Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Ik wil graag weten hoe er een tabel aan het topic kan worden toegevoegd. Staat dit ergens uitgelegd?

Bedankt!
Jojon, een dergelijk topic was er ooit wel. Maar op zich is het niet zo moeilijk. Je maakt een tabel in bijvoorbeeld excel. Die kopieer je naar een fotoprogramma (paint, photoshop, etc) en je slaat 'm op als .jpg. Vervolgens plaats je je afbeelding ergens op internet (photobucket, mijnalbum). Dan neem je de link van de foto (eigenschappen) en die plaats je hier met behulp van het icoontje voor het plaatsen van afbeeldingen of door de url tussen [img] ... [/img] te plaatsen.

Dit is de verkorte versie van de uitleg. Ik hoop dat het zo voldoende is.
Oproepje.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Dank je Boro!
Reclame ?
Bedankt voor het melden Flinterke.
Engel, zie mijn post op herinneringenboek topic. Is dit in orde zo?
Ik vind van wel Suze.

Het topic Kindveilig Servies is verplaatst naar het prikbord.
hoi angel, is het mogelijk om een banner standaard bij je tekst te plaatsen? Via motto luky het me niet (krijg ik alleen maar tekst)
Girafje2, het standaard plaatsen van banners is (gelukkig ) niet mogelijk op dit forum.
Hoi angel, ik snap dat het niet mogelijk is vanwege reclame enzo, maar girafje en ik proberen onderaan een reactie in het motto een tellertje toe te voegen dat aangeeft hoe lang we al zwanger zijn...

Het lukte me wel om de teller in de topic opening boven de tabel toe te voegen, maar nu wil iedereen een eigen :-)

Heb je ideeen?

Alvast bedankt!

Angela
quote:angela1979 schreef op 19 oktober 2008 @ 00:58:

Hoi angel, ik snap dat het niet mogelijk is vanwege reclame enzo, maar girafje en ik proberen onderaan een reactie in het motto een tellertje toe te voegen dat aangeeft hoe lang we al zwanger zijn...

Het lukte me wel om de teller in de topic opening boven de tabel toe te voegen, maar nu wil iedereen een eigen :-)

Heb je ideeen?

Alvast bedankt!

AngelaAngela, het kan gewoon niet. Het motto kan alleen tekst bevatten. Je kunt wel handmatig aan elk bericht de url van de ticker plaatsen.
Hoi VivaAngel,

ik heb net een nieuw topic geopend... "een derde wonder!!!". Maar ik heb de naam per abuis vetgedrukt en met een kleurtje willen doen... en dat terwijkl ik eigenlijk best weet dat dat in een topicnaam niet mogelijk is. Maar nu staan er wel van die rottige tekentjes in de titel. Zou je die kunnen verwijderen???

Namens mijn medeschrijfsters... Bedankt!!!

Fijne avond
Er is op deze pijlert en op de gezondheidspijlert een Mijke 123 actief die 0 dagen lid is en overal kutopmerkingen maakt. Nu is dat in mijn topic van een ' plop in mijn oor' niet zo heel erg, maar ze trekt op de babypijler een beetje stug van leer bij vrouwen die graag een kindje willen en dat kan nogal pijnlijk zijn.

Ik denk een pubert die vakantie heeft en zich verveelt. Ik knip en plak dit ook even in het moderatortopic op de gezondheidspijlert.
Ik wou ook net even melding maken van Mijke123.

Ik was even helemaal raar en perplex van haar vreemde gedrag, ze zit op topics waar ze nooit wat heeft geschreven met een gedrag, wat ik niet op prijs stel.

Zou je hier even na willen kijken, alvast bedankt.
Vief 3 heeft gister de berichtjes van Mijke123 al bewerkt.

GB3, ik zal de topictitel even aanpassen.
Engeltje,

Kun jij het stoomafblaastopic omhoog halen?

Wij gewone forummers kunnen er niet (meer) bij, ook niet dmv onderste keuzemenuutje Toon: alle berichten, oude berichten, berichten van 2 maanden terug etc.

Dank!
Via google: stoom, viva, forum:

Moeders (vaders), blaas hier schaamteloos stoom af!

Triest man.

Niet jij.

Maar dat je als je iets via de Vivasite op de Vivasite van de Vivasite het via Google moet gaan zoeken...

Dank.
Angel, elninjoo gaat zoooo ver over de schreef op het topic over Baby overleden, dat ik hier gewoon zit te janken van dat ik niet begrijp dat mensen zo lomp kunnen zijn. Die hier iets aan alsjeblieft.
Stressed is just desserts spelled backwards
Op het nieuw geopende topic " baby overleden tijdens of vlak na de geboorte", kon Elninjoo het niet laten om weer eens een kwestende rotopmerking te maken. Gezien het onderwerp en het verdriet van de TO, is dit hier zel zó ongepast en kwetsend, dat ik hoop dat die opmerking zo snel mogelijk wordt verwijderd.
Angel, zou je willen kijken naar de reacties van Elninjoo in het topic 'Baby overleden vlak voor of na de geboorte'? Haar 'oprechte' verbazing over het niet uitvoeren van tests is echt stuitend... ik zit niet snel met tranen in mijn ogen, maar hoe iemand ZO kan reageren.... doet me werkelijk pijn.
Om een kort verhaal lang te maken...
Angel misschien is het goed om ALLE offtopic reacties gericht aan elninjoo en de reacties van elninjoo zelf te verwijderen daar. Het is bedoeld als veilige haven voor moeders die een verlies moeten dragen en als er zoveel shit tussen staat zou ik daar al niet meer willen meeschrijven als ik dat had meegemaakt.
Stressed is just desserts spelled backwards
En misschien ook maar alle reacties op Elninjoos post verwijderen? Deze discussie is niet echt een hart onder riem voor de TO.
Wat maleficent schreef dus..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven