December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hee Joni, hahaha, dank je voor het melden!

Mette: Welkom thuuuus!

Loewyz: De tabel is weer helemaal super, dank je! Leuk ook dat die oudere kindjes er nu ook bijstaan.

Ik ga aan 't werk. Ben voor schoonzusje die binnenkort een eigen bedrijfje start vanalles aan het ontwerpen thuis. Leuk om te doen!
Pff, hier 2 vermoeiende nachten achter de rug, ik denk dat Amber aan het dromen is ofzo, we zijn van 23:00 tot 1:30 in de weer geweest...uiteindelijk het campingbedje maar neer gezet en daar is ze wel in gaan slapen (had neef pas in geslapen en tja neef z'n bed is wel interresant...). Deze buien had ze in het ledikantje ook wel, dus denk niet dat het an het bed ligt.

Ben net met de kids even in het dorp geweest, daar is circus rotjeknor heel de dag met een paar demonstraties en verder mochten de kids zelf oefenen met kunstjes en schminken e.d.

was wel gezellig.

Nu is H met de kids naar de verjaardag van mijn schoonzus en ik moet zo werken

Tinus, nee Amber heeft niet meer geslapen gisteren...

Floddertje, gezellig weekend!

mette, welkom terug!!!!! Klinkt als een geslaagde vakantie!

Loewyz, leuk dat Justin er ook in staat! Zijn geboortedatum is

03-03-2003.

Zo moet nu echt gaan!
Nils is vandaag met zijn ouders vouwwagens wezen kijken. En we hebben er eentje gekocht.

Het doek is nog supermooi en goed van kwaliteit. Het is een mooi compact onderstel en past dus super in de garage.

Nils zijn vader heeft er nog mooi ¤ 100,- van af weten te dingen (en het was al zo'n dure, maar niet heus)

Toen ik thuiskwam van de jaarmarkt in het dorp (ik was dus niet mee) zag ik niets op de oprit staan en ging ervan uit dat hij niets gekocht had.

Ik vroeg dus of die wagens van ¤ 500,- nog wat waren. Nee, zij hij, die waren niets. Later zegt hij: kijk eens in de garage. En daar stond er dus wel een ! De gemenerik. Maar ik vroeg speciaal naar die van ¤ 500,- en die waren niets, dus daar gaf hij antwoord op. Flauwerik.

De woordjes van Boyd komen zo nu en dan wel op gang. Vanavond wees hij ineens naar zijn lamp en zei zoiets van Bumba. (die staat erop).

Tinus

Boyd is nog verkouden, maar slaapt goed.

Het is echt te merken als ik met Boyd alleen ben, dat hij veel meer chaggo is. Vanochtend heeft Nils Boyd bezig gehouden, en dan gaat het veel beter.

Mette

Gezellig he, zo met je familie. Wij hadden dat vorig jaar 2x met de ene opas en omas en de andere opas en omas. Dat was ook zo genieten met z'n allen.
Die ziet er goed uit Joni!!

Ik zit op de achtergrond een tvprogramma van Robert ten Brink te kijken, zooo genant, niet normaal. Zit hier gewoon met plaatsvervangende schaamte..

Ga gauw verder kijken
Ohhhhh Mette; ik ook !!!! Sjees heey !!
Ahoelwel P denk dit soort dingen van mij ook wel weet geloof ik......
Shit, reclame, hoop wel dat ze door gaat haha. Eigenlijk erg dat ik dat hoop. Weer een grens verlegd.........
Ik was ook aan het kijken, maar vind sommige dingen wel een beetje overdreven hoor. Als je al zo lang bij elkaar bent dan is het toch helemaal niet vreemd dat je er weleens over hebt gedacht om de ander te verlaten? Elke relatie heeft wel zijn dipjes maar het feit dat je er weer samen uitkomt dat zegt genoeg lijkt mij.
Precies, dat bedoel ik.

Meiden, ik ga tukken. Fijne avond en slaap lekker !!
Vanochtend om 7 uur had ik ineens een kramp onderin en harde buiken. Ook mijn bed had een nattige plek.

Ik dacht dus wel dat het misschien zou beginnen.

Een uurtje op bed gelegen en bleef wel harde buiken houden. Daarna even lekker in bad gegaan en vanaf nu is mijn buik weer rustiger.

Wel voel ik af en toe wat kleine steekjes, maar dat hoeft helemaal niets te zeggen natuurlijk.

We wachten het af vandaag. Maar het kan ook helemaal niets betekenen. Gisteren best wel een tijd op de jaarmarkt wezen lopen, dus het kan ook een reactie daarvan zijn.
Joni: spannend!!!

Floddertje: Ontzettend gefeliciteerd hoor!

Verder heb ik niet bijgelezen, man wat druk is het ineens zo met 2 kinderen! Wel heel leuk hoor, maar wat ben ik blij dat ik goed tegen slaaptekort kan. Yahnoa komt nog steeds elke 2,5 uur voor een voeding, ook 's nachts en lief kan dus ècht niet tegen gebroken nachten. Dus ik moet er steeds uit. Wel grappig want 's ochtends als hij dan weer komt rond een uur of 6-7 maak ik lief dan wel wakker en dan is steevast zijn reaktie: goh, hij heeft ook lang geslapen! hahahaha! NIET dus! Maar goed, gelukkig slaapt Yahnoa wel meteen na de voeding door en heeft hij niet het idee dat de dag weer begonnen is...

We zitten trouwens helemaal te goochelen met kleding voor hem... Hij is zo groot dat hij zijn geboortepakjes niet past en nu hebben we best het een en ander aan kleding in mt 56, maar meneer is niet zo bedreven in het binnen de lijntjes poepen zegmaar. Gisteren had hij voor het middaguur al zijn derde romper en broekje aan! Sja, dan gaat het hard! Gelukkig heeft hij geen last van krampjes, wat ik wel verwacht had met de hoeveelheid slagroom die er uit mij stroomt... Ik vrees dat meneer al heel snel over kan in de volgende maat als dat zo doorgaat haha! (krijg ik nou ook zo'n reusje als ene ex-december-medeschrijfster???)

Als ik dat kleine grote brokje geluk zo zie liggen kan ik me echt nauwelijks voorstellen dat ik hem ìn me heb gedragen en er ook nog uít heb weten te krijgen! Echt, doordat ik heb meegekeken met de spiegel (hebben we bij Kaya's geboorte niet gedaan) sta ik nog meer van mn lichaam te kijken!

Ik zal trouwens zo eens kijken of ik een foto kan plaatsen, ligt er een beetje aan hoe lang ik nog de tijd van meneertje krijg want hij ligt nog wel te slapen maar zijn laatste voeding is nu 3,5 uur geleden (ja nu wel ineens he!!!) en mn tiet staat echt op springen...

Ooo Joni, ik hoop voor je dat het doorzet! Spannend!!

A1mee; je klinkt erg blij en gelukkig! Wel heftig hoor, om de 2,5 voeden.. Grappig dat het zo'n lekker reusje is!

Flodder; ik vond het programma vooral erg voor haar man en voor die vriend.. Maar wel leuk om naar te kijken, hahaha

Noof heeft vandaag ook alweer 3x op de pot geplast, goed hé?!

Ik ga even een broodje met haar eten,

x
sjeeee wat is het hier rustig!
Mette wat knap van Nova zeg!! Ik ben allang blij dat Davina niet meer bang is van dr potje en erop durft te gaan zitten hahahaha. Maar ze lijkt zich ook nog niet echt bezig te houden met dat hele proces. Donderdag heeft ze dr eerste wenochtendje bij de grotere kids dus dan heeft ze vast genoeg voorbeelden hihihi. Zolang ze er zelf nog geen interesse in toont vind ik het wel prima zo het heeft geen haast. Denk dat als ze 3 is en ze toont nog geen interesse dat ik dan wel actief ga stimuleren maar zo ver zijn we voorlopig nog niet.
M;n buik is nu rustig, vals alarm dus vanochtend, maar wie weet.....

A1mee

Ik ken die opmerking: goh hele nacht doorgeslapen?

Ik ken de voedingstijden van elke 2,5 uur. Boyd heeft dat ook een hele tijd gehad. Toen ik er mee te maken had, realiseerde ik het me niet zo. Maar toen er een langere tijd tussen de voedingen zat, kwam pas het besef dat het best wel druk was geweest.

Mette

Zag gisteren een glimp van million dollar wedding. Mens, wat is die moeder van Borsato een engerd om te zien. Vanessa is er niets bij.

We hebben voor Boyd ook een potje gekocht, maar op dit moment is hij er alleen nog maar mee aan het spelen. Op zijn hoofd zetten, z'n voet er in zetten en zo door de kamer schuiven.

Alle vakantiewas al klaar? Het is er wel mooi weer voor.
Joni jammer dat het nog niet doorzet. Ben toch zo benieuwd of het een jongen of een meisje gaat worden en ben ook heel benieuwd naar de naam.
Ja ik ook!

Jammer dat het niet doorzet..

De was, hahaha nou daar had ik niet zoveel zin in vandaag, hahaha!

We hebben hier een beetje een luie dag, heerlijk zo!
M'n buik voelt wel anders aan dan andere dagen, dus wie weet.

Op HM heb ik nog een buikfoto geplaatst.

Hier nog even een foto van onze technische man.

Zozo Joni grappig hoor zoals ie z'n pa aan het helpen is. Mijn moeder heeft een tijdje terug een speelgoed vliegtuig, trein en brandweer auto gekocht die je ook uit elkaar kunt schroeven zeg maar. Zit een plastic schroevendraaier bij en dan zit het met een paar schroeven vast zo'n speeltje. Heel simpel maar wel heel leuk. Spannend hoor dat je buik anders aanvoelt, ben erg benieuwd.
Mainecoon

Boyd doet alles na wat zijn vader doet. Trouwens ook wat ik doe, doet hij allemaal na. Maar dat zullen alle kindjes hier wel doen.

Ik sta er steeds weer verbaasd van wat die kinderen allemaal opslaan in die hersentjes.

Ik ken dat speeltje met die schroevendraaiers. Boyd heeft een mini-boormachientje, maar die krijgt hij pas met z'n verjaardag.
Joni iedere keer als ik nu een berichtje van jou zie denk ik Ooohhh zou het al?!?!? Hahaha. Leuk zo'n boormachientje! Ja Davina doet ook alles na ja en ik sta er ook wel eens bij stil wat ze allemaal al weet en kan. Das echt verbazingwekkend.
Hi allemaal,

Joni: Wat jammer dat het nog niet heeft doorgezet. Maar joh, wie weet wel vannacht!!!? Ik hoop het voor je!

Ik werd net gebeld dat een vriendin vanmiddag is bevallen. Alles goed gegaan gelukkig. Nu even snel haar geboortekaartje afmaken.

A1mee: Het zal best wel wennen zijn met 2 kleintjes. Lijkt me ook een heel gedoe hoor! Laat Kaya voorlopig maar niet ziek worden ofzo, want je hebt je handen al vol aan Yahnoa.

Heel veel succes met de nachten!

Dat is wel weer een voordeel als ik over een tijdje zwanger hoop te zijn: het leeftijdsverschil met Manuel zal weer wat groter zijn waardoor hij hopelijk wat meer zelf kan.

Mette: Zo hee al 3x op het potje! Knap hoor! Gaat ze er zelf dan op zitten of zet jij haar erop?

Ons potje zit al in een verhuisdoos maar ik ga hem over een paar weken ook maar eens neerzetten. Manuel plast altijd als ik hem in bad zet. Dus misschien eerst op het potje en dan pas in bad. Ben benieuwd of hij het snapt.

Vandaag een superrustig dagje gehad. Vanaf volgende week is het ieder weekend klussen natuurlijk. We zijn alleen even naar de bouwmarkt geweest die open was vandaag en nog even langs het huis gereden en verder zijn we niet weg geweest.

Manuel was ook een slaapkop. Vanmorgen pas om 9u wakker en om 12u stortte hij alweer in mekaar en heeft hij geslapen tot 15u. Gisteravond hadden we namelijk een feestje en hij lag pas om 21u in bed. Ach... konden wij ook eens uitslapen (tot zover het ging, want ik had flink pijn in mijn schouders weer.)
Joni; ik hoop voor je dat het lekker doorzet vanacht en dat je nu gewoon al cm aan het kweken bent zonder dat je er last van hebt :-)

Tinus; balen van je schouder !!

Mette; wauw knap hoor op het potje !! Floor gaat tegenwoordig op de wc zitten net als haar broer. Maar heeft nog steeds geen plas gedaan.........

A1mee; wat heerlijk om je verhalen te lezen over die 2 koters !!

Heb het vandaag mijn zussen verteld. Leuk leuk. Ze moeten wel even wennen geloof ik. De ene moet er niet aan denken en de ander heeft een druk samengesteld gezin dus weet wat het is (maar dan anders natuurlijk). Maaaaaar mijn zus gaat me in elk geval in de agenda zetten voor een echo. Ben benieuwd wanneer !! Spannend !!

Vandaag gehockeyd en daarna kinderfeestje in de kroeg waar ik wel eens kom. Was leuk. Floor stond lekker te dansen en Timo was heen en weer aan het hollen. Beide geschminkt. Was leuk !!
Tinus balen van je schouders.

Floddertje dat klinkt erg leuk dat feestje. Trouwens het geboortejaar van Floortje klopt niet in de tabel zag ik hihihi. Misschien even een mailtje naar Loewyz sturen.
Goedemorgen

@Tinus, het was toch het 2e huis van links?

@mainecoon

had de geboortejaren gister al opgelost, zonder vermelding hier nog even F5-en dus

Hier verder niet zoveel bijzonders... We zijn in onze slaapkamer zo ver gevorderd met verven dat we hopen volgende week weer daar te slapen. En daarna gaan we gauw aan de slag met Merijns nieuwe kamer... is toch een leuker project

Ga gauw weer werken... tis weer lekker druk

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven