Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Vleermuis28 schreef op 01 oktober 2008 @ 22:50:

T levert niets op .. ja een volle doos met zaad .. nouw als dat alles is ?ooohhh nu klink je wel als een inhoudsloos sexbeest
Wm we hebben nu ook weken lang geen contact gehad en zocht hij contact vanavond op msn..

Xenia .. dat snap ik maar telkens als we samen waren , zei hij weer dingen als dat ie niet verliefd is en niet snel wordt..

En vanavond op msn werd al duidelijk dat t hem idd om de sex te doen was..

LM schreef nl : In principe levert het voor mij net zoveel op: als voor jou een leuke tijd hebben. Enige verschil is dat jij er een negatief gevoel aan over houdt en het sletterig vind. Ik zie het meer als genieten van het moment zonder me een slet te voelen... :D
hallooooooooo
Ja Vleer, je weet toch: mannen zijn en denken veeeel simpeler dan wij
Je moet toegeven, LM heeft wel humor
Jah Miranda en om mijzelf niet te kwetsen en pijn te doen wilde ik dus niet maar wat aanklooien met hem en telkens horen dat ie niet verliefd wordt/is of niet snel verliefd wordt..

Beetje heel erge dooddoeners op leuke momenten en tast nogal je moed, hoop en zelfvertrouwen aan alsof je niet leuk genoeg bent..
Want zou je, als je je gevoel niet tegen hield zeg maar, wel verliefd op hem zijn geworden / kunnen worden?
Dat begrijp ik ook wel hoor, Vleer, zou dat natuurlijk ook zo voelen. Jammer dat hij het niet gewoon beetje openliet. Je kunt dat best wel eens aankaarten in een serieus gesprek, maar idd een dooddoeners als je dat continue moet horen.
Mee eens..

Ik ga slapen en ben toch wel blij met sms van TM...

Truste !!
lekker slapen Miranda, leuk dat ie gesmst heeft!
Thanks Xen, ja, zie vorige pagina

Wat gaan we weer hard ineens. Wel gezellig.
Mozza dat weet ik dus niet .. Die tijd kreeg ik niet.. Ik was nog niet bezig met evt relatie e.d met hem.. Ik genoot van de leuke momenten (en ja ook van de sex met hem) en verliefdheid komt dan wel of niet.. Maar na een paar dates kan ik nog niet zeggen dat ik stapelverliefd op iemand ben.. Wel dat ik diegene leuk vind om beter te leren kennen en te ontdekken ..

Xenia: als hij het idd open had gehouden door bv te zeggen : Ik word niet snel verliefd maar ik vind je leuk om mee om te gaan en wil je vaker zien. Dan was dat heel anders over gekomen dan elke keer dat we elkaar zagen te zeggen dat ie niet snel verliefd wordt dat gaf mij t gevoel t alleen maar om 1 ding te doen.
Miran sorry .. idd erg leuk en lief dat TM dat smsje naar je stuurde.. Wie weet is dat een opening naar meer ... !?!?

Had je mijn vraag nog gelezen ?
Wat lief van TM! Slaap lekker, Miranda.
Vleer, ja, ik kom er nog op terug ok ?
Is goed Miran .. sms maar of ik sms je wel vrijdag ofzow..

Ben er tot zondag dusse nog tiet zat
waar is dat andere tpoic nou?
Ben t met je eens hoor Vleer. Blijft gevalletje van : jammer, het had zo leuk kunnen zijn!

Meiden en BE (redder in nood), ik ga slapen, stort nu in na deze lange dag!

Truste!
Kan me inderdaad voorstellen dat je daar een beetje gek van wordt, Vleer, als 'ie dat elke keer weer zei. Alsof 'ie zichzelf wil indekken ofzo.
Truste Xenia, rust lekker uit van je vermoeiende dag!
quote:Vleermuis28 schreef op 01 oktober 2008 @ 23:14:

Miran sorry .. idd erg leuk en lief dat TM dat smsje naar je stuurde.. Wie weet is dat een opening naar meer ... !?!?

Tja, zou wel leuk zijn he, maar......ik reken er niet meer op.

En idd ik ben ook allergisch voor mannen die dat maar roepen, ik denk dat we sinds we "he's not that into you" kennen, we "ze" sneller om de oren slaan......

BE wat ben je stil ?
quote:Xenia66 schreef op 01 oktober 2008 @ 23:02:

Je moet toegeven, LM heeft wel humor

En, hij is eerlijk..........

Daar hoef je hem niet voor te straffen toch, Vleer?

Did he promise you a rose garden?

truste Xenia !
Miran haha .. dat denk ik ook .. Dat boek is echt een aanrader.. Ennnnn Als je geen prioriteit bent wees dan ook geen optie.. Is voor mij een heel goed motto om vol te houden.. Aangezien ik vaak in dingen raak waar van je eigen al weet dat t nooit meer gaat worden.. Ik wil het dan niet zien maar door dit motto zie ik iets sneller van heejjjj ik investeer meer dan hij .. das niet goed RUNNNN
Hij is eerlijk idd en heb hem ook gezegd dat ik dat waardeer in hem..
maaaaarrrr dan moet hij niet daarna nog es gaan beginnen over om met mij te blijven afspreken voor de *leuke* dingen.

Dat hoeft dan niet , vrienden zat en sex is dichterbij te vinden dan 100km verderop in Amersfoort..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven