Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vriendjes heb je huer eigenljk niet maar datis niet erg hoor
Toet toet boing boing.
quote:Star schreef op 21 februari 2016 @ 09:18:

Toet toet boing boing.Peppie en Kokkie hopla er uit.
Gaat alles goed met je Elsa?
quote:MalleBabbe1 schreef op 21 februari 2016 @ 09:53:

Gaat alles goed met je Elsa? Ik hoop niet dat we dat moeten aflezen aan haar posts.
is het topic van die dame die de pillen van haar vriend afpakte omdat ze vond dat hij moest afkicken (vindt hij me zonder medicijnen ook nog leuk?) weg?
quote:KyloRen schreef op 21 februari 2016 @ 11:46:

[...]

Ja.waarom? privacy/
quote:KyloRen schreef op 21 februari 2016 @ 11:46:

[...]

Ja. (Als je de ''mijn verslaafde vriend:('' topic bedoelde!)ja die bedoel ik
Ze zal de reacties wel niet zo fijn gevonden hebben. En dan misschien de privacy kaart getrokken hebben, zoals mensen wel vaker doen.

Ik heb vanmorgen echt met verbijstering zitten lezen. En stijgend ongeloof moet ik zeggen.
Wegens 'vragen om medisch advies'

Als er nu een ding was wat die TO beter wel had kunnen doen...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:KyloRen schreef op 21 februari 2016 @ 11:49:

[...]

Is verwijderd in verband met vragen om medisch advies, aldus het modtopic ja dat was het probleem juist, ze vroeg geen medisch advies had ze dat maar gedaan, aan de huisarts
Ik zie het. Vond het echt een bizar topic.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 21 februari 2016 @ 11:49:

Ze zal de reacties wel niet zo fijn gevonden hebben. En dan misschien de privacy kaart getrokken hebben, zoals mensen wel vaker doen.

Ik heb vanmorgen echt met verbijstering zitten lezen. En stijgend ongeloof moet ik zeggen.ik vind het jammer dat het weg is omdat ik het vermoeden kreeg dat TO een beetje in de war was. Het is al niet normaal om te gaan spelen met de medicatie van een ander maar als diegene ook nog in de war is dan is het gewoon gevaarlijk
Weer contact met mijn ex

Gaat er eentje uit haar stekker hier. Ik zie het voor me heftig typend met schuim op dr porum.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 februari 2016 @ 11:51:

[...]

ik vind het jammer dat het weg is omdat ik het vermoeden kreeg dat TO een beetje in de war was. Het is al niet normaal om te gaan spelen met de medicatie van een ander maar als diegene ook nog in de war is dan is het gewoon gevaarlijkZe was inderdaad link bezig. Een soort "reddertjes" idee, gecombineerd met de overtuiging dat niemand zo goed weet als zij zelf hoe e.e.a. aan te pakken. En als die huisarts zo slecht is, dan blijf je er toch geen 15 jaar bij? Zeker niet als je partner ernstig ziek is. Enfin, ik hoop dat ze goede hulp gaan zoeken.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 21 februari 2016 @ 12:03:

[...]

Ze was inderdaad link bezig. Een soort "reddertjes" idee, gecombineerd met de overtuiging dat niemand zo goed weet als zij zelf hoe e.e.a. aan te pakken. En als die huisarts zo slecht is, dan blijf je er toch geen 15 jaar bij? Zeker niet als je partner ernstig ziek is. Enfin, ik hoop dat ze goede hulp gaan zoeken.

Er was ook wel iets meer met die to aan de hand als je onder het loepje keek..

Bdd,ocd veel psychische problemen..

Vreemd warrig topic was het..
quote:MalleBabbe1 schreef op 21 februari 2016 @ 12:07:

[...]

Er was ook wel iets meer met die to aan de hand als je onder het loepje keek..

Bdd,ocd veel psychische problemen..

Vreemd warrig topic was het..

Ik zat het vlak voor het weg was gehaald met grote verbazing te lezen.

En ik had geen eens geloept.
quote:SaveTheDay schreef op 21 februari 2016 @ 11:54:

Weer contact met mijn ex

Gaat er eentje uit haar stekker hier. Ik zie het voor me heftig typend met schuim op dr porum.
quote:WD-40 schreef op 21 februari 2016 @ 12:10:

[...]

Ik zat het vlak voor het weg was gehaald met grote verbazing te lezen.

En ik had geen eens geloept.

Ik heb het vannacht gelezen toen ik niet kon slapen..

Echt ongelooflijk maar ik had niet het idee dat ze het nou echt voor die vriend deed hoor,ze had zo te lezen zijn hele ziekte en verantwoordelijkheden van hem 'overgenomen',een soort bizarre 'controle'..

Heel benauwend..
quote:SaveTheDay schreef op 21 februari 2016 @ 11:54:

Weer contact met mijn ex

Gaat er eentje uit haar stekker hier. Ik zie het voor me heftig typend met schuim op dr porum. Ze heeft inmiddels een ban. Toch jammer weer.
quote:Vivaneesje schreef op 21 februari 2016 @ 12:48:

[...]

Ze heeft inmiddels een ban. Toch jammer weer.Niks jammer aan, moet ze normaal doen dan is er niks aan de hand.
Ik vind het volkomen terecht dat iemand een ban krijgt wanneer zij een ander uitmaakt voor hoer.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 21 februari 2016 @ 12:52:

Ik vind het volkomen terecht dat iemand een ban krijgt wanneer zij een ander uitmaakt voor hoer.Keur dat ook niet goed hoor, maar sommige onderwerpen roepen nou eenmaal emoties op. Op een gegeven moment reageerde ze ook weer normaal nadat ze erop aan werd gesproken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven