Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 6 augustus 2015 om 16:26
donderdag 6 augustus 2015 om 16:33
donderdag 6 augustus 2015 om 16:33
donderdag 6 augustus 2015 om 16:38
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 16:33:
[...]
Op mijn achttiende had ik dat probleem al een paar jaar niet meer . En eerlijk: ik ken ongeveer geen mannen die op hun achttiende al seks hadden, en ze leven allemaal nog.
Ja, maak dat laatste die arme knul maar wijs. Ik vind het wel grappig, op die leeftijd is alles NU van levensbelang. (goh, ouwe taart ben ik)
Maar ik heb even in mijn glazen bol gekeken en ik denk dat ik het wel weet.
[...]
Op mijn achttiende had ik dat probleem al een paar jaar niet meer . En eerlijk: ik ken ongeveer geen mannen die op hun achttiende al seks hadden, en ze leven allemaal nog.
Ja, maak dat laatste die arme knul maar wijs. Ik vind het wel grappig, op die leeftijd is alles NU van levensbelang. (goh, ouwe taart ben ik)
Maar ik heb even in mijn glazen bol gekeken en ik denk dat ik het wel weet.
donderdag 6 augustus 2015 om 18:04
donderdag 6 augustus 2015 om 18:13
ik ben geen fan van grumpy, maar ik vind het wel lullig: er wordt constant gerefereerd aan wat er voorheen gebeurd is en dat mag blijkbaar
maar als ze dan haar kant van het verhaal vertelt, dan wordt dat doodleuk weggegumd als zijnde off topic in een topic waar niets off topic kan zijn
kan eigenlijk echt niet he
maar als ze dan haar kant van het verhaal vertelt, dan wordt dat doodleuk weggegumd als zijnde off topic in een topic waar niets off topic kan zijn
kan eigenlijk echt niet he