Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello!

Zoon wil niet slapen

En da's niet handig... want hij is namelijk wel heel moe. Dit leidt tot van die kleine mini-drama's de hele dag, huilbuien, valpartijen, etc. En als ik hem dan op bed leg gaat hij gewoon liggen feesten, hoe moe hij ook is. Gisterenavond maakte hij bij het avondeten zo'n drama dat we hem met kleren en al op bed hebben gelegd. Ik vind het vooral erg zielig voor hem, dat hij nog niet begrijpt wat voor gevolgen zijn eigen eigenwijze gedrag heeft... (en ook een beetje zielig voor mezelf, want ik vind het best vermoeiend )
Jeeeej!

Zoon heeft geslapen!

En Dochter heeft zich omgerold, voor de eerste keer. En na die keer meteen maar een stuk of 5 keer, toen had ze de smaak te pakken :-)
hee

Belle; ben benieuwd naar de onderzoeken, wat was de reden dat ze dachten dat het weer terug is misschien?

Eef; ik zou zoon gewoon lekker in bedje leggen, ook al slaapt hij niet, dan heeft hij toch even wat rust misschien. En na verloop van tijd snapt hij misschien dat het niet perse is om te slapen maar om uit te rusten.

Zolang hij feest en niet de boel afbreekt, lijkt me dat voor jezelf ook prettig.

Vandaag gesrpek gehad en vergadering. Was wel ok, kan er nog niet veel over zeggen, het maalt nog een beetje.

Slapen gaat hier zo dramatisch, vannacht van 2.30 tot 6 uur wakker gelegen en gewacht tot manlief naar zijn werkt moest en toen heb ik nog een beetje geslapen. Bah.

nou ja morgen nog werken, en vrijdag, en dan zit het erop.

Dan is het niet slapen niet zo erg.

Joep
Hey Joep,

Ik leg zoon ook gewoon op bed hoor. Maar hij gaat gewoon feesten in zijn bed

Dat niet-slapen tijdens de zwangerschap is eeeerg herkenbaar. Vervelend he, buik zit in de weg, baby schopt, bah bah bah... Veel sterkte meis!

Net lekker een uur gesport. Heerlijk!

Grtz E.
Lab, hoe is het met je verhuizing?
Lief dat je er naar vraagt! Eh..... ik moet nog beginnen met inpakken

Afgelopen zaterdag zijn we even naar het huis geweest om de ramen op te meten. Erg leuk om het huis weer te zien, al 'schrok' ik er even van hoe klein de keuken daar is. Nou ja klein.... vergeleken bij de keuken die ik nu heb.

Nijnnemijn, hoe gaat het met de misselijkheid? Vorige keer heb je Emesafene gekregen hè? Ik kreeg Primperan, beviel mij erg goed.

Enniewee:

Joan en Joeppie, gaat het nog? Belle alweer of nog steeds wakker?

Liefs, Lab
Hier gaat het niet zo goed....

EIgenlijk gaat t gewoon slecht...

Ik lig sinds ma avond al in bed...

DI naar ha geweest en die kon aan mijn urine zien dat ik mijn eigen vetten aan het verbranden was en dat is niet goed.

In eerste instantie hoefde ik alleen maar mijn urine bij ass in te leveren, maar ze hebben me er met spoed even tussendoor gedaan..

HA is niet eigen arts en hij vond het grote onzin om het op mijn slijmvliezen te gooien al het slijm dat ik overgeef is maagslijm.

Ik heb zetpillen gekregen en daardoor moet de misselijkheid weggaan en moet ik dus weer kunnen gaan eten.

Ik eet en drink veeel te weinig, nog steeds.

Voel me nog steeds echt niet lekker.

Ik hoop echt dat het snel weer wat beter gaat.

Ik ben nu vooral heeel erg zwak, door al bijna een week niets te hebben gegeten.

Ben nu heel streng voor mezelf, moet iedere keer wat hapjes eten, maar ik proef het de rest van de dag....BAH..

UOH was niet blij geloof ik...Maargoed dat zal me nu even worst zijn.

Ze gaan me ziekmelden en dan krijgen ze alles vergoed.

Heb ik niet de druk dat ik MOET gaan werken.

Wel fijn dus, maar ook heel erg dubbel...JEMIG ben pas 7,5 week zwanger en kan nu al niet meer werken.....

NOuja hoop over een weekje er weer een beetje te zijn....

SOrry voor dit ego verhaal!
Jeetje Nijn, dat is erg heftig!

Extreme zwangerschapsmisselijkheid.... eh, is er een kans dat het er twee zijn? Welke zetpillen heb je nu gehad?

Mochten er ketonen aanwezig blijven in de urine, kunnen ze je eventueel ook thuis een vochtinfuus geven.

Sterkte, sterkte, sterkte!

Liefs, Lab
Nijn, potverdorie wat balen! Ik hoop da thet met die zetpillen overgaat. Als je zo door moet tot de 40 weken...... jemig\!

Lab: had jij nog ergens een link met foto's van jullie nieuwe huis? Die heb ik dne ergens gemist. En ik ben natuurlijk helemaal Niet nieuwsgierig ahum......

Hier alles prima, Frouk is vandaag een beetje boos op alles en iedereen maar dat komt omdat ze uit nood deze week 4 dagen naar de creche is geweest en dat is toch net iets teveel van het goeie.

Dat onderzoek kreeg ik trouwens omdat ik tot de zwangerschap medicatie voor de Epilepsie kreeg. Tijdns en ne de zwangerschap ben ik er nooit meer aan begonnen aangezien ik nergens last van had.

Tot dat ik in de vakantie op de snelweg in frankrijk een blackout kreeg en weer bijkwam toen ik met de neus van onze auto al onder de achterlichten van een vrachtwagen zat....

Ik kon gelukkig snel naar links sturen (met het geluk dat daar geen auto reed)

Nu wil ik weten of het epilepsie was of dat ik in slaap ben gevallen achter het stuur.

Als het epilepsie is dan ga ik gewoon weer aan de pillen. (groot voordeel is dat jer flink van afvalt hahahahaha)

Maar we zien het wel, ik krijg de 21ste de uitslag.

morgen ga ik gezellig met lel naar een schatkids in haar woonplaats. Jullie krijgen nog wel een verslag!

groetjes

Belle
= indoor speelding
Oef Belle, wat zul jij geschrokken zijn zeg! Goed dat je zelf zo verstandig bent om een onderzoek aan te vragen, je kunt het maar beter zeker weten.

Ben benieuwd naar je schatkids-verslag...

Nijn, goed je vandaag even gesproken te hebben. Het zit niet mee he? En laat UOH er maar lekker inzakken hoor! Toen ik terug dacht aan je verhaal (even voor de anderen: UOH is niet echt heel meelevend) werd is steeds bozer!

Lab, wij hebben in ons nieuwe huis ook een heeeeel kleine keuken in vergelijking met de oude keuken. Het went. Je moet alleen goed aan je relatie werken, want het is o-zo-irritant als je elkaar de hele tijd in de weg staat...

Hier alles goed. Kwam er vandaag achter dat meisjelief het uberschattige LIEF!-jurkje dat ze bij haar geboorte heeft gekregen niet meer past... en ze had het nog niet eens aan gehad. Er stond maat 68 in en ze heeft nu 62... en het zat dus in de 68-doos. Die liet ik van de week aan mijn moeder zien, en toen dacht ik "mmmm dat ziet er wel klein uit, even passen", en nu past ze het niet meer. Jammerrrrrrrr... Heb de gulle gever en zijn nieuwe vriendin maar een mail gestuurd dat zij nu maar een meisje moeten krijgen (hint hint, haha)
Jeu, Nijn, echt niet leuk zo, he? Best wel heftig! Ik heb even meegeschreven met het augustus 2006-topic en daar was een meisje ook zo ongelooflijk misselijk..., bleek ook zwanger van tweeling te zijn. Hebben jullie meerlingen in de familie? Zo heftig als nu had je 't niet met Y, toch? Laten ze op het werk maar lekker hun best doen zonder jou, tot ziens er maar mee! Hopen gaat het snel beter!!!

Belle, we kletsen morgen live verder! Gezellieieieieie! En Lab's link van het huis staat op Yahoo.

Lab, inmiddels wel aan het inpakken? Dan komt een mens er pas achter wat voor een 'rommel' je allemaal hebt, he? Oh ja, ook leuk: het broertje van een collega reageert 1 x op de huurhuizen bij ons in de krant: krijgt 'ie meteen een woning! Hoeft 'ie 'em niet, want tegenover een moskee (had mij dan weer geen reet uitgemaakt). Bij een ander huis was 'ie nr. 2. Uiteraard neemt nr. 1 het huis niet en dus kunnen hij en z'n vriendin er zo intrekken. Zucht. Zag dat het volle maan is, daar ga ik vanacht maar naakt in dansen, misschien schud ik zo m'n slechte karma van me af (of het wordt juist erger, hahaha )

Eef, balen van jurkje! Mijn ervaring is dat het duurdere spul een stuk kleiner valt dan het spul van de Hema en de Hennes. Misschien kan nr. 3 'em straks aan

Manderley, Mill, Joep en last but not least Joan: alles goed, poppetjes? Persoonlijk vind ik dat de meldplicht van Joan NU in gaat!

Truste allemaal en tot snel horens! xxx C.
He daar

Nijn: Waah heftig hoor, van die misselijkheid, zo slap als een vaatdoek etc etc. Ik hoop dat je snel iets krijgt wat het minder maakt. Jeee stel je voor: Een tweeling........

Eef: Wat jammer dat ze dat jurkje niet meer paste, vind het spul van LIEF zo leuk altijd.

Lel: Fijn te horen dat het beter met jullie gaat. Balen is dat eh dat sommige mensen altijd geluk hebben, zoals met zo'n huis. Maar je moet maar zo denken: Jouw tijd komt nog wel!!

Belle: Leuk hoor lekker spelen met Lel haha. Maar btw heftig hoor van die epilepsie, hopelijk krijg je goed nieuws.

Joep: Verlof.....heerlijk....ENJOY!!!!!!!!!!

Manderly: Hoe is het et dat meisje wat toen een tijdje bij jullie heeft ingewoond en nu zwanger is?

Millie: Alles oke daar?

Lab: Lekker vooruitzicht he, al die dozen etc in pakken. Vond het schoonmaken na die tijd nog het ergste werk. Heel veel succes ermee. Ennuh.....tip.....blijf niet te lang in de fotoboeken kijken, want dat remt hoor, maar wel leuk!!!!

Ja en hier, had toch nooit verwacht dat ik zo lang zou blijven rond waggelen, vandaag 36 weken. Jippie!!

Maandag wordt pessarium eruit gehaald, hopelijk gaat er dan wat gebeuren maandag of dinsdag en anders zal het wel een olifantendracht gaan worden haha.

Vannacht onwijs veel buikpijn gehad, kon alleen nog maar in elkaar liggen, jee was niet meer leuk zeg. Gisteravond werd ik al wat beroerd etc. Dacht dat het zou gaan beginnen, maar had er eigenlijk geen zin in, dom he?

Vandaag voel ik me wele rg brak door de nacht, maar de buikpijn is gelukkig weg.

Nou fijne dag allemaal.

Joan
Joan, herkenbaar hoor, dat je denkt dat het gaat beginnen en dat je er dan geen zin meer in hebt. Hier ook... ik wilde bij Dochter ontzettend graag dat er IETS ging gebeuren, en toen het zover was, dacht ik "he getver, moet dat nu, ik ben moe!", haha... Ik heb bij Zoon echt heeeel vaak gedacht dat 'het' begonnen was (liep bij hem twee weken over tijd). Toen het eenmaal zo ver was (en ik ook wel wist dat het zo ver moest zijn, want al twee weken over tijd, slijmprop verloren, krampen om de 8 minuten, etc) geloofde ik het niet...

Ben net met een vriendin naar het borstvoedingscafe van Zuid-Holland geweest. Was dus echt geen reet aan. Ik ging gelukkig vooral omdat ik het leuk vond om met mijn vriendin wat te gaan drinken, en ik dacht "ach, laat ik dat dan daar doen, is misschein wel grappig met die andere moeders met kindjes". Was ook wel leuk, maar ik zie er voor mij persoonlijk het nut niet zo van in. Advies van lactatiekundige heb ik niet nodig, contacten met andere moeders heb ik al en voeden die ik werkelijk waar overal (cafe, restaurant, speeltuin, ziekenhuis, etc) dus voor het 'veilige' van een borstvoedingscafe hoeft het ook niet. Misschien is een voordeel nog dat je gelijkgestemden treft wat betreft bv-geven, maar die heb ik ook al genoeg in mijn omgeving. Ach het was wel grappig en de kids hebben zich vermaakt.

Net even een aanvaring met Man. We waren aan het eten en daarna gaat Zoon altijd naar bed. Gisteren heeft Zoon tot half elf 's avonds gespookt (heb hem er op een gegeven moment maar uit gehaald omdat ik het echt niet meer trok, het gebler) dus ik had echt zoiets van "dan moet hij nu gaan slapen". Hij vertoonde niet echt vermoeidheidssignalen, maar daar had ik niet echt op gelet verder. Hij gaat altijd rond die tijd naar bed, dus dat zit in mijn systeem. Man zou even naar de Praxis zijn en ik vroeg hem of hij voor die tijd Zoon even op bed wilde leggen. Dat deed hij, maar Zoon was zoooo boos, hij was echt woe-dend, helemaal overstuur, etc. Dus Man komt beneden en zegt "nou, die gaat echt niet slapen". Dus ik zeg: "nou lekker, ga jij weer weg, en ik zit er weer mee". Zegt Man "ja maar JIJ wil dat ik hem op bed leg". Alsof ik de bevelen uitdeel en hij die gewoon maar op hoeft te volgen ofzo... hij kan toch zelf ook nadenken! En als hij nu ziet dat Zoon niet moe is en niet wil (want dat kwam er nog achteraan "hij gaf helemaal geen vermoeidheidssignalen en riep de hele tijd dat hij niet wilde") dan leg je hem toch niet zomaar op bed omdat IK dat wil... dan ga je toch op z'n minst even een gesprek daarover aan, in de trant van 'is dat wel zo'n slim idee'... Pfff... Nouja, Zoon er weer uitgehaald, uitgelegd dat mama een foutje had gemaakt en dacht dat hij moe was, maar dat dat niet zo was, en dat hij mocht gaan spelen. Nu is hij met Man mee naar de Praxis. Ben benieuwd hoe dat gaat vandaag. Hij is gewoon echt niet meer goed naar bed te krijgen overdag, en er moet natuurlijk een overgangsfase zijn waar hij niet meer gaat slapen, maar dat eigenlijk ook niet zo goed trekt. Dat wordt dus even een paar weken afzien...

grtz E.
Nijn: zwanger zijn is voor jouw ook echt geen pretje, meid ik vind het zo naar voor je dat je zo gevloerd bent. En trek je aub niks aan van UOH, laat haar maar even in de stront zakken. Je werkt altijd keihard en nu bekijkt ze het maar even. Je kunt gewoon echt niet.

Eef: lastig hoor die overgangsfase. En die mannen..:-@ Goed hoor dat je nog steeds bv geeft. Ik hoop dat het bij mij met een tweede ook lukt. Heb je zelf een idee hoe lang je bv wilt geven?

Joan: 36 weken...Het lijkt me erg heftig hoor, met 2 kleintjes in je buik ipv 1. voor jou.

Dat meisje wat bij ons inwoonde, was eergister uitgerekend, maar ze is 10 weken terug al bevallen, veeel te vroeg dus. We bellen regelmatig, maar ik ben er nog steeds niet geweest, erg he? Het is gewoon, we kunnen maar net een half uurtje ofzo even komen, maar daarvoor moeten we wel ruim 3 uur in de auto zitten, en dat zie ik niet echt zitten.

Lel: hoe gaat het met je? Ben erg benieuwd naar je verslag over vandaag, veel plezier!!!!

Belle: jeetje meid dat is echt schrikken zeg. Wanreer krijg je de uitslag?

Lab: succes met de inpakken. Verhuizen is niet bepaald mijn hobby.

Joep: eindelijk verlof...nu even rust nemen, je hebt het verdiend en nodig volgens mij.

Fien: hoe gaat het met je?

Liefs Manderley
Manderley, ik was van plan om bv te geven tot 6 maanden, en als het dan bevalt door te gaan tot 8 maanden. Ik heb deze keer veeeeel langer verlof dan de vorige keer (12 weken versus bijna 20 weken), dus ik ga er van uit dat het 'omslagpunt' (het helemaal gehad hebben met kolven, steeds minder melk hebben door drukte en stress op het werk) ook zo'n 2 maanden later komt... ik heb dus eigenlijk stiekem 8 maanden in mijn hoofd... Maargoed, Dochter moet dat natuurlijk ook nog willen.

Net even het winterjasje opgehaald dat ik had gekocht voor Dochter op MP. De man deed open en zijn vrouw was even boven. Laat hij me binnen in de keuken, en gaat zelf naar zijn vrouw toe om het te halen... dat vind ik dus echt DOM... ik zou echt NOOIT mensen zomaar in mijn huis binnenlaten en dan zelf er niet bijblijven... er lagen allemaal paperassen enzo... dat doe je toch niet??

Ik had zelf wat kleertjes op MP gezet die ik niet meer aandoe bij dochter... heb ik gewoon een bod gehad op een of ander omslagvestje van de Hema dat ik ook weer had gekregen van een vriendin... haha! Moet nu even uitzoeken hoe het zit met verzendkosten enzo. En dan er op vertrouwen dat de ander ook betaalt... Iemand ervaring met dingen verkopen via MP?
Dag meisjes!

Hoe is met iedereen? Hier alles goed!

Vrijdag lekker met z'n 4en van de glijbaan gegaan Vond het erg gezellie (en kort, achteraf). Frouk is zooooo'n moppie (en Suus ook ). Dries verstapte zich op het eind en liep vervolgens niet meer Dat was even minder. Eenmaal thuis wilde hij niet slapen (hier werd ook even gevreesd voor De Omslag van Niet Meer 's Middags-slapen ), maar lopen wilde hij ook niet. Aan z'n enkel/voetje was niks te zien, niet rood en niet dik. Later viel hij wel in slaap, maar ook na z'n slaapje wilde hij niet lopen. Hij had wel bedacht dat 'ie nog wel kon kruipen en ging dat vervolgens doen. Hij had ook praatjes zat en zat ook gewoon te lachen. Het was wel raar om hem weer te zien kruipen. Anyway, vandaag is S toch maar met hem naar de poli geweest, want hij wilde vanochtend weer niet lopen. Ik was aan het werk en wie komt er ubervrolijk om 5 uur binnenstappen met een ijsje (echt weer daarvoor): m'n heerlijke moppie Niks aan de hand, gelukkig. Maar ik vond het zo sneu allemaal, hij fietste met 1 voet, z'n andere voetje trok 'ie omhoog, gossie... En dan te bedenken dat er nog veel ergere dingen gaan komen, brrrrrrr

Net voordat hij naar bed ging hoorde ik de koelkast deur open gaan (S en ik zaten allebei in de huiskamer) en de la open en dicht, komt meneer eraan met een toetje en een lepel. Hm, bijdehand zat, dacht ik zo. Vorige week was hij gevallen met z'n fiets, had wat losse velletjes aan z'n hand, beetje geschaafd, enzo. Heeeeeeeeeeel dramatisch hield hij met z'n ene hand de andere vast (echt -Algerijns- man eigen om er zo'n drama van te maken; het stelde niet zo gek veel voor). Staat 'ie een paar dagen later voor me, bekijkt uitgebreid z'n handen van voor en achter, kijkt me aan en zegt verbaasd:"Auw klaar?" Tegenwoordig word er ook te pas en te onpas geroepen:'Rrrrrrrrrrekke mama!' (gekke mama/papa/oma) en z'n nieuwste woord: bappel (=appel)

Verder weinig nieuws, alles gaat zo z'n gangetje.

Gooooooh Joan, er breken weer spannende tijden aan! Zet 'em op, meid!

Voel je je al beter, Nijn...? Hoop het!

Rest van de meisjes: liefs!

xxx C.

Oooooooooooooooooooh ja, bijna vergeten te melden: ik heb kaarten voor het concert van New Kids on the Block! Ik was heeeeeeeel erg superfan zo'n 17 jaar geleden, ik was hartstikke in luv with Donnie. Kan niet anders zeggen: dat vind ik nu nog een snoepje Heb er zo'n lol om, he? Ga ook met een vriendinnetje uit die tijd. Net als vroegah, helemaal leuk! Het is pas in februari, maar het aftellen is al begonnen! Jippieieieieieieieie!
NKOTB!!!!!

Daar was ik ook helemaal idolaat van. Lachen zeg, maar wat lijkt het alweer lang geleden.....we worden oud!!!!

Joan
Ik was meer van Take That. (zelfs nog een keer naar een concert geweest )
Haha......hier ook van Take That hoor, was volgens mij echt zo'n mutsie.

He girls, het zou me niet verbazen als het morgen zo ver is, als ze het pessarium eruit halen. Hoor nu overal verhalen dat het dezelfde dag na weghalen gaat beginnen.

Brrrr krijg er wel een beetje kriebels van, maar ook wel veel zin. Al begin ik wel een beetje zenuwachtig te worden voor de pijn....ooooo wat een zeurmutsje ben ik he?

Nou we wachten wel af.

Joan
Joan: spannend...en zo herkenbaar...als het zo dichtbij komt begint het echt te kriebelen...ik was zo nieuwsgierig naar ons kindje, maar ik keek ook op tegen de bevalling...

Thake that en nkotb waren net voor mijn tijd...ik was meer van de backstreetboys en peter andre haha

Rosa heeft ondenkt dat ze met haar hoofd kan schudden. vooral het nee schudden vindt ze erg leuk, dan moet ik het even voordoen, dan doet zij het na en dat tig keer achter elkaar.

Gisterochtend hebben we gezwommen. Eerst vond ze het een beetje druk maar al snel vond ze het heerlijk.
Spannend Joan!

Manderley ben jij nog zo jong of ben ik al zou oud?
Eef: ik was een laatbloeier geloof ik 2 vriendinnen van mij waren ook helemaal fan van take that.

Joan: ik denk aan je.
Zo en ik was weer thuis.

Balen hoor, ze halen morgen pas dat ding eruit, dat moet dus onder dagbehandeling gaan, want ze willen kijken hoe het dan met me gaat. Aan de ene kant wel fijn dat ze me niet onzeker naar huis laten gaan, maar had verwacht dat het vandaag zou gebeuren, dan valt het toch even tegen.

Morgen half 9 melden en hopelijk komt er dan schot in de zaak.

Hellup.....ik ga twijfelen aan de naam......wat is dit nu weer, vind het al jaren een mooie naam en dan nu dit. Herkenbaar???

Gr Joan
Joan: wat balen, nu alle hoop op morgen. Lief dat je ons zo op de hoogte houdt. Morgen moet de dus de hele dag in het zh blijven? Dus dan is de kans groot, dat na het verwijderen van het pessaruim, de bevalling snel begint en je het zh weer verlaat met 2 kindjes.

Twijfel over de naam is ook herkenbaar. Het is bijna defenitief en vind je de naam over tig jaar nog steeds mooi??? Maar ik begrijp dat je deze naam al jaren in gedachte hebt, dus ik denk echt wel dat je hem ook over tig jaar nog steeds super vind.

voor jou. Ik vind het zo spannend en ik moet steeds aan je denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven