Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 februari 2016 om 08:14
online "pesten". Wat te doen?
Niet lezen vlak voor je naar bed gaat. Dan maal je de hele tijd wat te doen als je de TO was, moeder van andere kinderen, juf.
Niet lezen vlak voor je naar bed gaat. Dan maal je de hele tijd wat te doen als je de TO was, moeder van andere kinderen, juf.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 17 februari 2016 om 12:26
Ik zag een gore film (Not another teen movie.) Toen de wc-potten inclusief inhoud door een klaslokaal vlogen. Toen ben ik afgehaakt. Het begin had ik wel gezien. https://www.youtube.com/watch?v=XdF6AfeBlH0 Is niet mijn humor. Dan bedoel ik de stront.
Gisteren ook een film gezien waarbij een klein kind een show model pot gebruikte om plasje in te doen tijdens bezoek aan bouwmarkt met vader. Met opa ging hij een grote boodschap leggen in dezelfde pot.
Was dus goedgekeurd.
Ach, de lieverd. Is ook een manier om te laten zien dat een eigen wc wel zo prettig is om te hebben.
Zo'n overgang van potje naar wc. Is wel een prijsje waard.
De kinderen van toen zijn de ouders van nu.
Gisteren ook een film gezien waarbij een klein kind een show model pot gebruikte om plasje in te doen tijdens bezoek aan bouwmarkt met vader. Met opa ging hij een grote boodschap leggen in dezelfde pot.
Was dus goedgekeurd.
Ach, de lieverd. Is ook een manier om te laten zien dat een eigen wc wel zo prettig is om te hebben.
Zo'n overgang van potje naar wc. Is wel een prijsje waard.
De kinderen van toen zijn de ouders van nu.
woensdag 17 februari 2016 om 12:31
Het trof mij om dat het hier gisteren ging over @huidprobleem.
Eigenlijk is het niet mijn bedoeling andere forummers over de tong te laten gaan, maar ik het kader van dat pesttopic doe ik het toch.
Je wilt niet dat je eigen kind een buitenbeentje is. Maar je wilt ook niet de moeder zijn van 1 vd kinderen die zegt 'ga maar weg, want niemand moet jou hier'.
Als volwassene wil je dat kinderen snappen hoe ze met zgn buitenbeentjes om moeten gaan, wat ze wel en niet moeten zeggen.
Als ouders probeer je je kinderen daarin op te voeden, als je met zoiets geconfronteerd wordt.
Terwijl je misschien zelf, als volwassene, met kennis van alle sociale codes, op een topic schrijft 'hoepel op hier, je past hier niet'.
Omdat je denkt dat het een trol is. En dan mag je zoiets zeggen.
Of omdat iemand geen trol is, maar, naar de gemiddelde maatstaven, niet de juiste toon lijkt te treffen.
Ik snap best wel dat niemand heilig is en dat je niet altijd op iedereen kunt/wilt reageren. En dat het hier geen sociale werkplaats is, waarbij je verplicht bent naar iedereen belangstellend en vriendelijk te doen.
Maar misschien is iemand geen trol en denkt ze 'ik wil niet voorbestemd zijn om er niet tussen te passen, ik wil zijn zoals de anderen'.
Eigenlijk is het niet mijn bedoeling andere forummers over de tong te laten gaan, maar ik het kader van dat pesttopic doe ik het toch.
Je wilt niet dat je eigen kind een buitenbeentje is. Maar je wilt ook niet de moeder zijn van 1 vd kinderen die zegt 'ga maar weg, want niemand moet jou hier'.
Als volwassene wil je dat kinderen snappen hoe ze met zgn buitenbeentjes om moeten gaan, wat ze wel en niet moeten zeggen.
Als ouders probeer je je kinderen daarin op te voeden, als je met zoiets geconfronteerd wordt.
Terwijl je misschien zelf, als volwassene, met kennis van alle sociale codes, op een topic schrijft 'hoepel op hier, je past hier niet'.
Omdat je denkt dat het een trol is. En dan mag je zoiets zeggen.
Of omdat iemand geen trol is, maar, naar de gemiddelde maatstaven, niet de juiste toon lijkt te treffen.
Ik snap best wel dat niemand heilig is en dat je niet altijd op iedereen kunt/wilt reageren. En dat het hier geen sociale werkplaats is, waarbij je verplicht bent naar iedereen belangstellend en vriendelijk te doen.
Maar misschien is iemand geen trol en denkt ze 'ik wil niet voorbestemd zijn om er niet tussen te passen, ik wil zijn zoals de anderen'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 17 februari 2016 om 12:41
Oh, ik denk niet dat huidprobleem een trol is. Wat ik wel weet is dat ze zeer grove, echt grove, posts heeft getypt, oa over alleenstaand ouderschap. Daarom zijn haar posts in dat topic nu raar, misplaatst etc vind ik.
Wat ik eigenlijk denk is dat ze heel graag een kind wil, ook al toen ze die andere posts plaatste
Wat ik eigenlijk denk is dat ze heel graag een kind wil, ook al toen ze die andere posts plaatste
Je bent zelf een theepot
woensdag 17 februari 2016 om 14:58
Toevallig heb ik vandaag een discussie met huidprobleem en ik geloof ook niet dat dat een trol is, maar mijn ervaring heeft mij geleerd dat ik trollen sowieso niet herken.
Maar ze (hij?) heeft wel een heel naar wereldbeeld en naar toontje van discussiëren.
Maar ze (hij?) heeft wel een heel naar wereldbeeld en naar toontje van discussiëren.
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 17 februari 2016 om 16:01
woensdag 17 februari 2016 om 16:21
quote:simbalabimba schreef op 17 februari 2016 @ 16:01:
Wees dan vooral blij dat je zelf niet zo bent en er op een volwassen manier mee om kunt gaan.
Daar ben ik ook heel blij om.
Maar alsmaar uitleggen dat iemand zich vergist gaat op een gegeven moment toch vervelen hè.
Wees dan vooral blij dat je zelf niet zo bent en er op een volwassen manier mee om kunt gaan.
Daar ben ik ook heel blij om.
Maar alsmaar uitleggen dat iemand zich vergist gaat op een gegeven moment toch vervelen hè.
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
woensdag 17 februari 2016 om 16:46
woensdag 17 februari 2016 om 16:51
quote:juubje schreef op 17 februari 2016 @ 16:46:
De maandban is over en ze gaat weer compleet los. Ze is op het minst bijzonder. En gelijk zwanger...
Gezien wat ze in het verleden heeft gepost en hoe ze nu weer start heeft ze zo weer een ban. Ze heeft professionele hulp nodig, er is veel meer aan de hand. Sneu en rete-irri tegelijk.Dit dus.
De maandban is over en ze gaat weer compleet los. Ze is op het minst bijzonder. En gelijk zwanger...
Gezien wat ze in het verleden heeft gepost en hoe ze nu weer start heeft ze zo weer een ban. Ze heeft professionele hulp nodig, er is veel meer aan de hand. Sneu en rete-irri tegelijk.Dit dus.
woensdag 17 februari 2016 om 17:10
quote:juubje schreef op 17 februari 2016 @ 16:46:
Gezien wat ze in het verleden heeft gepost en hoe ze nu weer start heeft ze zo weer een ban. Ze heeft professionele hulp nodig, er is veel meer aan de hand. Sneu en rete-irri tegelijk.O das waar, ze was net terug. Dag 1 na de ban meteen aankondigen dat ze wel eens zwanger zou kunnen zijn, dag 2 dat ze zwanger is. Wordt nog een klus om nu 9 maanden te wachten
Gezien wat ze in het verleden heeft gepost en hoe ze nu weer start heeft ze zo weer een ban. Ze heeft professionele hulp nodig, er is veel meer aan de hand. Sneu en rete-irri tegelijk.O das waar, ze was net terug. Dag 1 na de ban meteen aankondigen dat ze wel eens zwanger zou kunnen zijn, dag 2 dat ze zwanger is. Wordt nog een klus om nu 9 maanden te wachten
Tjezus, wat vals
woensdag 17 februari 2016 om 17:39