Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 december 2015 @ 22:12:

Laarsjes met secondenlijm ahhhh!
Giel is leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 22:01:

Katten stinken. Soms wel ja. Op de kattenbak wel.
quote:Moiren_ schreef op 08 december 2015 @ 22:10:

[...]

Het klinkt zo zielig.

En ze krabt aan de achterkant en de zijkanten van de leuningen. Kan ik niet echt peper opstrooien toch?Hoezo zielig?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Chiefseattle schreef op 08 december 2015 @ 22:11:

[...]

Ja. De waterspuit. Pssst! Het is alleen maar water en het kan geen kwaad, tenzij je er een hogedrukspuit op zet. Zo leer ik katten dingen af, ja. Soms wel. Maar ja, dan moet je wel goed mikken en niet je bank natspuiten natuurlijk.Die optie was al geen optie meer..
quote:Chiefseattle schreef op 08 december 2015 @ 22:13:

[...]

Soms wel ja. Op de kattenbak wel.Altijd. Je ruikt het altijd als je een huis binnen komt waar dieren zijn. Ook als de kattenbak buiten staat.
quote:hatsetats schreef op 08 december 2015 @ 22:13:

[...]

Hoezo zielig?Ooit aan peper gesnoven? Ik wel
quote:Moiren_ schreef op 08 december 2015 @ 22:15:

[...]

Ooit aan peper gesnoven? Ik wel Tja, shit happens.
Elk kattenhios ruikt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moiren_ schreef op 08 december 2015 @ 22:10:

[...]

Het klinkt zo zielig.

En ze krabt aan de achterkant en de zijkanten van de leuningen. Kan ik niet echt peper opstrooien toch?

Is toch niet zielig Moiren, opvoeden en samenleven in goede verstandhouding dat moet je leren met je gezin en met je dieren. Die fijne peper uit zo'n prefabbusje blijft hangen hoor op de achterkant en de zijkanten. Heb je zelf geen last van en daar wil je dus geen nageltjes hebben.

Heb je wel een goede krabpaal? Krabben is ook territoriumdrang. Hier is de krabpaal (ronde hoge ton met drie verdiepingen waar zo ook in en op kunnen zitten/ liggen echt van hen. En kan kat zijn/haar energie genoeg kwijt? Hier is dat (binnenkatten en alhoewel al oud) echt nodig. Ze krijgen regelmatig zo'n speelbal waar ze tegenaan moeten schoppen/duwen om er door een klein gaatje een snoepje uit te krijgen. Daarna is de jacht/territorium drang weer bedaard en gaan ze heerlijk maffen op de bank.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Je hebt het snel veranderd.
quote:Nouschi schreef op 08 december 2015 @ 22:16:

Elk kattenhios ruikt.Lolbroek
quote:Nouschi schreef op 08 december 2015 @ 22:18:

Je hebt het snel veranderd.
Ze komt buiten, dus beweging genoeg. Ze heeft een kartonnen krabplank. IK had zo'n mooie paal, die negeert ze. En in huis heeft ze allemaal viltbolletjes en proppen aluminiumfolie waar ze mee speelt.

Ik ga de peper overwegen.
O, ja. Wij hebben overal krabwerk staan idd. En ik gebruik spray die ze lekker vinden, catnipspray of pet-nog iets spray, ik vergeet de naam op de spullen waarop ik wil dat ze wel krabben. Peper doe ik niet, maar waterspray wel. Ik heb er goed door leren mikken.
Even mijn mooie ava showen
Succes Moiren. Wat ik ook ervaren heb is dat de katten onze frustratie/negatieve energie oppikten en daardoor negatief gedrag gingen vertonen. Toen we in het peperproces zaten, werden man en ik minder gefrustreerd over de meubels die eraan gingen en werden de katten ook rustiger. Toen zagen we ons eigen aandeel in hun negatief gedrag ineens ook in
Elfje en nu ga ik ook bedelen om een feestava!!!
quote:elfje12 schreef op 08 december 2015 @ 22:21:

Even mijn mooie ava showen Mooi!
quote:Oudblond schreef op 08 december 2015 @ 22:26:

Succes Moiren. Wat ik ook ervaren heb is dat de katten onze frustratie/negatieve energie oppikten en daardoor negatief gedrag gingen vertonen. Toen we in het peperproces zaten, werden man en ik minder gefrustreerd over de meubels die eraan gingen en werden de katten ook rustiger. Toen zagen we ons eigen aandeel in hun negatief gedrag ineens ook in
Goed he Moiren! Maar zo voelde het! Wij zonder bank of zonder katten.... What's the verdict...
quote:Oudblond schreef op 08 december 2015 @ 22:26:

Succes Moiren. Wat ik ook ervaren heb is dat de katten onze frustratie/negatieve energie oppikten en daardoor negatief gedrag gingen vertonen. Toen we in het peperproces zaten, werden man en ik minder gefrustreerd over de meubels die eraan gingen en werden de katten ook rustiger. Toen zagen we ons eigen aandeel in hun negatief gedrag ineens ook in Het zijn net kinderen, toch?
Iemand de link naar het ' ik pimp je ava' van Enn? Kan hem niet vinden.
quote:fietsie schreef op 08 december 2015 @ 22:33:

[...]

Het zijn net kinderen, toch?
Je kan toch ook spray kopen die ze vies vinden. Hielp hier goed tegen het krabben op de trap.
I like being a mess. It's who I am.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven