Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
quote:OldWood schreef op 01 september 2015 @ 18:46:

[...]

Wij wonen op een plein. Daar kunnen geen auto's komen, wel buren achter de ramen, de hele dag Waar parkeer je dan?
quote:Sharon-Viva schreef op 01 september 2015 @ 18:43:

[...]

Toen ik jong was heb ik die verslonden! Echt, vrachten en kilo's van die onzin heb ik weggevreten! Ik wist niet eens dat dat nog bestond Oh dat was kostelijke lectuur ja . Toch nog maar eens eentje kopen dan, om te zien of de magie er nog steeds is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 18:50:

[...]

Oh dat was kostelijke lectuur ja . Toch nog maar eens eentje kopen dan, om te zien of de magie er nog steeds is.

Antwoord: JA!

Alleen daarom vind ik het al leuk om naar de kapper te gaan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Sharon-Viva schreef op 01 september 2015 @ 18:49:

[...]

Waar parkeer je dan?Tegen het plein aan.
ik ben ook dol op Mijn Geheim, maar Intiem of hoe heet die andere vind ik nog leuker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 01 september 2015 @ 18:55:

ik ben ook dol op Mijn Geheim, maar Intiem of hoe heet die andere vind ik nog leuker Candy..
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 18:50:

[...]

Oh dat was kostelijke lectuur ja . Toch nog maar eens eentje kopen dan, om te zien of de magie er nog steeds is.Dus ik ben niet de enige oude gleuf die dit las! Hoe moet dat nou, als TO echt gaat voor modschap, zij kent die rommel vast niet. Hoe kan zij dan posts beoordelen die daarover gaan, hoe moet dat denk je?
Ik zal je precies uitleggen wat een mod doet. Misschien begrijp je dan waarom je totaal ongeschikt bent.

Een mod léést, alles. Bekijkt de toon van een bericht, let op dat de regels niet overtreden worden en gooit zo nodig een gezellig onderwerp in het kippenhok om de loop er in te houden.

Wat een mod niet doet en niet mag is een voorkeur hebben. Een mod moet neutraal zijn. Een mod moet eigenlijk niet eens een mening hebben.

Aangezien jij van alles wil kún je geen mod zijn. Dat wil jij ook niet jij wil de baas spelen. Helaas, pindakaas. Dat is niet wat een mod doet.

Kan wel, dan moet je zelf een forum opzetten. Is echt niet zo moeilijk. En dan kun je lekker voortrekken wie je wil en je eigen mening verkondigen. Forum is dan wel gedoemd om te mislukken omdat "men" degenen die het forum draaiende houden, daar niet van gediend zijn.
quote:Angelaatje1970 schreef op 01 september 2015 @ 18:56:

[...]

Candy..neeeee, dat is een heel ander genre
quote:rosanna08 schreef op 01 september 2015 @ 18:58:

[...]

neeeee, dat is een heel ander genre

Dat was mijn geheim

quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:37:

[...]

Ik heb het voordeel van wonen in een doodlopende straat. Zijn ze veel te druk om die auto in dat smalle straatje te keren. Tegen de tijd dat ze klaar zijn, heb ik de heren alweer onder de douche/op de bank/in de tuin geparkeerd én geïndoctrineerd geïnstrueerd.

Wat ben je toch geniaal!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:coolpack2 schreef op 01 september 2015 @ 18:46:

Wat een toestand.
Probeer het eens bij de Tina.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:rosanna08 schreef op 01 september 2015 @ 18:58:

[...]

neeeee, dat is een heel ander genre

Fancy?

Dat was een Nederlands magazine toen ik puber was.

Verder las ik als puber ook nog Joepie, maar weet niet of die te kopen is in Nederland.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 19:20:

[...]

Fancy?

Dat was een Nederlands magazine toen ik puber was.

Verder las ik als puber ook nog Joepie, maar weet niet of die te kopen is in Nederland. Fancy hebben we hier ook idd, of hadden, geen idee of het nog bestaat. Joepie ken ik niet, dat is volgens mij Vlaams.

Ik bedoelde deze:

Lieve vrouwen, willen jullie svp ONtopic blijven? Dank je wel.. Anders even een eigen kletstopicje aanmaken...
quote:viva-amber schreef op 01 september 2015 @ 19:12:

Probeer het eens bij de Tina.

Hey Lieve Amber,

Heb ik al gewerkt vond het super leuk, maar ben het daar helaas ontgroeid. Nog steeds hele mooie herinneringen daar aan iets wat mij erg dierbaar is. Bedankt voor het meedenken

Liefs Mwa
Grobbie, Sharon en OldWood jullie zijn geweldig !
Maaruh MWA hoe oud ben je dan? Of beter gevraagd hoe jong bent je?
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 19:34:

[...]

Hey Lieve Amber,

Heb ik al gewerkt vond het super leuk, maar ben het daar helaas ontgroeid. Nog steeds hele mooie herinneringen daar aan iets wat mij erg dierbaar is. Bedankt voor het meedenken

Liefs Mwa

Je schrijft 'bijna' als een echte mod.

Nog even oefenen.

En pas je motto even aan. Of verwijder hem
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 19:33:

Lieve vrouwen, willen jullie svp ONtopic blijven? Dank je wel.. Anders even een eigen kletstopicje aanmaken...
quote:MonteCara schreef op 01 september 2015 @ 19:38:

[...]

Je schrijft 'bijna' als een echte mod.

Nog even oefenen.

En pas je motto even aan. Of verwijder hem Thanks
quote:KiaOraHoi schreef op 01 september 2015 @ 19:37:

Maaruh MWA hoe oud ben je dan? Of beter gevraagd hoe jong bent je?15
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 19:33:

So cute...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven