Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 6 augustus 2015 om 18:54
donderdag 6 augustus 2015 om 18:55
Klopjacht? Grumpy, stap nou toch eindelijk eens uit die slachtofferrol en accepteer dat niet iedereen jou juichend verwelkomt, na je onsympathieke gedrag uit het verleden (wat al lang gaande was voor dat hele toneelstukje van jou en/of je ex op oude accounts begon).
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 6 augustus 2015 om 18:55
donderdag 6 augustus 2015 om 18:57
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 18:51:
[...]
Nou babbel dan helemaal niet meer met of tegen Grump. Ik vind behoorlijk wat forummers eigenlijk helemaal niet zo leuk, stel je voor dat ik dan elke keer weer moest gaan zitten te motiveren waarom ik ze liever niet zie. Ik zou dagwerk hebben.Ik babbel nooit tegen haar, noem haar naam nooit. En niet leuk kan soms best leuk zijn, vind ik dan. Kan ik in andere topocs wel leuk vinden hoor. Ik reageert nu op mijn bizarre heksenjacht status. Gaat heen, ik doe geen heksenjacht. Nooit gedaan ook.
[...]
Nou babbel dan helemaal niet meer met of tegen Grump. Ik vind behoorlijk wat forummers eigenlijk helemaal niet zo leuk, stel je voor dat ik dan elke keer weer moest gaan zitten te motiveren waarom ik ze liever niet zie. Ik zou dagwerk hebben.Ik babbel nooit tegen haar, noem haar naam nooit. En niet leuk kan soms best leuk zijn, vind ik dan. Kan ik in andere topocs wel leuk vinden hoor. Ik reageert nu op mijn bizarre heksenjacht status. Gaat heen, ik doe geen heksenjacht. Nooit gedaan ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 6 augustus 2015 om 18:59
donderdag 6 augustus 2015 om 19:02
quote:GrumpyCat2 schreef op 06 augustus 2015 @ 18:31:
[...]
Ja dat is dus sarcasme. Er wordt al maanden geroepen door deze en gene overwegend paleisbewoonsters dat ik een afsprakenforummer ben. Ik dacht laat ik dan ook eens getuigen van humor. Dat was voordat ik het gemekker in 'wie mis jij op het forum' las.
En nu is het uiteraard wachten op degenen die weer niet geloven dat het ironie was en roepen 'je lult je er weer uit' Het is ook nooit goed hier hahahaha.Dan misschien daar eens mee stoppen? Want je vestigt de aandacht wel steeds op jezelf zo.
[...]
Ja dat is dus sarcasme. Er wordt al maanden geroepen door deze en gene overwegend paleisbewoonsters dat ik een afsprakenforummer ben. Ik dacht laat ik dan ook eens getuigen van humor. Dat was voordat ik het gemekker in 'wie mis jij op het forum' las.
En nu is het uiteraard wachten op degenen die weer niet geloven dat het ironie was en roepen 'je lult je er weer uit' Het is ook nooit goed hier hahahaha.Dan misschien daar eens mee stoppen? Want je vestigt de aandacht wel steeds op jezelf zo.
donderdag 6 augustus 2015 om 19:05
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 18:44:
Grumpy, ik ben ook wel eens gesommeerd het spuugpaleis te verlaten, blijkbaar is het heel normaal dat de mensen die daar schrijven besluiten dat anderen daar niet mogen komen.
Een soort besloten topic op het openbare viva forum. En blijkbaar zijn de Mods het daarmee eens.
Ik zou die mensen negeren, echt straal negeren, dan gaat de lol er vanzelf af.
En dat mag je alleen mailen. Terwijl als ze gewezen worden op een ledenstop in een zwangerenclubje, ze wel meteen ingrijpen.
Krom.
Grumpy, ik ben ook wel eens gesommeerd het spuugpaleis te verlaten, blijkbaar is het heel normaal dat de mensen die daar schrijven besluiten dat anderen daar niet mogen komen.
Een soort besloten topic op het openbare viva forum. En blijkbaar zijn de Mods het daarmee eens.
Ik zou die mensen negeren, echt straal negeren, dan gaat de lol er vanzelf af.
En dat mag je alleen mailen. Terwijl als ze gewezen worden op een ledenstop in een zwangerenclubje, ze wel meteen ingrijpen.
Krom.
donderdag 6 augustus 2015 om 19:06
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 augustus 2015 @ 19:00:
Precies Volletje!
Roland
De militair is ongeschikt verklaard.
Volgende week eerste date met een nieuw exemplaar.
Die is ook nog eens mooier
Ik hou je op de hoogte.
En doe eens een hint zeg Die militair wist ik, die wilde jou in een prinsesje veranderen. En dat kan natuurlijk nooit voor iemand die altijd op NIKES loopt!
Hopelijk wordt het wat met die andere meneer!
Precies Volletje!
Roland
De militair is ongeschikt verklaard.
Volgende week eerste date met een nieuw exemplaar.
Die is ook nog eens mooier
Ik hou je op de hoogte.
En doe eens een hint zeg Die militair wist ik, die wilde jou in een prinsesje veranderen. En dat kan natuurlijk nooit voor iemand die altijd op NIKES loopt!
Hopelijk wordt het wat met die andere meneer!
donderdag 6 augustus 2015 om 19:09
even gekopieerd uit het mod topic
Beste Lady-Voldemort,
Jouw bericht was een reactie op een bericht dat wij hebben gezien als iets wat in het verleden zich heeft afgespeeld en om die reden off-topic. Om die reden hebben we verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
goh, dus alles wat zich in het verleden heeft afgespeeld is off topic en daar mogen we het niet over hebben.
1. dat zou in sommige (forumgerelateerde) gevallen lekker zijn
2. dat zou in sommige (forumgerelateerde) gevallen frustrerend zijn
3. dat zou in geval van historische feiten belachelijk zijn
hoe dan ook, het wordt hier steeds gekker
Beste Lady-Voldemort,
Jouw bericht was een reactie op een bericht dat wij hebben gezien als iets wat in het verleden zich heeft afgespeeld en om die reden off-topic. Om die reden hebben we verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
goh, dus alles wat zich in het verleden heeft afgespeeld is off topic en daar mogen we het niet over hebben.
1. dat zou in sommige (forumgerelateerde) gevallen lekker zijn
2. dat zou in sommige (forumgerelateerde) gevallen frustrerend zijn
3. dat zou in geval van historische feiten belachelijk zijn
hoe dan ook, het wordt hier steeds gekker