Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:KiaOraHoi schreef op 18 juli 2015 @ 01:03:

Het dondert en bliksemt hier en ben dus weer wakker .

Mag ik ook onaardige dingen zeggen?

Please do

(maar vrees dat ik alweer mosterd ben )
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 11:41:

Nou ja ik hoop dat deze sjit snel gaat werken wat een kutspul is het zeg! Maar goed ben blij dat ze eindelijk in het ziekenhuis de boel op kweek hebben gezet. Waarschijnlijk loop ik al maanden met een blaasontsteking maar eentje van het soort waar die strippies van de dokter negatief op scoren.Ow, dat duurt dan al knap lang. Wanneer krijg je meer te horen?
quote:DorothyParker schreef op 18 juli 2015 @ 01:25:

Ben nog steeds aan het wachten op het onaardig gedeelte, Kia
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 01:30:

[afbeelding]

Ik doe ook weleens wat met acryl. Dit was n.a.v. een geboortekaartje.Wat mooi Grump!
Ja echt terwijl wij degenen zijn die constant last van hem hebben als ie met die kutkleuter in de tuin zit.

Een recentelijke FB klaagpost/situatieschets:

"jank wheeeeh jank jank"

"Papa moet eten maaaakeeeennn"

"wieeeh wèèèh wreewh"

"Nee papa moet van mama éten maken"

"piep sputter klaag snotter"

"jamaar pppappa moet op t eten letten hé" ~stem octaaf hoger~

"bleeeeh wèèèh wrieeeeehhh"

~stem nog een octaaf hoger met stotter-multiplyer~

"pppapppa mmmmmmoetttt eettetteteeh maakkkkeehhhh"

Dit gaat al een uur zo door.

Is dat fokking vreten nou nog niet klaar?

Oftewel my neighbours SUCK.

"papa kus?" "weeeeeeh" "papa naar eten kijken?" "NEEEEEH WEEEEH" "papa kus???!!!" "WIEEEEEEEHHHHHHWEEEEEH" "papa eten maken?" upset emoticon upset emoticon upset emoticon
Hee Lovestar join the crrrazaaaayyy
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 08:48:

Trouwens ik heb een tijdje een of ander pictionary spelletje op de telefoon gedaan toen ik nog een aaifoon had maar ik weet even niet hoe dat heette. Ben daar mee gekapt omdat ik mijn best deed op tekeningen en de tegenstanders gewoon het woord schreven omdat ze niet konden tekenen.

Draw something

En mensen die bij een tekenspel schrijven

quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 11:51:

Ja echt terwijl wij degenen zijn die constant last van hem hebben als ie met die kutkleuter in de tuin zit.

"jank wheeeeh jank jank"

"wieeeh wèèèh wreewh"

"papa kus?" "weeeeeeh" "papa naar eten kijken?" "NEEEEEH WEEEEH" "papa kus???!!!" "WIEEEEEEEHHHHHHWEEEEEH" "papa eten maken?" upset emoticon upset emoticon upset emoticon

Herkenbaar arme jij.

Mijn buren hebben 2 kinderen die beiden om het minste geringste janken en jengelen. Buurjongen kan uren achter elkaar mama mama mama maaaamaaaa maaamaaa mama maamaaa die wil ik echt af en toe achter het behang plakken. Gelukkig zijn ze nu met vakantie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oh god! Is dat die eikel!

Misschien moet je Redbulletje een keer uitnodigen, die kan altijd zo heerlijk uit de hoek komen als het om kinderen gaat, kan ze ze meteen allebei aanpakken want vaders lijkt me ook niet erg snugger.
quote:Enora schreef op 18 juli 2015 @ 11:32:

Hoi! Ik werd op een soort magnetische wijze aangetrokken door het aantal kattenplaatjes in dit topic . Grump, creatief mens! Wat kun je nog meer? Je trouwjurk was ook al zo mooi!Trouwjurk
quote:charlottew88 schreef op 18 juli 2015 @ 11:56:

[...]

Herkenbaar arme jij.

Mijn buren hebben 2 kinderen die beiden om het minste geringste janken en jengelen. Buurjongen kan uren achter elkaar mama mama mama maaaamaaaa maaamaaa mama maamaaa die wil ik echt af en toe achter het behang plakken. Gelukkig zijn ze nu met vakantie.Hier lokt die vader het uit met zijn constante op luid spreekvolume hardop denken. Laatst ook prachtig weer hadden ze een verjaardag. Partytent in de tuin en de hele dag dat geklootviool. Maar nu wel bitchen dat er uit mijn tuin herrie komt (die altijd nog veel beter is aan te horen dan zijn Purno de Purno stem).
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 11:57:

Misschien moet je Redbulletje een keer uitnodigen, die kan altijd zo heerlijk uit de hoek komen als het om kinderen gaat, kan ze ze meteen allebei aanpakken want vaders lijkt me ook niet erg snugger. Was mijn dreigement om zijn koter vliegles tegen de schutting te geven als ie zich op ons erf durft te begeven nog te mild?
quote:Lovestar schreef op 18 juli 2015 @ 11:58:

[...]

Trouwjurk

rockabilly jurk.

Het leuke is hij bestaat uit twee delen en ik had laatst alleen de rok aan met een mooi zwart topje en hakken eronder. Dan gaan mensen je dus aanspreken dat je er zo mooi uitziet. Terwijl een circelrok eigenlijk best simpel te maken is (al is de rits inzetten voor een onervaren figuur als ik echt een klote karwei).
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 11:37:

Trouwens de kattensmijtende buurman vind dat de herrie bij ons op moet houden want het is lekker weer en hij wil in de tuin zitten. Mag ik hem zeggen dat hij zijn bek moet houden? Ah toe nou....
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 11:59:

[...]

Was mijn dreigement om zijn koter vliegles tegen de schutting te geven als ie zich op ons erf durft te begeven nog te mild?

Het dreigement op zich is te mild, die types begrijpen het pas als je het uit gaat voeren. Doet hij tenslotte ook, dat begrijpt ie dus.

Laat je het Redbul uitvoeren, die hoeft er toch niet naast te wonen.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 12:00:

[...]

rockabilly jurk.

Het leuke is hij bestaat uit twee delen en ik had laatst alleen de rok aan met een mooi zwart topje en hakken eronder. Dan gaan mensen je dus aanspreken dat je er zo mooi uitziet. Terwijl een circelrok eigenlijk best simpel te maken is (al is de rits inzetten voor een onervaren figuur als ik echt een klote karwei).

Me *hartje* 40's/50's stijl.

Compleet met victory roll's toch of een pompadour

(wil je mij pb'en met de jurk )
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 11:51:

"jank wheeeeh jank jank"

"wieeeh wèèèh wreewh"

"papa kus?" "weeeeeeh" "papa naar eten kijken?" "NEEEEEH WEEEEH" "papa kus???!!!" "WIEEEEEEEHHHHHHWEEEEEH" "papa eten maken?" upset emoticon upset emoticon upset emoticonIk zeg altijd bij dit soort dingen: kussen erop
Weet je wat het is dit is het type sociale werkplaats maar met toevallig net snel genoeg zaad om een kind te verwekken. Discussie aangaan heeft geen nut dus we negeren ze maar zo veel mogelijk.
quote:GrumpyCat2 schreef op 18 juli 2015 @ 12:11:

Weet je wat het is dit is het type sociale werkplaats maar met toevallig net snel genoeg zaad om een kind te verwekken. Discussie aangaan heeft geen nut dus we negeren ze maar zo veel mogelijk.
Precies meer kan je ook niet doen.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 juli 2015 @ 11:57:

Misschien moet je Redbulletje een keer uitnodigen, die kan altijd zo heerlijk uit de hoek komen als het om kinderen gaat, kan ze ze meteen allebei aanpakken want vaders lijkt me ook niet erg snugger.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lovestar schreef op 18 juli 2015 @ 12:06:

[...]

Ik zeg altijd bij dit soort dingen: kussen erop
Ik las eerst 'kusje erop' en dacht IEWWHHH
Door dat gehak getimmer en gezaag moet ik denken aan het filmpje van De Timmerman van Rembo & Rembo.

"ting ting ting ting ting ting ting"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven