Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Moi

Life is short. Eat dessert first.
quote:Enn schreef op 18 december 2015 @ 19:30:

[...]

Hoe heette die forummer (van ooit) die zo eng schreef over het straffen van haar kinderen ook alweer?

Lekker hè vakantie. Ik was er ook echt aan toe.Schouderklopje?
quote:Moiren_ schreef op 18 december 2015 @ 19:09:

Ik heb vakantie! Eindelijk. Ik ben nog nooit zo gesloopt de kerstvakantie in gegaan. Mijn hoofd draait nog op volle toeren en ik mocht echt even resetten

En ik zit te overwegen in de vakantie nog een dag te gaan werken, maar aan de andere kant is dit de enige en laatste vakantie tot eind juli.

Maar voor nu Geniet ervan! Je hebt het verdient.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-12-2015 20:47
Reden: Op de man
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
quote:Marana_ schreef op 18 december 2015 @ 15:51:

[...]

Enige wat ik wist van Sabia was dat ze iets had met voetbalmannen en zwangerschappen, pas nav het zoveelste verwijderde topic heb ik eens gezocht wat er nou was met haar zwangerschap. Bijzonder verhaal, maar ook heel bijzonder wat voor obsessie sommige mensen kunnen hebben mbt zoiets. Vind ik ook eng. Net als dat ik het eng vind dat je hier vraagt waarom een bepaalde zangeres en haar ex hun relatie verbraken.Ik zou bijna zeggen dat ik het eng vind als het "dit bijzonder Sabia-verhaal" iemand niet zou interesseren.
LOEP ME MAAR aub.
Ik verveel me
quote:fietsie schreef op 18 december 2015 @ 19:31:

[...]

Schouderklopje?

Nee, ja ook...

Nee hier schreef ooit een forummer die het normaal vond om haar kinderen te slaan en op de een of andere wijze denk ik dat ze met een dominee getrouwd was? Nahja....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:simbalabimba schreef op 18 december 2015 @ 17:06:

[...]

Ik vind het een soort pot verwijt ketel gedrag.

.+1
LOEP ME MAAR aub.
quote:simbalabimba schreef op 18 december 2015 @ 17:12:

Forummers die een ban hebben kunnen zich niet verdedigen.

Eén forummer eruit pikken en de ZP toespelen is mij te makkelijk.+10
LOEP ME MAAR aub.
quote:Enn schreef op 18 december 2015 @ 19:44:

[...]

Nee, ja ook...

Nee hier schreef ooit een forummer die het normaal vond om haar kinderen te slaan en op de een of andere wijze denk ik dat ze met een dominee getrouwd was? Nahja....Haar nick ligt op het puntje van mijn toetsenbord............. Msnogwat.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moiren_ schreef op 18 december 2015 @ 19:26:

[...]

Ik ben zo blij, kan wel janken van vermoeidheid

Er is weer een topic over straffen bij kinderen. Dat gaat vast weer uit de hand lopen. Asjeblief, een zonnestraaltje voor jou.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Enn schreef op 18 december 2015 @ 19:44:

[...]

Nee, ja ook...

Nee hier schreef ooit een forummer die het normaal vond om haar kinderen te slaan en op de een of andere wijze denk ik dat ze met een dominee getrouwd was? Nahja....MrsCarinogwat ?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Die Mrsc... nog wat bleek toch een troll? Met haar jagende man in het hoge noorden..
Ik denk steeds MrsCarioca, maar Joe Carioca komt uit de Donald Duck
quote:Moiren_ schreef op 18 december 2015 @ 19:26:

[...]

Ik ben zo blij, kan wel janken van vermoeidheid

Er is weer een topic over straffen bij kinderen. Dat gaat vast weer uit de hand lopen.Eindelijk vakantie meis, eerst maar eens even bijkomen en janken lucht best wel even op hoor
I like being a mess. It's who I am.
Hey Happy!

Iets met een C het idd! Denk soms nog wel eens aan dat topic.

Dat mens was echt maf en die kinderen daardoor per definitie zielig.

Ze was volgens mij ook geen trol al kan dat natuurlijk aan de mate van mijn betrokkenheid (ik las vooral) hebben gelegen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hey Enn!!

Volgens mij heeft ze uiteindelijk een ban gehad vanwege trollen, althans daar staat me iets van bij.

En herinner je je Elske nog?

Gevonden! Mrscaricos!

quote:Enn schreef op 18 december 2015 @ 19:30:

[...]

Hoe heette die forummer (van ooit) die zo eng schreef over het straffen van haar kinderen ook alweer?

Lekker hè vakantie. Ik was er ook echt aan toe.

O ja die. Die had veel kinderen toch? Dat was uiteindelijk een trol volgens mij.

En zo heerlijk om de wekker af te zetten
quote:almosthappy schreef op 18 december 2015 @ 20:09:

Gevonden! Mrscaricos!

Ja!

Time-out; echt een goede methode?
quote:Enn schreef op 18 december 2015 @ 20:11:

[img]http://taalhelden.org/sites/default/fil ... r_eind.jpg[/img] werkelijk waar!
Toevallig kom ik vanavond steeds dat heerschap tegen wat hier zo debiel aan het doen was laatst. Die geeft best opvallende adviezen.
quote:missie_m schreef op 18 december 2015 @ 19:38:

[...]

Het Sabia-topic deel 1 was een heel leuk topic/onderwerp. Mensen die zelf de media telkens weer opzoeken werden besproken. Dat gaf vaak grappige reactie's.En het ja-of-nee-zwanger hield ons bezig. Dat het in deel 2 op het laatst mis liep betekend niet dat forummers die over Sabia willen posten (ik zie geen obsessie) eng zijn.

Maar dat gaf me wel de vraag "welk topic is volgens Bloosje niet eng?" Waar kan men posten zonder dat Bloosje zegt dat de forummer die er reageert eng is? Ik ging op onderzoek, kijken waar jij (alleen in deze maand) geregeld reageert:

"Man wil (mogelijk) met mij vreemdgaan"

"Haat tegenover exen?"

"ik twijfel of hij serieus is"

"Vierhandenmassage(en eventueel....)"

"Klagen over ex en toch doorgaan met ex"

"Concurrentiestrijd onder vrouwen"

"'Ze had mijn vent, hun relatie moest kapot'"

"Het grote kardashian topic"En nu?
Nou ja.. dat dus..
quote:bloosje schreef op 18 december 2015 @ 20:39:

[...]

En nu?Dat was volgens mij antwoord op je bericht denk ik toch missie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven