Vliezen gebroken! Time to wait ;)
zondag 23 augustus 2015 om 07:13
Hoi dames,
Het is zover vanochtend om half 5 zijn mijn vliezen gebroken. Het raarste gevoel wat ik ooit gevoeld heb.
Alsof een ballon in je buik knapt
Nu af en toe een paar weeën.
VK komt in de loop van de ochtend langs.
Ben heel benieuwd naar ons mannetje en hoop dat hij snel ons komt verblijden
Wilde het gewoon FF delen
Het is zover vanochtend om half 5 zijn mijn vliezen gebroken. Het raarste gevoel wat ik ooit gevoeld heb.
Alsof een ballon in je buik knapt
Nu af en toe een paar weeën.
VK komt in de loop van de ochtend langs.
Ben heel benieuwd naar ons mannetje en hoop dat hij snel ons komt verblijden
Wilde het gewoon FF delen
woensdag 26 augustus 2015 om 16:21
Dag dames, daar ben ik dan!
Onze kleine man is maandag avond ter wereld gekomen. Weeën zijn opgewekt, ruggeprik gekregen omdat het te heftig werd. 20 minuten geperst en daar was hij dan. Hoe heftig is dat zeg! Maar zo snel ben je het ook weer vergeten als hij op je buik ligt.
Het ging goed tot deze ochtend, ze hebben in zijn bloed verhoogde waarde van streptokokken gevonden en ligt nu op neonatologie een paar deurtjes verder. Hij krijgt nu antibiotica, dit is een preventieve actie hij vertoonde nog geen symptomen.
Het zielige is dat hij geen infuus in z'n hand kon krijgen (aders kon niet aangeprikt worden) en nu zit het op z'n hoofd
We moeten nu afwachten wat de antibiotica gaat doen. Tot zover even de update
Allemaal bedankt voor interesse en wanneer ik weer wat weet dan post ik wel, lees al jullie berichtjes wel
Onze kleine man is maandag avond ter wereld gekomen. Weeën zijn opgewekt, ruggeprik gekregen omdat het te heftig werd. 20 minuten geperst en daar was hij dan. Hoe heftig is dat zeg! Maar zo snel ben je het ook weer vergeten als hij op je buik ligt.
Het ging goed tot deze ochtend, ze hebben in zijn bloed verhoogde waarde van streptokokken gevonden en ligt nu op neonatologie een paar deurtjes verder. Hij krijgt nu antibiotica, dit is een preventieve actie hij vertoonde nog geen symptomen.
Het zielige is dat hij geen infuus in z'n hand kon krijgen (aders kon niet aangeprikt worden) en nu zit het op z'n hoofd
We moeten nu afwachten wat de antibiotica gaat doen. Tot zover even de update
Allemaal bedankt voor interesse en wanneer ik weer wat weet dan post ik wel, lees al jullie berichtjes wel
woensdag 26 augustus 2015 om 17:20
woensdag 26 augustus 2015 om 17:30
Getsie, dat is niet de start waar je op hoopt. Mijn kleine meisje heeft, toen ze drie jaar geleden geboren werd, ook een infuus op haar hoofd gekregen. Daar schijnen ze minder laat van te hebben dan in het handje. Bovendien is die van ons een echte bikkel, we denken dat het door haar stoere start komt.
Súper gefeliciteerd. Hopelijk mag hij snel mee naar huis!
Súper gefeliciteerd. Hopelijk mag hij snel mee naar huis!
woensdag 26 augustus 2015 om 20:17
woensdag 26 augustus 2015 om 22:02
woensdag 26 augustus 2015 om 22:33
De streptokokken ben ik blijkbaar drager van. De baby kan dit door zijn slijmvliezen opnemen. Doordat de vliezen eerder gebroken zijn is er al een kweek bij mij afgenomen, plus bloed controle van de baby heeft er voor gezorgd dat ze deze voorzorgsmaatregel genomen hebben.
We zijn wezen voeden en het mannetje kijkt al weer een stuk helderder uit zijn ogen
We zijn wezen voeden en het mannetje kijkt al weer een stuk helderder uit zijn ogen