Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 december 2015 om 09:29
Wat leuk, Ana, gefeliciteerd!!! De hoeveelste wordt het?
Ik ren me rot vanmorgen. Dochter nr. 2 komt over een half uurtje hier met de filmclub van school. Ze gaan de keuken gebruiken als set. Om 8.30 bedacht ik pas dat ik via dat enorme scherm in de aula dus in feite die hele scholengemeenschap inclusief docenten over de vloer krijg
Ik ren me rot vanmorgen. Dochter nr. 2 komt over een half uurtje hier met de filmclub van school. Ze gaan de keuken gebruiken als set. Om 8.30 bedacht ik pas dat ik via dat enorme scherm in de aula dus in feite die hele scholengemeenschap inclusief docenten over de vloer krijg
vrijdag 18 december 2015 om 09:30
quote:yette schreef op 18 december 2015 @ 09:29:
vrijdag 18 december 2015 om 09:32
Ik ren me rot vanmorgen. Dochter nr. 2 komt over een half uurtje hier met de filmclub van school. Ze gaan de keuken gebruiken als set. Om 8.30 bedacht ik pas dat ik via dat enorme scherm in de aula dus in feite die hele scholengemeenschap inclusief docenten over de vloer krijg Opruimen nu dus?
Ik ren me rot vanmorgen. Dochter nr. 2 komt over een half uurtje hier met de filmclub van school. Ze gaan de keuken gebruiken als set. Om 8.30 bedacht ik pas dat ik via dat enorme scherm in de aula dus in feite die hele scholengemeenschap inclusief docenten over de vloer krijg Opruimen nu dus?
vrijdag 18 december 2015 om 09:33
Dabkjewel!
Dit word onze 5e. Helaas ben ik afgelopen juni na 4 maanden zwangerschap mijn zoontje verloren.
Wat een leuk project gaat je dochter doen!
Dabkjewel!
Dit word onze 5e. Helaas ben ik afgelopen juni na 4 maanden zwangerschap mijn zoontje verloren.
Wat een leuk project gaat je dochter doen!
vrijdag 18 december 2015 om 09:37
quote:Star schreef op 18 december 2015 @ 09:32:
[...]
Opruimen nu dus? Yep. Opruimen en wegwerken. Ik heb alle stapels bij elkaar in een doos geflikkerd. Dat zoeken ze later maar uit. Slechte combi hoor, een groot gezin en veel plekken om 'even' iets neer te leggen. Tegen de tijd dat het in de weg ligt, heb ik geen idee meer wat van wie is.
[...]
Opruimen nu dus? Yep. Opruimen en wegwerken. Ik heb alle stapels bij elkaar in een doos geflikkerd. Dat zoeken ze later maar uit. Slechte combi hoor, een groot gezin en veel plekken om 'even' iets neer te leggen. Tegen de tijd dat het in de weg ligt, heb ik geen idee meer wat van wie is.
vrijdag 18 december 2015 om 09:38
quote:yette schreef op 18 december 2015 @ 09:37:
[...]
Yep. Opruimen en wegwerken. Ik heb alle stapels bij elkaar in een doos geflikkerd. Dat zoeken ze later maar uit. Slechte combi hoor, een groot gezin en veel plekken om 'even' iets neer te leggen. Tegen de tijd dat het in de weg ligt, heb ik geen idee meer wat van wie is.
Wat gaan ze precies doen?
(Vaak zie je je eigen rommel sneller dan een ander hoor)
[...]
Yep. Opruimen en wegwerken. Ik heb alle stapels bij elkaar in een doos geflikkerd. Dat zoeken ze later maar uit. Slechte combi hoor, een groot gezin en veel plekken om 'even' iets neer te leggen. Tegen de tijd dat het in de weg ligt, heb ik geen idee meer wat van wie is.
Wat gaan ze precies doen?
(Vaak zie je je eigen rommel sneller dan een ander hoor)