar weer sporten en de pepernoten maar laten voor wat het is.

Hier wel ok hoor Porec.... Maar ik was ook wat minder op het topic omdat ik het niet zoveel meer aan vond en te weinig energie om me in alles te verdiepen van iedereen,maar ik vond het dus wel jammer. Fijn om weer samen te zijn!! Idd emo - moment.
Zie je wel? Ligt er gewoon aan dat ons topic niet meer van ons leek te zijn? Ik zat er heel serieus over na te denken om maar niet meer mee te doen..
Shit happens
Ok, boodschap is duidelijk.... Idd een idee om mezelf het af en toe, toe te staan....Anders wordt het helemaal zo moeilijk. Wat anderen met M&M's hebben, heb ik dus met pepernoten, ijs en nog wel veel meer. Zoet zoet zoet...

Enne.... Ik verzeker je, stoppen met roken is verschrikkelijk moeilijk!
Zo werkt het wel het beste, Marieke..gewoon af en toe jezelf iets heel erg lekkers toestaan en daar dan ook heel erg en zonder schuldgevoel van genieten! En dan bedoel ik natuurlijk niet die sigaret

Hoe kwam dat zo dat je weer een poging doet?
Shit happens
Hahaha, vroeg me idd af of het ook voor die sigaret zou gelden...

Mja, was er goed zat van, de lijst waarom te stoppen is echt eindeloos lang. Het is gewoon beter zo, ik moet dit volhouden. Maar ik vind het moeilijk, erg zwaar. Ook cold turkey gestopt, geen hulpmiddelen.
Hee meiden,

Zag toevallig jullie topic hier. Begrijp een beetje dat jullie het niet zo leuk vinden met de nieuwelingen... Sorry hoor, het is echt niet m'n bedoeling om jullie van jullie topic te 'verdrijven' ofzo... Als jullie het niet leuk vinden, dan kunnen wij ons ook (of ik, laat ik voor mezelf spreken... ) bij een ander topic aansluiten.

Nou ja, zeg het maar. Vind het niet helemaal fair als jullie niet meer gewoon lekker op jullie eigen topic verder kunnen kletsen.

Anyway, we spreken/schrijven elkaar vast nog. Succes met afvallen enzo, iig!
He Moos...

Kan begrijpen dat dit lullig overkomt... We waren al een aardig hecht clubje geworden,het ging al lang niet meer alleen over lijnen, maar ook over prive dingen. Met de komst van heel wat nieuwelingen in korte tijd, was daar geen ruimte meer voor. Uit beleefdheid durfde ik en mogelijk ook anderen geen "nee, je mag niet meeschrijven" te verkopen en zo begon ik me in ieder geval wat meer terug te trekken en ik lees net ook dat Porec overwoog om te stoppen met het forum. Misschien een idee om inderdaad naar een ander clubje uit te kijken, of zelf iets op te starten met nog een aantal anderen die nieuw zijn.

Vat dit echt niet persoonlijk op!! Want daar heeft het niets mee te maken, dit geld voor iedereen trouwens.... Het is meer dat wat wij opgebouwd hadden, niet meer uit de verf komt.

Jij ook veel succes met lijnen, you can do it!!
Moos, dat is niet zo hoor! Het is gewoon zo dat we ooit begonnen te schrijven omdat we een paar kilootjes kwijt wilden (net als jij) maar we schrijven nu al zo lang met elkaar, dat we elkaar echt hebben leren kennen en een band hebben opgebouwd... zijn op de hoogte van elkaars achtergronden en hebben al enige lief & leed gedeeld. Die kilo's waren allang onze eerste prioriteit niet meer om te schrijven op het forum, onze eerste prioriteit is inmiddels gezelligheid, kletsen en elkaar steunen in moeilijker tijden. Dus het is voor iedereen veel 'fairder' dat we gewoon ons eigen klets-topic hebben, want die het ging ons inmiddels al niet meer om die 5 kilo!

Heb zeker niet het gevoel dat we verdreven zijn hoor, denk dat dit veel handiger is voor iedereen, zo blijven we tenminste ontopic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven