Wakker
maandag 2 november 2015 om 07:57
ik lees topic meestal even bij. Hoop dat het onderwerp vannacht niet weer opnieuw begint (maar eens met Door dat als iets toch openbaar begint het ook niet per se logisch is om achter de schermen te duiken daarna), dus .....
En als ik partij kies dan roep ik dat wel gewoon, dus hoop dat alle gezellige posters blijven en tzt bbq of kerstactie lijkt me prima
En als ik partij kies dan roep ik dat wel gewoon, dus hoop dat alle gezellige posters blijven en tzt bbq of kerstactie lijkt me prima
maandag 2 november 2015 om 08:08
maandag 2 november 2015 om 08:56
quote:Watervrouw2 schreef op 02 november 2015 @ 08:30:
als niet-groen blaadje snap ik ook niet alles, maar wil er geen pbs over ofzo / niets weten wat niet hier staat...
een zondag zou ik nu wel willen
Gewoon net doen alsof het zondag is.. kan jou het schelen
en joun doorgestreepte tekst snap ik ook weer niet wat je daarmee wil zeggen Ik moet echt ff wakker worden
als niet-groen blaadje snap ik ook niet alles, maar wil er geen pbs over ofzo / niets weten wat niet hier staat...
een zondag zou ik nu wel willen
Gewoon net doen alsof het zondag is.. kan jou het schelen
en joun doorgestreepte tekst snap ik ook weer niet wat je daarmee wil zeggen Ik moet echt ff wakker worden
maandag 2 november 2015 om 10:31
maandag 2 november 2015 om 10:33
quote:Corona67 schreef op 02 november 2015 @ 10:31:
[...]
Aj... heel erg verslapen als in dat je nu een probleem hebt?
En een keer je gal spugen kan opluchten, als het maat niet de rode draad van wakker gaat worden dan is het prima.
Als ik nu niet opsta dan heb ik wel een probleem hahahahahah.
Laterz.
[...]
Aj... heel erg verslapen als in dat je nu een probleem hebt?
En een keer je gal spugen kan opluchten, als het maat niet de rode draad van wakker gaat worden dan is het prima.
Als ik nu niet opsta dan heb ik wel een probleem hahahahahah.
Laterz.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 2 november 2015 om 11:25
maandag 2 november 2015 om 11:36
quote:rosemetijs schreef op 02 november 2015 @ 11:25:
[...]
Ja als jullie dat zelf nog niet weten..
Ik blijf niet aan de gang hoor,moet ik straks wéér een trolnick aan gaan maken om dat allemaal achter de schermen uit de doeken te doen.. Dacht ik al
[...]
Ja als jullie dat zelf nog niet weten..
Ik blijf niet aan de gang hoor,moet ik straks wéér een trolnick aan gaan maken om dat allemaal achter de schermen uit de doeken te doen.. Dacht ik al
I don't care what is written about me so long as it isn't true.