Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 20:01:

[...]

Kipfilet, maar dat vind ik niet lekker en ook geen zin om te bakken

Ik hou het gewoon op heerlijk speltbrood met wat boter

Het was eigenlijk gewoon een "jezus wat dom weer" melding En als echte mannen schieten we allemaal direct in het zoeken naar de oplossing
Niet iedereen heeft alles altijd zo perfect op orde. Wat een gezanik op niks af weer.

Kan je niks bestellen Moi?
quote:hatsetats schreef op 06 januari 2016 @ 20:03:

Maar hoe kan je zonder voorraad? Ik kan echt wel twee tot drie weken eten zonder boodschappen te doen.Ik zou niet weten waar ik zoveel voorraad zou moeten laten.
quote:Goede-Fee schreef op 06 januari 2016 @ 20:01:

[...]

Ik ben echt heul klein he? En 10 kilo?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 20:06:

[...]

En als echte mannen schieten we allemaal direct in het zoeken naar de oplossing Dit.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:hatsetats schreef op 06 januari 2016 @ 20:03:

Maar hoe kan je zonder voorraad? Ik kan echt wel twee tot drie weken eten zonder boodschappen te doen.Ik misschien twee of drie dagen en daar ben ik al heel trots op. Ik heb wel een boodschappenlijst op excel, voor als de pleuris uitbreekt. Met de boodschappen op die lijst zouden we het in theorie een week of twee, drie uit moeten kunnen houden maar daar heb ik nu niks aan natuurlijk.
quote:Goede-Fee schreef op 06 januari 2016 @ 20:06:

Niet iedereen heeft alles altijd zo perfect op orde. Wat een gezanik op niks af weer.

Kan je niks bestellen Moi?

Brood bestellen bedoel je?

Nee, we hebben geen kantine oid. Ik vind brood met boter helemaal niet erg hoor
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 20:07:

[...]

En 10 kilo? Bijna.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 20:06:

[...]

En als echte mannen schieten we allemaal direct in het zoeken naar de oplossing Yep
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 20:07:

[...]

Brood bestellen bedoel je?

Nee, we hebben geen kantine oid. Ik vind brood met boter helemaal niet erg hoor Nou dan geniet ze!
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 20:07:

[...]

Ik zou niet weten waar ik zoveel voorraad zou moeten laten.In drie laden van de vriezer, de koelkast, twee keukenlades en anderhalf keukenkastje. Je kan zelfs nog een week elke avond flink lazarus worden met de voorraad drank die er staat.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 06 januari 2016 @ 20:09:

[...]

In drie laden van de vriezer, de koelkast, twee keukenlades en anderhalf keukenkastje. Je kan zelfs nog een week elke avond flink lazarus worden met de voorraad drank die er staat.

Mijn koelkast is ook leeg

Ik ben allang blij dat ik er gisteren aan heb gedacht om brood voor morgen te kopen.
quote:Solomio schreef op 06 januari 2016 @ 19:55:

Mijn puber gaat naar bed. Nu. Hij is moe.
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 20:10:

[...]

Mijn koelkast is ook leeg

Ik ben allang blij dat ik er gisteren aan heb gedacht om brood voor morgen te kopen.Meid ik krijg het er helemaal benauwd van .
quote:Nicotientje schreef op 06 januari 2016 @ 20:11:

[...]

Dat.

Dus.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:hatsetats schreef op 06 januari 2016 @ 20:12:

[...]

Meid ik krijg het er helemaal benauwd van .Lekker joh, al die ruimte
quote:Solomio schreef op 06 januari 2016 @ 20:12:

[...]

Dat.

Dus.

Mijn meisjespuber ligt al twee uur in bed. Maar zij had een soort van excuus: ze had de hele nacht wakker gelegen van de menstruatiekrampen en dan vandaag wel weer braaf naar school van acht tot vier. Mijn jongenspuber daarentegen vertoont nog geen spoor van vermoeidheid.

Weet iemand daar trouwens een huismiddeltje op, die menstruatiekrampen? Ik vind het zo sneu voor dochter, ze klaagt nooit maar ze heeft er dus wel last van. En om er nou weer een topic voor te openen vind ik nou ook weer zoiets (dochter zou zich dood generen).
Warme kruik, warm bad. En naproxen als je haar pijnstillers wilt geven.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 januari 2016 @ 20:17:

[...]

Mijn meisjespuber ligt al twee uur in bed. Maar zij had een soort van excuus: ze had de hele nacht wakker gelegen van de menstruatiekrampen en dan vandaag wel weer braaf naar school van acht tot vier. Mijn jongenspuber daarentegen vertoont nog geen spoor van vermoeidheid.

Weet iemand daar trouwens een huismiddeltje op, die menstruatiekrampen? Ik vind het zo sneu voor dochter, ze klaagt nooit maar ze heeft er dus wel last van. En om er nou weer een topic voor te openen vind ik nou ook weer zoiets (dochter zou zich dood generen).Pijnstillers
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 20:14:

[...]

Lekker joh, al die ruimte Ik zou er cht niet tegen kunnen, geen voorraad in huis.
Een orgasme.

Maar dat is wat raar adviseren aan je dochter
quote:hatsetats schreef op 06 januari 2016 @ 20:21:

[...]

Ik zou er cht niet tegen kunnen, geen voorraad in huis.Ik heb het echt nog nooit gemist.
Kruik is ook altijd fijn ja.
LV, het enige dat bij mij helpt is iets ijskoud op mijn buik leggen. Ik lees ook overal een warme kruik of een warm bad, maar dat werkt bij mij dus niet. En pijnstillers, heel veel pijnstillers.

Geen orgasme, dan is het niet meer uit te houden!
Life is short. Eat dessert first.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 20:21:

Een orgasme.

Maar dat is wat raar adviseren aan je dochter Ik had als jong meisje 'Het meidenboek'. Gekocht van kijn eigen verdiende dentjes. Echt zo'n alles moet kunnen jaren 80 boek. Het geld meer dan waard, oa vanwege tip om klaar te komen tegen menstruatiepijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven