Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 18:49:

[...]

Ja, dat begin ik nu ook weer te geloven. Grump schrijft hier precies wat ze daar schreef, en hier wordt ze niet meteen gegumd. Wat een lui zeg.Beetje een sekte aan het worden.
Off topic in het Spuugpaleis? Wat is het onderwerp daar dan?
quote:Honeymoonquiz schreef op 06 augustus 2015 @ 18:51:

Joh het is maar een forum. Ik begrijp meestal al die hints niet eens en ik denk dat er meer zijn zoals ik.Maak je geen zorgen, ik lig er echt niet wakker van hoor. Ik heb gewoon een crush voor het verschijnsel forumdynamiek
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 18:52:

Off topic in het Spuugpaleis? Wat is het onderwerp daar dan? Dat is alleen bekend bij de ingewijden.
Klopjacht? Grumpy, stap nou toch eindelijk eens uit die slachtofferrol en accepteer dat niet iedereen jou juichend verwelkomt, na je onsympathieke gedrag uit het verleden (wat al lang gaande was voor dat hele toneelstukje van jou en/of je ex op oude accounts begon).
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 18:52:

Off topic in het Spuugpaleis? Wat is het onderwerp daar dan? De laatste keer dat ik er keek ging het over oorsmeer. En dat Maackii het paleis zo goed bewaakt had . Maar ik hou nog steeds de mogelijkheid open dat ze dat schreef om verwarring te zaaien.
Eén en ander valt me behoorlijk tegen van forummers die daar op dat topic zitten.

Maar goed, hier op napraat vallen er soms ook wel wat door de mand.
Huts!
Bella, hoe is het met de liefde / seks / dating?
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 augustus 2015 @ 18:55:

Eén en ander valt me behoorlijk tegen van forummers die daar op dat topic zitten.

Maar goed, hier op napraat vallen er soms ook wel wat door de mand.Ach ja, we zijn allemaal mensen he
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 18:51:

[...]

Nou babbel dan helemaal niet meer met of tegen Grump. Ik vind behoorlijk wat forummers eigenlijk helemaal niet zo leuk, stel je voor dat ik dan elke keer weer moest gaan zitten te motiveren waarom ik ze liever niet zie. Ik zou dagwerk hebben.Ik babbel nooit tegen haar, noem haar naam nooit. En niet leuk kan soms best leuk zijn, vind ik dan. Kan ik in andere topocs wel leuk vinden hoor. Ik reageert nu op mijn bizarre heksenjacht status. Gaat heen, ik doe geen heksenjacht. Nooit gedaan ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 18:54:

[...]

Maak je geen zorgen, ik lig er echt niet wakker van hoor. Ik heb gewoon een crush voor het verschijnsel forumdynamiek Was ook niet speciaal voor jou bedoeld
Ik zwaai vast naar jullie vanwege off topic in het mod topic
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 18:57:

Ik zwaai vast naar jullie vanwege off topic in het mod topic Waar zit je in de banvolgorde? Oftewel: hoelang moeten we je missen?
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Precies Volletje!

Roland

De militair is ongeschikt verklaard.

Volgende week eerste date met een nieuw exemplaar.

Die is ook nog eens mooier

Ik hou je op de hoogte.

En doe eens een hint zeg
Huts!
quote:GrumpyCat2 schreef op 06 augustus 2015 @ 18:31:

[...]

Ja dat is dus sarcasme. Er wordt al maanden geroepen door deze en gene overwegend paleisbewoonsters dat ik een afsprakenforummer ben. Ik dacht laat ik dan ook eens getuigen van humor. Dat was voordat ik het gemekker in 'wie mis jij op het forum' las.

En nu is het uiteraard wachten op degenen die weer niet geloven dat het ironie was en roepen 'je lult je er weer uit' Het is ook nooit goed hier hahahaha.Dan misschien daar eens mee stoppen? Want je vestigt de aandacht wel steeds op jezelf zo.
quote:Solomio schreef op 06 augustus 2015 @ 18:59:

[...]

Waar zit je in de banvolgorde? Oftewel: hoelang moeten we je missen?24 uur volgens mij, dus lekker dagje werken morgen
Volgens mij heb ik geen waarschuwingen meer staan, dus kom ik er deze keer ongeschonden vanaf.
quote:Honeymoonquiz schreef op 06 augustus 2015 @ 19:02:

[...]

Dan misschien daar eens mee stoppen? Want je vestigt de aandacht wel steeds op jezelf zo.Hoezo vestigt ze steeds de aandacht op zichzelf?
Waar is dat illustere spuugpaleis? Gebeuren er dingen in Ons Koninkrijk waar WIJ geen weet van hebben?
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 18:44:

Grumpy, ik ben ook wel eens gesommeerd het spuugpaleis te verlaten, blijkbaar is het heel normaal dat de mensen die daar schrijven besluiten dat anderen daar niet mogen komen.

Een soort besloten topic op het openbare viva forum. En blijkbaar zijn de Mods het daarmee eens.

Ik zou die mensen negeren, echt straal negeren, dan gaat de lol er vanzelf af.

En dat mag je alleen mailen. Terwijl als ze gewezen worden op een ledenstop in een zwangerenclubje, ze wel meteen ingrijpen.

Krom.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 augustus 2015 @ 19:00:

Precies Volletje!

Roland

De militair is ongeschikt verklaard.

Volgende week eerste date met een nieuw exemplaar.

Die is ook nog eens mooier

Ik hou je op de hoogte.

En doe eens een hint zeg Die militair wist ik, die wilde jou in een prinsesje veranderen. En dat kan natuurlijk nooit voor iemand die altijd op NIKES loopt!

Hopelijk wordt het wat met die andere meneer!
quote:KiaOraHoi schreef op 06 augustus 2015 @ 19:05:

[...]

Hoezo vestigt ze steeds de aandacht op zichzelf?Oh ik bedoel daar niet specifiek iets mee.
quote:yasmijn schreef op 06 augustus 2015 @ 19:05:

Waar is dat illustere spuugpaleis? Gebeuren er dingen in Ons Koninkrijk waar WIJ geen weet van hebben?Neem je medicatie even in.
Ik ben er wel uit inmiddels, het is gewoon een gedoogtopic voor forumgekkies.
even gekopieerd uit het mod topic

Beste Lady-Voldemort,

Jouw bericht was een reactie op een bericht dat wij hebben gezien als iets wat in het verleden zich heeft afgespeeld en om die reden off-topic. Om die reden hebben we verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

goh, dus alles wat zich in het verleden heeft afgespeeld is off topic en daar mogen we het niet over hebben.

1. dat zou in sommige (forumgerelateerde) gevallen lekker zijn

2. dat zou in sommige (forumgerelateerde) gevallen frustrerend zijn

3. dat zou in geval van historische feiten belachelijk zijn

hoe dan ook, het wordt hier steeds gekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven