Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
quote:Misfit23 schreef op 20 januari 2016 @ 16:15:

Ik zal het vrijdag allemaal aanpassen. Sorry daarvoor! Deze week een jaar geleden dat mn vader overleden is dus ben bij familie tot vrijdag en heb geen goede computer hier.

Zet m op dames!

Ik zal het vrijdag allemaal aanpassen. Sorry daarvoor! Deze week een jaar geleden dat mn vader overleden is dus ben bij familie tot vrijdag en heb geen goede computer hier.

Zet m op dames! Daar moet je jezelf ook niet helemaal op focussen op dit moment. Lekker genieten van de familie onder elkaar.

Zet m op dames! Even een knuffel
Ik heb het de laatste dagen echt moeilijk en het lukt even niet om weer op de goede weg te raken. Iemand tips?
@jadiore

Ja daar Let ik zeker op ik eet zo natuurlijk mogelijk wel suikers alleen natuurlijke suikers ook uiteraard niet te veel blijft suiker.

Ik heb net een zakje chips van Quinoa op best lekker bij de tuinen gekocht en dat is dan zonder onnatuurlijk zooi zeg maar

Ik ga trouwens vrijdag een allergie test vragen voor gluten en lactose omdat ik veel buikkramp en diaree heb
@nouka

Wat vervelend enig idee hoe het komt ?
Noukaa waar gaat het mis? Bepaalde momenten van de dag?

En is het troosteten of verweneten? Als je nadenkt over het waarom kun je misschien beter een oplossing vinden.
iedere keer als je zoete trek krijgt een glas water drinken, jezelf af leiden ga een wandeling maken of een klusje doen waar je een hekel aan hebt

even een grapje tussendoor:

voor misfit.

Ik heb zin in mosselen... Wel heel gezond, dus misschien maar gewoon doen van de week.

Noukaa: haal goede snaai in huis. Ik heb komkommer en wortels in de koelkast en drie verschillende smaken rijstwafels. Vooral bij die met chocola heb ik het gevoel dat ik heel slecht bezig ben, maar dat valt heel erg mee. Ik ben ook nog op zoek naar lekkere, maar onschuldige dingen om op te knabbelen, dus ik herken het wel.
quote:Lexie85 schreef op 20 januari 2016 @ 22:39:

voor misfit.

Ik heb zin in mosselen... Wel heel gezond, dus misschien maar gewoon doen van de week.

Noukaa: haal goede snaai in huis. Ik heb komkommer en wortels in de koelkast en drie verschillende smaken rijstwafels. Vooral bij die met chocola heb ik het gevoel dat ik heel slecht bezig ben, maar dat valt heel erg mee. Ik ben ook nog op zoek naar lekkere, maar onschuldige dingen om op te knabbelen, dus ik herken het wel.

Augurk gerold in kipfilet kan een lekkere snack zijn savonds bij de tv.

Of een kerstomaatje met een mini mozarella bolletje.

Wat bij mij helpt is een bak rauwkost (selderij, wortel, radijs) snijden en dat in de koelkast zetten. Bij snaai trek pak je het dan sneller omdat je er niets voor hoeft te doen.

Er ligt nog een tony reep in de kast puur merengue kers afblijven tas afblijven
Pas op met tarwe he dames dat zet zich om in suiker heb ik me laten vertellen.
Hoe !ekker ik bezig ben hoe lastig het deze week gaat. Meer snaai momenten.

Gister had ik visite met bananensoesjes, s avonds chips met wijn. Ws komt dat omdat ik moe was en dit de enige avond deze week dat ik thuis ben.

Vandaag maar een nieuwe poging.

Noukaa, de snaaiko en mij bekend voor. Hou jij bij wat je eet ?

Misfit, knuffel voor jou.
Ik ben ook guilty geweest hoor! Dinsdag pizza besteld en gister magnetron popcorn gemaakt en op gegeten🙈 Voor de rest houd ik me wel aan het eten en nog steeds spierpijn van het sporten afgelopen maandag en met name buikspierkwartier, auw! Vanmiddag ook weer lekker sporten. Laten we allemaal onthouden dat we van een keer vet/suikerrijk eten of snaaien geen vetzakjes zijn geworden, maar van het op regelmatige basis eten van 'slecht' eten en (te) weinig bewegen. Dus kop op allemaal, die paar keer is niet zo erg als we daarna snel de draad weer oppakken en proberen ons aan onze eigen schema's te houden. Wellicht val je op die manier geen kilo's per maand af, maar het gaat om de lange termijn en de lifestyle! Wat er langzaam is af gegaan komt er ook weer langzaam (of beter: NIET) bij! Positief blijven hoor dames💪
Even aanvulling op dana haar bericht. Je moet lekkere dingen of de verkeerde dingen niet zien als fout mag ik niet hebben etc. Je moet het zien als: oke als ik nu een zak chips ga openen dan moet ik morgen nog harder trainen of ik drink nu een wijntje dan moet ik morgen nog harder trainen. Zo kun je beter denken want als het niet mag dan doe je het juist toch. Praat maar tegen de zak chips, zeg maar tegen de zak chips of andere lekkernijen, ik zou je heel graag willen eten, maar dan moet ik morgen nog harder trainen ben jij het waard om nu te eten? Krijg je er gelijk geen zin meer in.

En nog iets ik zeg het heel vaak als je vandaag de mistap bent in gegaan, begin je morgen gewoon opnieuw. De weg naar rome is ook niet in 1 dag gebouwd de besef is er. Baby steps baby steps.
Agree met bovenstaande reacties!

En thanks voor al jullie knuffels
ook een knuffel van mij misfit23,

Ik ben het ook eens met Ttass28, al die kilo's die er aan zijn gekomen dat is ook niet in 1 maand gebeurt dat heeft ook veel langer geduurd, dus de kilo's die er nu afgaan moeten we ook niet verwachten dat t elke week of maand raak is dat we afvallen, zolang we af en toe zondigen en ons er niet schuldig over voelen kan dat best zolang je daarna maar tegen jezelf zegt "oke dit heb ik nu gegeten" morgen pak ik de draad weer op en als je af en toe zondigt hou je t afvallen ook langer vol je moet t niet als een straf zien wees bewust met t eten dat je wel mag nemen, en niet wat je niet mag. Je wilt voor jezelf een gezond levenspatroon en t is niet MOETEN we willen t zelf
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Hallo dames hoe ging het eten vandaag? Ik heb vanmorgen een smoothie gehad, ik ging bij mijn oma op bezoek. Lunch: omelet met tomaat, paprika en geroosterd spelt broodje. Avond: gevulde punt paprika met quinoa. Gembersap erachteraan van de slowjuicer met spinazie en groene appel.

Jullie?
wel goed heb dik anderhalf uur gesport en kwam er achter dat ik best wel spierpijn van yoga gister. ik had vanmorgen ook een smoothie met appel, vers geperste sinaasappel sap en aardbeien tussen de middag had ik een broodje warme kip en een fruit salade en ik ben nu aan me avond eten, pasta met courgette en paprika en een glas water
Goedemorgen allemaal! Goed bezig met de lijstjes! Leuk om te lezen wat jullie eten.

Ik heb gister mezelf en een vriendin weer verwend met een bloemkool pizza. Verder de hele dag netjes gister. Vandaag heel blij want vriend komt terug van zakenreis! Baby is lief hoor maar 24/7 in m'n up best pittig.

Dit weekend ga ik er echt voor met sporten en goed eten.. Wie weet zie ik weer een 8 op de weegschaal. Is weer iets dichterbij een 7 😆.

Jullie leuke weekendplannen? Moeilijke momenten qua verleidingen?
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070107,32,7Edamame341,57866585,10,9Schaap-ina251,6072,66071,31,3Lotus_Lou281,838777,585,91,1Jippie74301,688870880Kwatta-Katta361,60806577,52,5Misfit23231,7097,58095,02,5Boertje037281,65927090,51,5Lexie85301,71988094,73,3RubyRose241,638465831Lauraaa25251,628365830Noukaa261,73917088,72,3Nijntje021281,64796778,50,5Dana-100251,6887,575,585,81,7Hoetepetoet411,74967595,51,5Pepepper371,7282,77181,51,2Verkje361,788777870Travelgirl33401,7585,77883,52,2Elfje33341,627565750_helly_371,8298,888,897,01,8Jadoire201,7711480113,50,5Soccergirl24241,65766073,62,4

Aangepast! Hopelijk klopt ie nu wel...

Heb kerry en guusje er uit gehaald, maar het laura en rubyrose er nog in laten staan omdat beide vorige week nog meegeschreven hebben en ook gewogen hebben.

Als er nog iets aangepast moet worden dan laat het maar weten!!
quote:nijntje021 schreef op 20 januari 2016 @ 12:11:

[...]

rustig aan Helly.

\

nah ben een halve kilo afgevallen, weet niet of ik blij moet zijn of me kut moet voelen. mijn oude haat voor weegschaal komt weer naar boven Neeeee nijntje! Ee halve kilo is super goed! Alles naar beneden is positief. Of waarom ben je er niet blij mee?
Hier gaat het redelijk. Een rare week tot nu toe met veel bezoek enzo, dus wel de nodige wijntjes gehad, naar de bios geweest en ergens gaan lunchen. Heb ook veel lekkere dingen (taart, nootjes, chips, bonbons) laten staan, dus daar ben ik tevreden over. Ben redelijk binnen mijn calorieen gebleven, maar kon toch de weegschaal niet weerstaan om te kijken wat de schade was... 0,1 er bij.. mehhh hopelijk maakt t weekend t goed.
Al moet k zeggen dat mijn weekend ook weer vol zit met leuke dingen. En ik ga zondag frietjes eten en weet niet wat t beste is om dan te pakken. Kan er best een beetje over stressen...
Hier gaat het redelijk goed. Ben wel continue met eten bezig. Hebben jullie dat ook?

Hier ga ik de komende 3 avonden werken, dus geen chips en wijn😀

Qua sporten red ik het nu op eenmaal per week, schaatsen.

Wil als over 3 wkn mijn jongste op de basis school zit ook aan yoga gaan doen.

Broertje, 24/7 voor een kleine zorgen. Is zwaar, ben soms blij dat mijn vriend thuis komt.

Misfit, dank voor de tabel. Is het alleen maar friet of zit er ook salade bij. Niet veel saus erbij eten. En gewoon genieten van 1 portie friet kom je geen kilo's aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven