Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:mrsLucky schreef op 08 oktober 2008 @ 17:22:

weetnie: doen jullie het echt gewoon ergens buiten??? In het parkje?Ja zodra het donker is , je moet toch iets?
*
pf, weetnie. Ik weet niet of ik dat zou kunnen....

Heb jouw verhaal niet helder op mijn netvlies overigens. Misschien dat het daardoor komt.

Bij mij is inmiddels het einde van de 'relatie' flink in zicht. Het was geen 'normale' relatie meer maar neemt niet weg dat het toch nog wel raar is...
*
anoniem_23057 wijzigde dit bericht op 11-10-2008 22:04
Reden: inutile !
% gewijzigd
Ik heb een sv of minnaar naast mijn relatie en ik heb geen probleem om lust en liefden te scheiden,

Mijn partner houd meer van knuffelen, maar mijn minnaar is dominanter. Beiden zien er goed uit, toch verschillen ze veel van elkaar.

Eigenlijk heb ik altijd wel svjes gehad, ook in de tijd dat ik single was. Gewoon het plezier maar geen lasten en verplichtingen
en toen was het hier helemaal stil???

Koka, hoe is het met je???
Ja, helaas wel. Heb volgende week pas weer een date met mijn sv. Nog even geduld hebben dus maar dat is hij wel waard.
Dat klinkt toch wel goed xana? Voorpret is ook leuk toch?
Daar heb je gelijk in mrsLucky en andere keren lopen we elkaar ook al helemaal op te geilen via msn en sms maar dat is deze keer helaas niet mogelijk vanwege werk en privéverplichtingen.

En, hoe is het met jouw sv? De laatste keer dat je over hem schreef was het niet al te positief.
Jammer, want dat is toch altijd een gedeelte van de pret!

Bij mij, tja wat zal ik zeggen. Er zijn dingen gebeurd waardoor ik bijna zeker weet dat het over is. Maar op dit moment ligt het stil... Iig met diegene waar ik steeds over schreef
Heb je nog iets achter de hand mrsLucky?
yep ,maar is toch anders.
krijg net mijn tel. rekening... Hallo zeg, mijn nieuwe sv kost me een fortuin. Ik zal nooit mer klagen dat mijn 'vorige' niet terug smste...oeps.
Anders is in dit geval duurder? Maar ook lekkerder?
nee....

maar wat niet is kan nog komen toch???? Niet zo spannend. Maar misschien stel ik daar inmiddels we te hoge eisen aan.
Heeft niemand meer spannende verhalen? Waar is iedereen van de oude garde gebleven, en dan denk ik o.a aan Mac (vakantie?), DZN, Granny,Goldsister, Nachtvlinder, Gizzy,GND, Roland,BM, Geheim..etc etc.Ik mis jullie!
Mja..het is vakantietijd, dus komkommertijd en dat heeft -denk ik- tot gevolg dat er weinig activiteiten zijn in minnaarland. Het is hier inderdaad wel wat rustiger. Misschien heeft iedereen mijn speltips wel ter harte genomen!
Hahaha, en dus gaat alles van een leien dakje zeker? Ik wil juist smeuige verhalen, drama, nieuwe speltips......
Misschien heb ik iedereen wel aangestoken en heeft iedereen nu de Q-koorts. Dat kan ook nog natuurlijk. Het schijnt te heersen, althans...dat heb ik me laten vertellen.
Ahhh, dus jij hebt hier gewoon een virus verspreid?
Sst...niet verder vertellen!
quote:stewardess schreef op 20 oktober 2008 @ 10:26:

Heeft niemand meer spannende verhalen? Waar is iedereen van de oude garde gebleven, en dan denk ik o.a aan Mac (vakantie?), DZN, Granny, Nachtvlinder, Gizzy,GND, Roland,BM, Geheim..etc etc.Ik mis jullie!

Nou Stew, als jij je oester-act nou eens naast je neerlegt... Wie weet volgt de rest vanzelf .

Maar misschien heeft het met de herfst te maken, is het wat onbestendig in SV/Minnaar-land... Alhoewel daar ook weer genoeg over te schrijven is natuurlijk...
*
Ik heb deze week wel vakantie! En ik zou mijn situatie ook als mooi en spannend willen omschrijven.
Misschien dat wat rechtstreekse vragen helpen:

@Koka: is het contact al wat herstelt? Of is ie nog steeds voorzichtig?

@GND en Roland: Zijn jullie nou weer bij elkaar of niet?

@Iza: Hoe is het met je relatie? Nog steeds een opgaande lijn?

@Angelinlove: Hoe is het met je huwelijk en zie je je sv nog vaak?

@Gizzy: Lukt het om je relatie open te maken?

@BM: 1 sv of ben je aan het partouzen (schrijf je dat zo?)

@Lucky: begin je sv2 al wat leuker te vinden of blijf je toch wat hangen aan sv1?

@Stew: alle info van jouw kant zou al iets zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven