Vliezen gebroken! Time to wait ;)

23-08-2015 07:13 142 berichten
Hoi dames,

Het is zover vanochtend om half 5 zijn mijn vliezen gebroken. Het raarste gevoel wat ik ooit gevoeld heb.

Alsof een ballon in je buik knapt

Nu af en toe een paar weeën.

VK komt in de loop van de ochtend langs.

Ben heel benieuwd naar ons mannetje en hoop dat hij snel ons komt verblijden

Wilde het gewoon FF delen
Alle reacties Link kopieren
Succes!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Succes!!!
Heel veel succes meid! Spannend hoor!
Leuk topic om mee te beginnen vandaag! Spannend! Zet hem op!
Spannend!! Hoop dat het snel gaat, succes en zet hem op!
Leuk! Spannend! Bij mij was onze dochter er 18 uur later (maar de uiteindelijke bevalling duurde maar 6u)

Succes!
Succes, bij mij begon het ook allemaal met het breken van de vliezen. Een uur of 19 later was onze dochter er.
VK is geweest, afwachten of de weeën doorzetten of niet anders vanavond of morgenvroeg naar het ziekenhuis. Wachten duurt lang hahah
Heel veel succes en hopelijk heb je een voorspoedige bevalling!!!
Hoeveel ontsluiting had je? Een warme douche wil ook helpen bij het doorzetten van weeen!
Ze hebben de ontsluiting niet gemeten omdat het nu een open verbinding is.

De weeën blijven weg op dit moment. VK komt vanavond weer terug om te checken.

Ik heb net FF lekker bij geslapen voor de uren die ik vanacht wakker was. Het gaat dus tot nu toe erg ontspannen allemaal
Spannend! Succes!
Gebeurt er al iets TO?
Spannend, hopelijk is het al goed op gang komen en is je zoontje er snel, succes
Nog steeds geen weeën.

Om 8 uur komt de VK terug en moeten we kijken of ik vanavond of morgenvroeg naar het ziekenhuis moet
Jemig wat spannend suc6
quote:boterhammie schreef op 23 augustus 2015 @ 16:01:

Nog steeds geen weeën.

Om 8 uur komt de VK terug en moeten we kijken of ik vanavond of morgenvroeg naar het ziekenhuis moetAlles is mogelijk, weeën komen spontaan thuis nog op gang,of in 't ziekenhuis bevallen onder leiding van verloskundige of na .. uur onder leiding van gynaecoloog na toch nog spontane weeën of infuus. Wat is de policy bij jullie met betrekking tot naar het ziekenhuis gaan en infuus?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 23 augustus 2015 @ 17:18:

[...]

Alles is mogelijk, weeën komen spontaan thuis nog op gang,of in 't ziekenhuis bevallen onder leiding van verloskundige of na .. uur onder leiding van gynaecoloog na toch nog spontane weeën of infuus. Wat is de policy bij jullie met betrekking tot naar het ziekenhuis gaan en infuus?Geen idee hoe het allemaal gaat lopen als we in het ziekenhuis zijn, ligt er ook aan of ze willen dat we vanavond komen of morgenvroeg. Laat het je weten als ik het weet
Pff wat zal je in spanning zitten nu! Echt afwachten.. Waar hoop je zelf op: vanavond of morgenvroeg richting ziekenhuis als het niet spontaan begint? Ik duim in ieder geval voor je dat de weeën snel gaan komen!
Wat spannend Boterhammie en wat ben je lekker relaxed!
Gezellig, een online live bevalling! Moeten we al meepuffen?
Puffen nog steeds niet

Ik ben nu nog relaxt omdat er niks gebeurd. Heb wel wat zenuwen voor weeën opwekkers en wat de gevolgen daarvan kunnen zijn.

Beide opties hebben voor en na delen het maakt me op dit moment niet veel uit wanneer ik naar het ziekenhuis moet.

Heb net nog even onder de douche gestaan.

Ben net zo nieuwsgierig als jullie
Spannend! Je zou de eerste niet zijn die de eerste centimeters cadeau krijgt!

Ik blijf trouw meelezen.

Staat je ziekenhuis tas klaar? Fototoestel opgeladen?

Had ik nu ergens gelezen dat je een jongetje krijgt?
Centimeters worden pas gemeten als er weeën zijn van 1 minuut. De tas staat klaar we wachten nu op de VK die langs zal komen.

We verwachten idd een jongetje.

We hebben de middag gevuld met de geboorte borden schilderen, op de bank liggen, koken en een miljoen keer naar de wc
Je houdt ons wel in spanning zo Boterhammie

Ik ben benieuwd wat je VK zo beslist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven