Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ok ik heb wel even een vraag voor de mannen....

Mijn idee over een relatie is (hoe hopeloos romantisch het ook mag klinken)uiteindelijk samen oud worden, samen een weg bewandelen waarbij je het beste in elkaar naar boven haalt

Maar vooral het samen vind ik heel erg belangrijk

Zonder daarbij je eigen identiteit te verliezen, dus met ruimte genoeg voor eigen ontwikkeling en eigen dingetjes.

Ik denk dat dat voor de meeste vrouwen zo is (if not, please ladies, youre imput)

Maar hoe staan de heren daarin?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kan nu haar emailadres niet naar de man met die ogen sturen
quote:Blue_Eyes schreef op 16 september 2008 @ 20:54:

[...]

Ach ja dat betekent een tijdje vrij van het werk. Toch?Ik denk niet dat mijn baas blij zou zijn als ik drie maanden onvrijwillig verlof zou moeten opnemen.
Que? Het raakt kant nog wal wat er allemaal geschreven wordt op dit moment. Maar het leest wel lekker weg!

RP sta ik al tijden niet meer op. Vind het teveel vleeskeuring. Moet eerlijk zeggen dat ik toch meer haal uit een "toevallige" ontmoeting in het uitgaansleven of waar dan ook dan via internet. Maar ben te eigenwijs om het op te geven, dus ik hou de internetoptie nog steeds warmpjes. Ik mis (geloof dat SD dat ook zei) de uitstraling, de stem, de blik het aftasten. Alles kun je uiteraard ook doen bij een date na internet contact. Maar vind het juist zo leuk om iemand onverwacht te ontmoeten/ tegen het lijf te lopen.

Zag ook een plaotie van een toetoet. Ziet er goed uit. Vleer goed dat je even op de bank blijft zitten. Forummen gaat voor date tuurlijk En Aspoes die ook al dr date heeft afgezegd. Uiteraard ook voor het forummen he Grapje dames! Gewoon doen wat goed voelt. En voelt het prettiger om op een ander moment af te spreken; doen!
Tsja SD heb het al eerder gezegd mannen en vrouwen lijken toch meer op elkaar dan je denkt.

Alleen jullie vrouwen kunnen het beter verwoorden dan wij mannen.
SD ik denk dat de mannen daar precies zo in staan ..
quote:Vleermuis28 schreef op 16 september 2008 @ 20:56:

Kan nu haar emailadres niet naar de man met die ogen sturenJa maar ik wel....
Heeft eindelijk een man getroffen die mijn stille hints begrijpt
Samen vergroeien tot een siameesetweeling lijkt me ongezond. En ik zou zo'n relatie ook niet willen. Verder kan ik me redelijk vinden in wat je schrijft SD. Alleen dat samen oud worden is een utopie denk ik. Maar hoop doet leven he.
Komt omdat hij hersenen hebben die ingesteld zijn op communicatie en emotionele intelligentie BE. Mannen hersenen schijnen meer ingesteld te zijn op praktisch en technisch. Uitzonderingen daargelaten.
Gaat vista in de wasbak mieteren

Msn doet ook maar waar ie zelf zin in heeft , word doet dat al , excel doet dat al , email doet t ook al

Is er iets wat nog WEL werkt ?
quote:Vleermuis28 schreef op 16 september 2008 @ 20:59:

Heeft eindelijk een man getroffen die mijn stille hints begrijptZou ook wel erg zijn om die niet te begrijpen.
Dush...chica!

Leuk dat je er weer bent!

En idd, bij RPen mis je de eerste "klik" (vind ik hoor)

Je krijgt er wel een andere klik voor terug, maar op 1 of andere manier LEEK die altijd heel leuk te zijn maar de live "klik" had ik dan nooit zo...

Conclusie...RPen is het voor mij niet!

Zat wel een paar weken geleden de Liefdesmakelaar te kijken

Waar die twee miepen 2 mensen bij elkaar zoeken maar dan niet op uiterlijk maar op karakter....zou dat werken?

Want ook hier mis je de fysieke "klik" dan volgens mij weer.

*SD wordt een beetje geklikt van zichzelf*
ooow, BE, zie ik jouw mooie blauwe kijkers helemaal over het hoofd!

Ik ben normaal van de bruine ogen, maar MOOIE blauwe ogen kan ik wel weer van smelten....

Mannen ruilen Vleer?

RPO... was dat die met die stoomcabine?

Hmm.... mijn MRPD mag je nog niet hebben hoor, daar moet ik eerst wat meer overheen komen.
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 20:55:

Ok ik heb wel even een vraag voor de mannen....

Mijn idee over een relatie is (hoe hopeloos romantisch het ook mag klinken)uiteindelijk samen oud worden, samen een weg bewandelen waarbij je het beste in elkaar naar boven haalt

Maar vooral het samen vind ik heel erg belangrijk

Zonder daarbij je eigen identiteit te verliezen, dus met ruimte genoeg voor eigen ontwikkeling en eigen dingetjes.

Ik denk dat dat voor de meeste vrouwen zo is (if not, please ladies, youre imput)

Maar hoe staan de heren daarin?Ik ben ook een hopeloze romanticus, maar ook een realist. De eigen identiteit vind ik wel heel erg belangrijk. Het mag in mijn ogen nooit zo zijn dat je "jezelf" inlevert in een relatie. Je kunt heel verschillend zijn en elkaar toch vrij laten in je "ik". Dat is een kwestie van een klik en vooral respect hebben voor elkaar. Ik staar me niet blind op samen oud worden. Dat is iets dat gebeurt of niet. Je kunt soms gewoon te ver vooruit willen kijken...
quote:Dushi74 schreef op 16 september 2008 @ 20:59:

Samen vergroeien tot een siameesetweeling lijkt me ongezond. En ik zou zo'n relatie ook niet willen. Verder kan ik me redelijk vinden in wat je schrijft SD. Alleen dat samen oud worden is een utopie denk ik. Maar hoop doet leven he.

Daarom zij ik ook al, ik ben vast een hopeloze romanticus!

En wat betreft het versmelten tot siamese tweeling...helemaal mee eens hoor

Ik heb zo'n vriendin...die kan verdorie niet pissen zonder haar vent!

Dodelijk vermoeiend....
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 21:03:

Ik heb zo'n vriendin...die kan verdorie niet pissen zonder haar vent!

Dodelijk vermoeiend....Iemand moet toch het wc papier aangeven?
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 21:02:

Dush...chica!

Leuk dat je er weer bent!

En idd, bij RPen mis je de eerste "klik" (vind ik hoor)

Je krijgt er wel een andere klik voor terug, maar op 1 of andere manier LEEK die altijd heel leuk te zijn maar de live "klik" had ik dan nooit zo...

Conclusie...RPen is het voor mij niet!

Zat wel een paar weken geleden de Liefdesmakelaar te kijken

Waar die twee miepen 2 mensen bij elkaar zoeken maar dan niet op uiterlijk maar op karakter....zou dat werken?

Want ook hier mis je de fysieke "klik" dan volgens mij weer.

*SD wordt een beetje geklikt van zichzelf*Volgens mij zit je dan te lang te mailen zonder elkaar te ontmoeten. The truth is in the tasting...
quote:Blue_Eyes schreef op 16 september 2008 @ 21:01:

[...]

Zou ook wel erg zijn om die niet te begrijpen.

JS, ik snap heel goed wat je bedoeld, denk alleen dat het daar relatietechnischerwijs (lingooooo) behoorlijk vaak misgaat

Dat mensen TE veel van hun eigen ik opgeven

Waardoor je dus eigenlijk niet meer jezelf bent en dat dus never volhoudt....
*mist nog een mailtje*
Precies dodelijk vermoeiend. Dat je overleg pleegt als je wat wilt ondernemen zonder de ander: perfect. Je leeft tenslotte niet meer in je eentje dus rekening houden met de ander lijkt me logisch. Maar om nu kont in kont uit met je partner te zijn ieuw dat jeukt! (beetje grof omschreven maar denk wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel)

Een eigen identiteit behouden binnen je relatie is een must. Een partner moet een aanvulling zijn geen opvulling. En samen ontwikkelen en groeien gebeurd ongemerkt. Zolang je ook maar los van de ander je dingen blijft doen is daar niets mis mee. Al moet je natuurlijk niet geheel langs elkaar heen gaan leven. Dan kun je beter geen relatie hebben.
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 21:06:

[...]

JS, ik snap heel goed wat je bedoeld, denk alleen dat het daar relatietechnischerwijs (lingooooo) behoorlijk vaak misgaat

Dat mensen TE veel van hun eigen ik opgeven

Waardoor je dus eigenlijk niet meer jezelf bent en dat dus never volhoudt....Wederom helemaal met je eens. Ik heb wel geleerd mijn eigen "ik" als uitgangspunt te nemen en te houden.
quote:Joeysmiles schreef op 16 september 2008 @ 21:05:

[...]

Volgens mij zit je dan te lang te mailen zonder elkaar te ontmoeten. The truth is in the tasting...

Ben geen lange meeler JUIST om het verkeerde klik (god daar ben ik weer met mijn geklik) te voorkomen..

Ik denk dat ik gewoon meer een real life meisje ben

ruiken, voelen, aanraken,kijken, praten, stemintonatie,accentje enz enz...
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 21:09:

[...]

Ben geen lange meeler JUIST om het verkeerde klik (god daar ben ik weer met mijn geklik) te voorkomen..

Ik denk dat ik gewoon meer een real life meisje ben

ruiken, voelen, aanraken,kijken, praten, stemintonatie,accentje enz enz...Uhm... JA!
quote:Blue_Eyes schreef op 16 september 2008 @ 21:04:

[...]

Iemand moet toch het wc papier aangeven?

HAHAHAHAHAHA!!

Alleen weet ik nog niet of ik je opmerking over Groningen kan vergeven......

*Er gaat niks boven Groningen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven