Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Kun je geen thuishulp oid krijgen?
quote:Geronimo12 schreef op 29 januari 2016 @ 09:24:

[...]

Oh, ik ben mosterd zie ik en jij hebt geen lollie gekregen dus. Je hebt zeker eerlijk verteld dat je helemaal nooit sport dus dat kan het niet zijn, je hebt een hijsarm, ook pijnlijk natuurlijk.

Je bent zo grappig....
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 10:02:

[...]

Bah jij ook? Griep?

Ik lig ook te bibberen in bed

Zal me zo naar de bank verplaatsen voor een kop thee...Ja vreselijk beroerd. Begin januari was ik ook de sjaak. Daarna man en nu ik weer. Misschien moet ik toch maar een andere 'hond' zoeken om mee te slapen, deze heeft blijkbaar vlooien
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
😷 Beterschap allen.

Ik blijf bij de deur staan voor een kop koffie.

Dreumes is net aan het opknappen, ik loop geen risico.
Goedemorgen!

Sja, Leo, op zich kan je dochter natuurlijk helpen met snijden enzo, toch?

Verder: denken in uitdagingen in plaats van problemen

(Zo, ik heb mn omdenkmomentje weer gehad voor vandaag... Ik zie daar trouwens wel vaak goede open deuren langskomen hoor.. het is m.i. vooral de dingen eens van de andere kant bekijken)
Later is nu
quote:Corona67 schreef op 29 januari 2016 @ 10:11:

Kun je geen thuishulp oid krijgen?

Helemaal vergeten te vragen.

Zal wel niet toch?

Ik kreeg al nauwelijks thuishulp met een nieuwe heup waarvan het bot gebroken was tijdens de operatie.

Toen was dat al mondjesmaat.

Een tennisarm.....

Ik ben alleenstaande moeder natuurlijk maar echt geen idee.
quote:Oudblond schreef op 29 januari 2016 @ 10:01:

[...]

Maak je een extra portie voor mij? Ik lig te klappertanden in bed en man werkt tot heel laat, ik moet mezelf maar verzorgen geloof ik Oke, en voor mevr Dubois een portie ook nog. No problem
quote:Dreamer schreef op 29 januari 2016 @ 10:16:

Goedemorgen!

Sja, Leo, op zich kan je dochter natuurlijk helpen met snijden enzo, toch?

Verder: denken in uitdagingen in plaats van problemen

(Zo, ik heb mn omdenkmomentje weer gehad voor vandaag... Ik zie daar trouwens wel vaak goede open deuren langskomen hoor.. het is m.i. vooral de dingen eens van de andere kant bekijken)

O ja....omdenken. Omdenken Leo.

Dank je Droppie.

Had ik even nodig.
Als je met 1 hand snijdt, heb je minder kans dat je je in de vingers snijdt!
Later is nu
quote:Nicotientje schreef op 29 januari 2016 @ 10:21:

[...]

Oke, en voor mevr Dubois een portie ook nog. No problem
quote:Dreamer schreef op 29 januari 2016 @ 10:23:

Als je met 1 hand snijdt, heb je minder kans dat je je in de vingers snijdt!

Mooi.

Laten we ze zelf bedenken en dat dan 'kroegdenken' noemen. En dan afsluiten met een

'Een slip in de ventilator wordt tenminste niet nat'.

quote:Nicotientje schreef op 29 januari 2016 @ 09:52:

[...]

Gouwe tip Kia!

En ga gauw lasagna maken voor Leo, nu ze dat zelf niet kan. Er moet toch gegeten worden daaro he?! Dat dus! Pik je mij ook op? Ik heb een heerlijk dessert .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Oudblond schreef op 29 januari 2016 @ 10:01:

[...]

Maak je een extra portie voor mij? Ik lig te klappertanden in bed en man werkt tot heel laat, ik moet mezelf maar verzorgen geloof ik Balen zeg! Beterschap
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 10:02:

[...]

Bah jij ook? Griep?

Ik lig ook te bibberen in bed

Zal me zo naar de bank verplaatsen voor een kop thee...Jij ook al . Jij ook beterschap.
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 10:26:

[...]

Mooi.

Laten we ze zelf bedenken en dat dan 'kroegdenken' noemen.

'Een slip in de ventilator wordt tenminste niet nat'.Het komt goed skatje . En kan je lief je een beetje helpen? Even kijken op de vrijwilligersbank? Er zijn altijd wel mensen die willen helpen .
Ik heb kwartet
quote:SaveTheDay schreef op 29 januari 2016 @ 10:14:

😷 Beterschap allen.

Ik blijf bij de deur staan voor een kop koffie.

Dreumes is net aan het opknappen, ik loop geen risico.Dan sta je ook lekker op de tocht.
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 10:19:

[...]

Helemaal vergeten te vragen.

Zal wel niet toch?

Ik kreeg al nauwelijks thuishulp met een nieuwe heup waarvan het bot gebroken was tijdens de operatie.

Toen was dat al mondjesmaat.

Een tennisarm.....

Ik ben alleenstaande moeder natuurlijk maar echt geen idee.Ik ook niet. Maar dacht, laat ik ook eens omdenken
quote:Dreamer schreef op 29 januari 2016 @ 10:23:

Als je met 1 hand snijdt, heb je minder kans dat je je in de vingers snijdt! das er 1 voor Loesje!
quote:Kia-Ora schreef op 29 januari 2016 @ 10:31:

Ik heb kwartet Kia heeft gewonnen met kwartetten! De hoofdprijs is een gedroogde ham. Deel je hem Kia, met lekkere broodjes en goede boter enne.... Shit ziek en honger en een lege koelkast en alleen thuis. *de vriezer wordt de redder vandaag*
quote:Kia-Ora schreef op 29 januari 2016 @ 10:26:

[...]

Dat dus! Pik je mij ook op? Ik heb een heerlijk dessert .Maak je effe extra voor de rest van de (kneusjes )zieken?
quote:Oudblond schreef op 29 januari 2016 @ 10:39:

[...]

Kia heeft gewonnen met kwartetten! De hoofdprijs is een gedroogde ham. Deel je hem Kia, met lekkere broodjes en goede boter enne.... Shit ziek en honger en een lege koelkast en alleen thuis. *de vriezer wordt de redder vandaag*

We vertrekken over een half uurtje ongeveer oudblond dus hou vol! Hulp en voer is in aantocht.

Laatste stop bij Leo.

( hoop dat Kia niet sneller bij die hunk is als ik...)
quote:Nicotientje schreef op 29 januari 2016 @ 10:39:

[...]

Maak je effe extra voor de rest van de (kneusjes )zieken?En de harde werkers dan?
quote:Oudblond schreef op 29 januari 2016 @ 10:39:

[...]

Kia heeft gewonnen met kwartetten! De hoofdprijs is een gedroogde ham. Deel je hem Kia, met lekkere broodjes en goede boter enne.... Shit ziek en honger en een lege koelkast en alleen thuis. *de vriezer wordt de redder vandaag*

Ik, vegetarisch, krijg door jouw post ineens zin in een donkerbruin hard broodje met ham en sla.

Wat griep al niet met je kan doen
Loopt het allemaal hier? Ik zit even op mijn betaalde werk 😤

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven