Entertainment alle pijlers

Sympathieke BN-ers

10-02-2016 13:33 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het Irritante BN-er topic is hier de variant voor BN-ers die we wel sympathiek vinden.

Welke namen zullen op beide topics te zien zijn en welke zien we alleen hier.

Als het kan graag een kleine toelichting erbij.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Floortje Dessing

Angela Groothuizen

Marco Borsato

Martijn Krabbe

Paul de Leeuw

Wendy van Dijk

Linda de Mol
Pluk de dag
Ik heb een zwak voor Claudia de Breij. Wat een leukerd vind ik haar. Zo geestig en ze maakt mooie liedjes.

Kees Tol, wat een lieve jongen vind ik dat. Altijd positief en enthousiast. Hij heeft er duidelijk zin in, in het leven.

Martine Bijl en Simone Kleinsma en Nelleke van der Krogt vind ik ook allemaal erg leuk. Geestig, vol zelfspot en misschien wel het belangrijkste: ze durven op een normale en waardige manier ouder te worden. Tuurlijk, met een leuk make-upje, maar geen ellenlange extensions, neptanden, nepnagels en nephoofden. Gewoon met rimpels, ik hou daarvan. Ik vind het doodzonde hoe sommige vrouwen zichzelf toetakelen.
Hallo?!
Jochem Myjer lijkt me ook zo'n ontzettende schat!
Hallo?!
Johnny de Mol

Guus Meeuwis

Dan Karaty (nou ja, min of meer een bekende Nederlander toch)

Jan Kooiman

Anita Witzier

Kees Tol

Angela Groothuizen

Ali B

John Williams

Gelukkig kan ik er best nog wat opnoemen, ik vond mezelf al bijna zuur op dat andere topic
Oh ja, Johnny de Mol zie ik ook graag. Hij gaat op een respectvolle manier met mensen om, laat iedereen in z'n waarde. Of je nou als BN'er met hem op reis gaat of het syndroom van Down hebt. Dat vind ik een mooie eigenschap.
Hallo?!
Het valt wel op dat het irritante BN'er topic harder gaat
Jan de Hoop inderdaad. Ik volg hem op twitter en hij is best grappig soms. Ook heel open over zn leven en wat hij doet. Leuke man om te volgen en soms antwoord hij ook terug.
Chantal Jansen, wendy van dijk, linda de mol, humberto tan, Marco borsato, floortje dessing, Simone kleinsma
Zijn er ook mensen die een bn-er goed kennen?
Met stip op 1 Erica Terpstra! Vind haar en haar programma helemaal geweldig en haar overkomen als een warme vrouw.

Verder Jan Boskamp, daar zou ik een kop koffie mee willen drinken.

Emile Roemer

Philip Freriks

Verder lijkt Freek Vonk me heel boeiend.

Tom Egbers van de Eredivisie vind ik ook leuk.

En Pepijn Bierenbroodspot van Reportage.
Verder heb ik een zwak voor Thierry Baudet en voor Elbert Dijkgraaf. Ik ben geen SGP-er maar hij is altijd zo sympathiek en sportief bij Powned.
Ik moest er langer over nadenken dan bij de irritante BN'ers maar hier komt mijn lijstje;

- Hans Teeuwen

- Beau van Erven Dorens

- Paul de Leeuw

- Maxim Hartman

- Arjen Lubach

Bijna allemaal omdat ze humor hebben.

Enige vrouw die ik zo snel kan bedenken; Katja Schuurman. Lijkt me een aardige, hartelijke vrouw zonder pretenties.
Nothing happens for a reason
Nick en Simon

Floortje Dessing

Johnny de Mol

Chantal Janzen

Humberto Tan

Willeke Alberti

Martine Bijl
Dennis van der geest

Robert ten brink

Johny de mol

Humberto

Joris linzen

Angela groothuizen

Chantal janzen

Erika terpstra
Jennifer Hoffman!!!!

Hoe kon ik haar vergeten. Ik vind haar heel knap en het lijkt me een hele leuke meid.
Knip
anoniem_276187 wijzigde dit bericht op 31-12-2017 13:29
97.93% gewijzigd
Pia Douwes

Simone kleinsma

Martine Bijl

Jan de Hoop

Chantal Jansen
Ja, eindelijk!

Filemon Wesselink

Arjen Lubach

Sophie Hilbrand

Claudia de Breij
Art Rooijakkers

Robbert Dijkgraaf

Martijn Krabbé

Irene Moors

Chantal Janzen

Humberto Tan

Erik van der Hoff

Viktor Brand

Marc-Marie Huijbregts

Timur & Rámon
En Rop die met WIDM meedeed. Wat een grappige en lieve jongen.
Ooooh en Rik vd Westelaken!

Nu hou ik op hoor......
quote:rocky2008 schreef op 10 februari 2016 @ 14:37:

[...]

Serieus, Josje?

Ik kan haar alleen maar een onsympathieke heks vinden die het achter haar ellebogen heeft en die nooit onder stoelen of banken stak dat zij K3 zag als springplank naar een "echte carriére".

Ik zag haar laatst in een programma samen met Victoria Koblenko en toen wist zij dat gevoel alleen maar te onderstrepen, bah wat een oppurtinistisch typje is dat...

Ik vind Josje niet persé leuk maar volgens mij is het niet waar dat ze nooit onder stoelen of banken gestoken heeft dat ze K3 als springplank zag. Sowieso in het begin deed ze het heel graag en zo gek is het toch niet dat je na 7 jaar toe bent aan iets anders?

Mij lijken de volgende BN'ers leuk:

- Johnny de Mol: lijkt me een hele sympathieke, aardige kerel. Volgens mij ook gewoon iemand die met beide benen op de grond staat en niet arrogant is. Voor iedereen een leuk woordje klaar. Vind bijna al zijn programma's ook leuk en hij kan goed met allerlei type mensen omgaan, stelt goede en leuke vragen. Kortom: hij doet het heel goed (vind ik).

- Linda de Mol: lijkt mij een hele vrolijke, vriendelijke vrouw. Gewoon een normaal type en ze lijkt me ook niet arrogant. Er zijn tijden dat je d'r veel op TV ziet, maar zij is niet iemand die mij gaat vervelen.

- Caroline Tensen: ook een leuke vrouw. Een keer bij een TV programma gezien en ze lijkt me gewoon een vriendelijk type.

- Willeke Alberti: volgens mij een heel warm en vriendelijk mens. Lief ook denk ik. Komt best sympathiek over.

- Gerard Joling: over de top, maar lijkt me wel een vriendelijk en sympathiek iemand. Ik kan soms ook wel om hem lachen. Niet altijd, maar hij laat zo af en toe zijn serieuze kant ook weleens zien.

-Patty Brard: ja, een beetje een quilty pleasure. Ook enorm over de top, maar heb ook weleens andere kanten van haar op TV gezien en toen kwam ze heel oprecht en betrokken over. Haar eerlijkheid kan ik ook wel waarderen. Ze heeft het niet nodig om zo hysterisch te doen vind ik.

- Marco Borsato: lijkt mij een aardige man met de beide benen op de grond.

- Sophie Hilbrand: leuke vrouw; spontaan, aardig, vriendelijk en stelt goede vragen en blijft volgens mij dicht bij zichzelf. Lijkt me een sociaal mens, beide benen op de grond.

En niet echt een BN'er (hoewel, wel bekend in NL en wel Nederlandstalig ) maar Karen Damen vind ik zo'n topmens! Heerlijk gewoon; leuk, vriendelijk, sympatiek, humoristisch, knap ... ja dat vind ik echt één van de leukste dames uit de showbizz.
Minni Mouse - ik vond Patricia Paay heel betrokken overkomen in t programma Vier Handen op 1 Buik. Ze heeft me toen blij verrast. Dus snap je gevoel!
Ohhhhh Chris Zegers is ook sympathiek! Wie is de Mol zorgt voor veel symphatiekelingen zo te zien. :-)
Rop van WIDM vond ik heel leuk! Ellie Lust trouwens ook.

En ik vind Elle Bandita ook heel erg leuk, en zij was zo lief bij jouw vrouw mijn vrouw, dat ik een beetje voor haar gesmolten ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven