Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha, Mirjam wordt rijk!!

Ik heb ook nog best veel wat nog verkocht moet worden. Ook veel merk-positiemode wat niet of nauwelijks is gedragen.

Misschien toch maar eens de kledingkast van Floor en mezelf uitspitten.

Kan ik daar weer leuke najaarskleding voor de dames van kopen.
Ik heb een paar maanden geleden ook veel positiekleding verkocht; een hele doos (9 kilo) voor 100 euro inclusief verzenden. Maar ken je het gevoel dat je je gewoon vervelend voelt..dat iets zoveel opbrengt. Ik kan dan echt niet makkelijk denken "lekker toch"...
Hangt ervan af of het een reele prijs is of dat het voor je gevoel echt teveel is.

Als je het echt teveel vindt dan geef je de hoogste bieder toch gewoon een "korting".

Koper blij (dat soort voordeeltjes kunnen je dag goedmaken) en jij ook een beter gevoel.
Trouwens, 9 kilo positiekleding!!! Zoveel heb ik echt niet.

Nou wil ik een aantal basisdingen zoals spijkerbroeken houden voor een eventuele volgende zwangerschap. Maar ik heb van beide zwangerschappen vooral veel bovenkleding die ik nu al niet leuk meer vindt en over een paar jaar echt uit de mode is.
hahahahaha.......

Die Mirjam......wat jezelf ook zegt, het is bieden uit vrije wil, je zegt toch niet dat ze dat moeten doen? nog 5 minuten en dan weet je het!

ik kan dus echt niks weg doen.....de hele zolder ligt dus ook vol met allemaal te kleine kleertjes van Mayte. sokjes en andere dingetjes die echt geen drol kosten, maar wat ik ook niet weg kan doen (voor het geval je weet maar nooit) misschien als er een keer een goed doel voorbnij komt waarbij je kleding kan doneren dat ik dan een heleboel weg doe, voel ik me vaak ook beter bij dan met geld geven.

die andere vriendin van me is wel weer aardig op regel, al houdt ze een kans van 90% op een PPD, dus na de bevalling gaat ze er g goed in de gaten gehouden worden door Jan en alleman. Ik hoop dat ze er een beetje zonder kleerscheuren (letterlijk als figuurlijk) doorheen komt en dat die PPD haar bespaart blijft. Ze heeft genoeg ellende nu gehad.

@Pebbels, dus de arbeidsmarkt weer op? is spannend idd, je weet wat je hebt en geen idee wat je er voor terug krijgt. succes (maar doe eerst nog maar ff kalm aan)

Ik krijg elke keer de bibbers als m'n telefoon zegt dat ik een berichtje heb.....(dingdong en dat heeeeeeel luid!) elke keer weer nieuwsgierig of het toch stiekem Ris niet is die d'r ventje al vast heeft!
Ieks..het hoogste bod was uiteindelijk 240 Euro...maar dat was na de deadline van 16.00 uur en het hoogste bod daarvoor was 225...(en die korting geef ik inderdaad; ik maak het af op 200 euro inclusief verzenden; twee keer pakketkosten).

Pebbles, sorry, ik was (ben..) zo hoteldebotel van dat nieuws van vandaag, dat ik niet had gelezen dat je misschien gaat weer solliciteren. Spannend! De markt staat aan jouw kant in ieder geval.
Brrrr, ik heb een afwijking met een naam, een G*anglion (even zo vanwege google). Nou ja, echoarts zei dat ik het hem best kon laten zitten tenzij het ondraagelijk wordt. Misschien gaat het ook uitzich zelf weg.

Pebbs, spannend als je een carrierestap gaat maken! Spannend maar ook zo leuk, de hele wereld staat voor je open!!!

mirjam, leuk zeg, die verkoop. Niet schuldig om voelen, mensen zijn vast blijer dat ze het voor weinig geld kunnen kopen. En misschien zit er wel een handelaar achter.

Ringel, heftig verhaal van je klasgenoot, kan me voorstellen dat zoiets je niet onberoerd laat.

Zonet rondleiding bij een kdv gehad en daar zijn gewoon geen wachtlijsten. Als ik zou willen, heb ik morgen al plek! Geweldig!!!! Dat solliciteert vrijdag weer een stuk rustiger!!!
he poppies, wat schrijven jullie weer gezellig. Als je er 2 dagen niet bent, mis je een boel!

@mir, mooi zeg, van Hanna! Roan doet het niet altijd even goed op foto's. hahaha. Hij is in het echt knapper dan op de foto's. Je vroeg een paar pagina's terug hoe het met de drukke buien ging. Die zijn er nog hoor. Ik probeer ze maar een beetje te accepteren, en zo af en toe vind ik hem gewoon heeeeeeel eventjes wat minder leuk. Gisteren hadden we zo'n dag. Zooooo druk is hij dan. Pfff, op de creche had hij maar een half uur geslapen, dus dan zit hem gewoon wat dwars, anders slaapt hij wel langer. Was blij dat hij op bed lag om 19 uur.

@fluf, niets van aan trekken, van dat gezemel. Gewoon niet meer reageren.

@ris, veel suces de komende dagen.....

@ringel, wat een prutnieuws zeg. Jammer dat je dat berichtje niet meer door hebt kunnen geven.

@pebbs, mij heeft het heel erg opgelucht om een andere baan te vinden. Het heeft de boel bij ons behoorlijk veranderd.

Alle andere dames, vind jullie super! maar ff geen puf. Ben net ongesteld geworden. Had de pil een maand doorgeslikt ivm vakantie, en dan heb ik voor mijn gevoel de maand erna toch meer last.

Straks dus lekker met een bailysh (hoe schrijf je dat ook alweer?) op de bank.
Heb net mezelf maar aangegeven bij de Angel inzake schelden. En het toewensen dat iemand door een afwijking veranderd in iemand met mijn postuur terwijl je er niets aan kunt doen en dan eens de wijde wereld in tegan alle vooroordelen. MissC werd namelijk wel aangegeven voor schelden en dat vind ik niet eerlijk. Ik was geloof ik de eerste die trut zei, dus waarom dan alleen MissC aangeven? Nou ja, ik zie wel wat er van komt. Mocht er een ban volgen, dan horen jullie dat wel op de MSN... LOL
is het nog zo vee lverder gegaan dan? jeumig!

en volgens mij is het baileys (sja....laat me het water maar weer in de mond lopen krook)

heb me kostelijk vermaakt op het rare songteksten topic en de verhalendie daar bij bedacht worden. Frank Boeyen scoort erg hoog qua onbegrijpelijke tekst en ook Blof doet een behoorlijke duit in het zakje.

Stoof peertjes waren overheerlijk en ben eigenlijk wel blij dat ik er geen kaneel doorheen heb gedaan, is een stuk zachter van smaak. @Pebbels, als je er verder niks bij gooir, worden ze dan wel zoet en rood?

en heb nog even en passant een kwarktaart in de keolkast gebakken. alvast voor morgen.

En ik moet zo verplicht in bad, want LIef is vergeten cadeautjes in te pakken!
Meiden, kappen nou! Jullie schrijven anderhalve pagina op mijn werkdag, dat kan ik toch niet bijhouden En dat terwijl ik nog zwanger ben ook en zo'n druk programma heb...hihi.

@Fluf: Nou zit je je toch weer druk te maken, niet doen!!! En lekker, stoofpeertjes, krijg er gelijk zin in, binnenkort ook weer een keer kopen. Morgen ga ik sucadelappen sudderen, ook zo'n lekkere!

@Krook: Baileys, heeeeeeerlijk...kan gewoon jaloers worden. Mag ik voorlopig dus even niet. Geniet ervan hoor, goed voor je als je ongi bent.

@Mirjam: Gewoon verkopen die handel, als je zoveel merkkleding nieuw moet kopen ben je het driedubbele kwijt. En idd, die mensen bieden uit vrije wil, toch? Leuk dat Hanna model kan worden. Heb ik ook wel eens over gedacht omdat Jas rood haar heeft. Toch wel origineel. Maar heb geen zin om van opdracht naar opdracht te taxiën...hihi.

@Ringel: Get, wat een naar verhaal, van zo'n jong iemand...word er helemaal koud van... en het is hier idd ook al koud, krijg je met zo'n jaren 30 huis. Kachel slaat nog net niet aan maar zit op het randje!

@Annie: Gelukkig niks ernstigs dus. Heb wel eens van dat woord gehoord, maar zou niet weten wat het inhoudt.

@Pebbs: Jij lekker genieten van je 2 meiden en dan ga je nog zoeken naar een nieuwe baan ook! Spannend allemaal.

@Ris: Ik denk ook dat je morgen moet, spannend hoor. Dan ben je nu dus al opgenomen. Ben superbenieuwd!

Hier een vreselijke nacht gehad. Jasje sliep prima hoor, maar ikke niet. Werd om 2 uur wakker en kon toen niet meer slapen tot 5 uur. En om 7 uur er weer uit, ik was helemaal kapot. Nu gaat het eigenlijk wel weer, gek is dat. Op mijn werk was het druk want ik kreeg vandaag een smart board (dat is een digitaal schoolbord met laptop er aan, kan dus het forum aan de hele klas tegelijk laten zien als ik wil, haha) dus moesten we in de aula zitten en ik had vandaag ook nog eens een stagiaire voor het eerst. Drukdruk maar wel weer leuk.

Manlief had vanavond een vergadering dus toen ik Jasmijn ging halen bij mijn ouders mocht ik daar blijven eten. Jas is in een superlieve bui, heeft heerlijk gegeten, met me geknuffeld, thuis in de douche, ritueel en lekker slapen. Ze kan trouwens hele liedjes zingen, mijn moeder zingt veel met haar. Ze zong op de commode vanavond 'Elsje fiederelsje, zette klompjes bij vuur...moeder bakke pannekoeken, meel isse duur...' en dan heel hard: 'TINGELINGELINGE PANNEKOEK!' (dat vindt ze kennelijk het leukste stuk, haha). Ook zong ze: 'Asse hoedje dan niet past, zette inne glaze kast'. Ik stond echt versteld, superknap man.

Verder geen nieuws hier. Morgen naar school, fotograaf komt. Ga Jas ook ff op de foto laten zetten als ze wil. Misschien toch maar eindelijk naar de dokter voor die uitslag van Jasmijn. Blijft steeds terug komen en steeds erger. Verder 's avonds lekker naar de bios, zin in!

Volgende week dinsdag ga ik op schoolreisje naar Dolfinarium, ben net een klein kind, kan me er echt op verheugen man!!! Echt een leuke werkdag wordt dat dus.

Nou ga ik lekker ff tv kijken hoor, heb geen puf meer. Vroeg naar bed!
Nou dit is idd niet bij te houden....

Pebbles: kom nu eens met foto's van je meiden...Maak je nu minder dan bij Floor?

Dus wie weet binnenkort ergens anders werken...

Ik vind de sfeer op het werk zo belangrijk. Heeft invloed op je Happy zijn...

Vorige werk super collega's...Ook tijdens verlof veel contact en daardoor had ik weer zin om te beginnen...

En nu in nieuwe baan lijkt het ook goed te zitten...Is toch wel voorwaarde,,,Zeker omdat ik nu best veel werk...

Ringel: wat een akelig verhaal...Count ur blessings...blijkt wel weer,,,,

Ris: ben benieuwd hoor...Of zit je ons te foppen...

Mirjam: leuk van die casting...Hanna is ook zo'n mooi meisje, kunnen ze niet weigeren,,,

Annie...wat heb je???

FF: drukke dag met al je topics...

Niniane..leuk dat je er weer bent...

Voor de rest heb ik in vogelvlucht gelezen...

Ga nu bankhangen...Hoi en doei dus!
He Mmmoi, ja, jij moest aardig bijlezen hihi. Wat leuk dat Jasmijn al hele liedjes zingt, gezellig is dat he. En over dat modellenwerk; ik vind het in ieder geval al een hele eer dat ze nu staat ingeschreven... Ik verwachtte het ook niet echt hoor; dat ze haar zouden inschrijven (dat doen ze maar bij enkele van de vele kinderen waar ze wekelijks foto's van krijgen). Overigens weet ik niet of ik dan van opdracht naar opdracht zal moeten hoor..dat ligt er maar net aan hoe vaak ze geboekt (haha, wat klinkt dat) zal worden; als het druk is, zou het drie keer per maand kunnen zijn. Zoon is trouwens apetrots, dat zijn zusje nu heeel misschien wel eens in een tijdschrift of iets dergelijks zal staan. Ik moet het allemaal nog zien, maar leuk is het wel. Kan ze misschien een beetje sparen voor later als ze af en toe een klusje krijgt. En fijn he, zo'n smartboard. Maar kijk uit dat je er niet met verkeerde stiften op schrijft..

Fluffy, toch geen ban hoop ik? Nou, we merken het inderdaad wel!

Krokus, vervelend dat Roan af en toe nog zijn buien heeft.

Annie, sterkte met je voet! Misschien kun je op Hyves even uitleggen wat het precies is?

Babba, hoi! Aimee zou het volgens mij ook heel goed doen hoor..overweeg je het niet?

Ringel, ik moet er ook steeds aan denken hoor, aan die kennis van jou. Hoe bestaat het..:(
@ringel: als je de peertjes een paar uur kookt worden ze ook gewoon rood (niet knal rood) en voor mij zijn ze zoet genoeg.

Ik vind het juist zonde als het mierzoet is.

Zelfgemaakte appelmoes doe ik ook nooit suiker bij.

@krokus: Floor staat ook vaak gek op de foto. In het echt is ze leuker (of zijn dat mijn moeder ogen die dat denken te zien?).

@annie: toch niet voor niets geweest dus. Wel jammer dat het niet makkelijk opgelost kan worden.

@mirjam: da's een mooi extra zakcentje. Blijkbaar heb je een goede kledingsmaak als er zoveel op wordt geboden.

Welke merken heb je voor je zoon?
Hilfiger en Mexx vooral veel (wat er nu staat op MP). De advertentie staat er nog, bij maat 146.
Annie lastig met je voet.

Pebbles, aan de arbeid dus weer? Spannend hoor! Peren zonder toevoegingen? Worden ze dan wel zacht en zoet?

Ring, kwarktaart, ja doet u maar een puntje...

Mirjam, lekker verkopen hoor. Wat de gek er voor geeft toch?! En anders is een donatie aan het huishoudgat van huize Fluf welkom hoor LOL. En gaaf van dat modellenbureau. Ian en Des hebben voorheen ook wel wat modellenwerk gedaan. Tegenwoordig niet meer, teveel te doen alhier.

Krokus, baileys vind ik echt niet lekker. Alleen die chcomintvariant heb ik laatst geproefd en die is wel lekker.

Mmmoi, ik ga mee naar het dolfinarium. Gaaf zeg! En wat kan je meisje toch veel qua praten zeg. Al hele liedjes. Knap hoor.
En dat van die fotos heb ik ook. Max en Tessa vind ik in het echie leuker dan op de foto. Niet heel fotogeniek zullen we maar zeggen. LOL
whaaaa wat hebben jullie veel geschreven!!

t is wat mmmoi zegt niet bij te houden.

ik moest vanavond collecte lopen van de nierstichting (vrijwillig) ben samen met Bram op pad gegaan, maar wat zijn sommige mensen vreselijk zeg!

mirjam; leuk zeg dat van moeder Anne. ik en mijn broertje hebben daar vroeger ook ingeschreven gestaan. Mijn broer heeft toen een hele grote campange voor de bijenkorf gedaan. mijn moeder heeft de boekjes en een mega poster nog steeds. ik heb voorde V&d als kind wel wat gedaan, maar op een gegeven moment was het toch te veel voor mijn moeder (reizen) Ik heb er nog over na gedacht voor Mees, maar vind het wel veel gedoe en niet echt heel veel betaald. Maar leuk dat je het gaat doen met Hanna. Nu maar hopen dat ze veel geboekt wordt.

mmmoi; wat gaan jullie al snel op schoolreis. wel een leuke bestemming! kiezen leerlingen dat zelf bij jullie?

ringel; Bah wat een naar bericht zeg.

@stoofpeertjes; blehhhhhh zo vies vind ik die. ik maak ze wel hoor voor vriend en kids. idd met bessensap en kaneel.geen suiker.

annie; waar heb je die zitten of heb ik het gemist?

en heb je er last van?

hey Ris waar ben je nu???? stiekum aan het bevallen???

verder ga ik mijn mandje opzoeken!
He Pepiet, ja, waren de mensen zo naar? Alsof jij voor je lol collecte loopt..petje af hoor!

Wat leuk dat jij ook voor Moeder Anne hebt gewerkt! Ze bestaan ook al 30 jaar he. (en ik heb geen idee wat het betaalt, volgens mij moet je dit soort dingen ook echt voor de leuk doen, en voor de leuke foto's die je er misschien aan over houdt). Mees heeft net als Jasmijn ook echt rood haar he!
Zo... het was weer even spannend in de buik....

Of eigenlijk niet; ik had de hele dag nog geen beweging gevoeld en moest van de man direct naar het zkh bellen.

Dus daar zaten we rond half 7. Aan het CTG en gelukkig klopte zijn hartje goed. Ik had ook stevige "harde buiken" afgewisseld met heuse weeen. Omdat mijn eigen gyn toevallig in huis was, kwam hij ook even langs. CTG was dus goed, maar ik voelde nog steeds geen beweging. Dus echo erbij en ook toen duurde het behoorlijk voor hij ging bewegen (maar dat mag 20 minuten duren). Toen hij bewoog, kon ik het zien op de echo, maar niet voelen.... Dat is natuurlijk wel lastig he?

Gyn besloot ook even een inwendig onderzoek te doen, zou ik ontsluiting hebben, kon ik gelijk blijven. Helaas.... geen ontsluiting. Mijn lijf werkt hard, maar het doet geen drol....

Is het morgen weer zo dat ik niks voel, moet ik gewoon weer bellen. Liever elke dag bellen en langskomen, dan te laat bellen. Ik moet het in mijn oren knopen!

Thuisgekomen belde mijn zus en toen heb ik vrijuit zitten praten en heb ik verklapt waar mijn schoonouders bij waren, wanneer de ks gepland is... Doos ben ik he?

Heb mijn ouders ook maar gebeld, maar voor de rest is het nog geheim (als ik het stil kan houden)

Ik had eigenlijk pas morgen weer langs willen komen hihi, maar nu toch maar ff gepost.

Nu eerst eens bijlezen (jemig, hebben jullie niks te doen?!)
Verdorie Ris, en ik maar die tlefoon steeds bij me houden...want als......

Hier wel mega leuk geweldig super sonisch nieuws!!!!

rare site hier hoor, wil ik iets in capslock zetten, begint alles te bewegen en te doen, maar goed wat ik dus wilde vertellen: ahum *tromgeroffel*

LIEF EN IK GAAN TROUWEN!!!!!!!!!!!! yeeeeee eindelijk is ie dan toch op z'n knieen gegaan en heb ik dus een hele echte officiele verlovings ring om m'n vinger (maar euuh om welke moet ie eigenlijk? heb em nu om rechts)

en ik ben jarig vandag natuurlijk, ben nu officieel oude muts (hahahahahaha)

ben helemaal blij en gelukkig en verliefd enzo JOEPPPIEEEEE voorlopige datum is of 08-09-10 of 20-10-2010......(nog ff een jaartje sparen dus.

WAUW RINGEL!!!!!!!!!!!!

Van harte proficiat met de verloving!!!! Vertel, vertel, vertel! Gaat het er eindelijk van komen dus... hihi. Ik houd de datum(s) vast vrij in mijn agenda

Verlovingsring aan welke hand... ligt aan je geloof. Bij katholieken hoort de v-ring aan de rechterhand en de trouwring aan de linkerhand en volgens mij is het bij christelijken juist andersom.

Als je niet voor de kerk trouwt, maar alleen voor de wet, moet je ook je trouwring rechts dragen (dacht ik). Maar je kunt er vast wel achter komen door te googelen.

Beeb is hier weer lekker actief, heb ook enorm last van harde buiken.... vannacht zelfs en daarnet in de auto en bij het boodschappen doen.... gaat lekker hier dus!

Ik kom later nog wel terug; Ella heeft ondertussen ook aandacht nodig en ramt steeds op het toetsenbord....
Ringel, wat gaaf!!! Van harte meisje...maar ehh, wat moet je nog lang wachten, nog minstens 2 jaar? Lief en ik zijn binnen 5 maanden verloofd en getrouwd. Ik draag mijn ring rechts en lief ook, in stadhuis werd ook gezegd; geef elkaar de rechterhand...bla bla bla..

Ris, is er een reden voor dat je uk zich zo stilhield? Ik kan er me niks bij voorstellen, de hele dag geen beweging voelen. Als ik mijn hand al tegen de billen aanlegde, reageerden zowel Mats als Sverre daar op en je zag ook altijd wel ergens een knie of een elleboog uitstulpen, hihi!! Lijkt me heel eng!

Oja, mijn g*anglion is zeg maar een bultje met vocht. Vroegah heb ik mijn enkelbanden gescheurd, waarschijnlijk dat er ook een lekje is instaan onder mijn enkel waarnu vocht naar toe stroomt die eigenlijk een soort smeermiddel voor spieren en pezen is. Ik kan er aan geholpen worden alleen is het nog een een complexe plek, dus eerst maar zien of het ook erger gaat worden.....

Pepiet, ik heb ook wel eens collecte gelopen, heb er juist goede ervaringen mee. Mensen gaven zo 20 euro. Maar ik liep dan ook door de regen en zag er uit als een verzopen kat, heel zielig dus...hahahaha!
Hahahha Ringel van harte gefeliciteerd!!!! Trouwen is zo leuk. In ieder geval de dag zelf. Ik werd zelf nogal gestressd van al de dingen die vooraf geregeld moesten worden. Je was toch een tijd terug al aan het kijken naar trouwjurken oid?

Ris zit je ons mooi te foppen dus. Wij allemaal in spanning. Suf dat je je mond voorbij gepraat hebt maar voor ons houd je het in ieder geval nog spannend.

Mirjam een vriendin van mij of eigenlijk haar partner heeft ook haar/zijn dochtertje ingeschreven bij een modellenbureau. Zij hebben regelmatig opdrachten. Zij krijgen hier overigens geen geld voor volgens mij. Hun dochtertje staat nu al in enkele postorder catalogussen en in een prenatal-gids bij de maxicosis. Best grappig dus maar kost enorm veel tijd om al die opdrachten af te lopen. Om heel eerlijk te zijn vind ik het een hoop gedoe en zou ik er niet aan beginnen. Als ik hoor hoe dat gaat. Kind 100 keer aan en uitkleden, veel uren achter elkaar op zo'n foto-set aanwezig zijn, vaak lange reis voordat je op de plek bent waar de foto's gemaakt worden. Laat die van mij maar lekker in de zandbak rommelen.

Alweer een rel? Das best lang geleden toch? Oh nee ringel had pas nog een rel natuurlijk. Fluf het lijkt wel of je een soort rel-magneet bent. Ze moeten jou toch wel vaak hebben hoor. Trek het je niet teveel aan meid. Sommige mensen weten gewoon niet beter.

Annie een ganglion. Wist ook niet wat het was even gegoogled maar klinkt best ranzig een holte gevuld met geelachtige glijstof. Heb je er geen last van omdat je het advies kreeg het te laten zitten?

Verder iedereen haaaaaiiiii

Hier een rustig dagje. Kinderen naar oppasmoeder. Ik met pijnlijke rug en inmiddels buikgriep en ongesteld thuis. Dit is dus gewoon niet mijn week....
Ringel en Ringelman, GEFELICITEERD! Wat gaaf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven