Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:45:

[...]

Heb geen idee, ging over bente las ik, heb alles daarover actief vermijd...Waarom reageer je dan zo opgefokt hier? Let it go
quote:Bieb2.0 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:51:

[...]

Maar Maackii vind je het zelf ook niet een beetje gek? Degene(n) om wie het gaat doen lekker pryttt pyrss en jij bent hier de boel aan het verdedigen terwijl jij niks verkeerd deed. Je begreep het alleen anders in den beginne.

Ik praat alleen voor mezelf en niet voor andere. Dat was hoe ik het toen zag (dacht dat grump verkeerd zat). De volgende stap was dat IK van van alles beschuldigd werd... En ja daar reageer ik op met hoe IK het zie.

Ik wordt niet opgezet tegen iemand door hun, en laat me dat ook niet doen tegen hun.

Heerlijk zwitserland!
quote:doornroosje9 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:51:

[...]

Niet op ingaan, dat is alleen maar om de boel op te stoken.Nee mijn reactie was juist om de boel weer een beetje relax te krijgen.
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:52:

[...]

Oh, een complot! Rennen Kia, rennen. We verstoppen ons gewoon op zolder, daar vindt ze ons nooit!Nu moet je niet onze geheime verstop plaats verraden. Nu weet ze ons te vinden .
quote:Bieb2.0 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:51:

[...]

Maar Maackii vind je het zelf ook niet een beetje gek? Degene(n) om wie het gaat doen lekker pryttt pyrss en jij bent hier de boel aan het verdedigen terwijl jij niks verkeerd deed. Je begreep het alleen anders in den beginne.Ik snap dat ook niet helemaal.
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 21:53:

[...]

Waarom reageer je dan zo opgefokt hier? Let it go Ik wilde alleen maar dat het paleis (wat voor mij echt als een heel leuk topic dient) leuk bleef
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:53:

[...]

Heerlijk zwitserland!

Ok.

Nou zo kwam het geheel echt niet op mij over. Maar dan heb ik me vergist. Dat kan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:48:

[...]

Dat bepaal jij nietHet is een tip. Nogmaals, je zet jezelf voor paal zo en de rest houdt zich stil.
quote:Moiren_ schreef op 06 augustus 2015 @ 21:51:

[...]

Ik vind het sneu voor jou.+1
Heel flink was ze Rasjel. Ik herinner me iets met een vuurpijl en as?
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:54:

[...]

Ik wilde alleen maar dat het paleis (wat voor mij echt als een heel leuk topic dient) leuk bleef Blijft het ook, alleen vandaag is het druk in zwembad. Morgen zwem je weer als vanouds.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 06 augustus 2015 @ 21:52:

[...]

Welke boel? Er zijn hier echt net zo goed mensen aanwezig die zaken wel bijzonder vinden.

Als ik rel dan meld ik het wel.Nee, jij niet hoor, ging over één bepaalde forummer.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Sidroht schreef op 06 augustus 2015 @ 21:35:

[...]

Zwart trekt niet alleen warmte aan maar een zwarte emmer of ballon aan een touwtje lijkt op een schommelende paardenderriere. En daar houden dazen van.

Ik ben een tikje allergisch voor dazen, ik had ooit een bult ter grote van een paardenbips op mijn voorhoofd. Héérlijk dat platteland.

Ja, genieten.

Vooral als ik wil gaan zwemmen in mijn luxe pool.

Eerst de dode dazen en andere vliegvriendjes er af scheppen, dan jezelf te water laten en dan onder water moeten blijven omdat je anders lekgestoken wordt door de collega's van die dode dazen.

En ik rageer er ook slecht op.

Van die dikke, brede, harde bulden overal.

Erg aantrekkelijk als je weer een seksleven hebt.
quote:doornroosje9 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:55:

[...]

Nee, jij niet hoor, ging over één bepaalde forummer. Aha ok! Thanks.
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 21:54:

[...]

Het is een tip. Nogmaals, je zet jezelf voor paal zo en de rest houdt zich stil.Nogmaals het boeit mij niet wat de rest doet/vind
Nou laat het gaan dan.

Grumpy is er allang klaar mee.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:54:

[...]

Ik wilde alleen maar dat het paleis (wat voor mij echt als een heel leuk topic dient) leuk bleef De commotie zakt heus.
quote:Feeksje1977 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:53:

[...]

Nee mijn reactie was juist om de boel weer een beetje relax te krijgen.Weet ik.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Enn schreef op 06 augustus 2015 @ 21:55:

[...]

Blijft het ook, alleen vandaag is het druk in zwembad. Morgen zwem je weer als vanouds.Pfieuw! En volgende keer als ik denk iemand te helpen lees ik het echt goed door!
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:55:

[...]

Ja, genieten.

Vooral als ik wil gaan zwemmen in mijn luxe pool.

Eerst de dode dazen en andere vliegvriendjes er af scheppen, dan jezelf te water laten en dan onder water moeten blijven omdat je anders lekgestoken wordt door de collega's van die dode dazen.

En ik rageer er ook slecht op.

Van die dikke, brede, harde bulden overal.

Erg aantrekkelijk als je weer een seksleven hebt.ze ziet er ook best goed uit
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:52:

[...]

Oh, een complot! Rennen Kia, rennen. We verstoppen ons gewoon op zolder, daar vindt ze ons nooit!

I WILL FIND YOU!

Everywhere.....
quote:doornroosje9 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:51:

[...]

Niet op ingaan, dat is alleen maar om de boel op te stoken.Hou toch op, er is al meerdere malen tegen Maacki gezegd dat ze misschien maar moest stoppen voor haar eigen bestwil en dat was gemeend.
Het zou een aantal mensen sieren als ze even op kwamen helderen hoe en wat. Nu is Maackii de gebeten hond en als dat niet terecht is dan kan je daar best even wat van zeggen vind ik.
Oke ik daat het gaan, maar dan graag ook geen gekke insinuaties naar mij. deal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven