Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:WD-40 schreef op 21 februari 2016 @ 15:09:

Wat een bizarre wending in het gevangenistopic.

gevangenis den bosch

Het zakte een beetje in ofzo?

Hoe kom je er op,zindagmiddag achter dat het bedrijf opgelicht is?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 15:22:

[...]

Het zakte een beetje in ofzo?

Hoe kom je er op,zindagmiddag achter dat het bedrijf opgelicht is?Ze is vast aan het oefenen voor het programma Achter gesloten deuren op net5 om een scenario er voor te schrijven.
quote:WD-40 schreef op 21 februari 2016 @ 15:25:

[...]

Ze is vast aan het oefenen voor het programma Achter gesloten deuren op net5 om een scenario er voor te schrijven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Gegum in modtopic wegens: off topic?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 15:52:

Gegum in modtopic wegens: off topic?Ja lachen he. Mijn laatste bericht was offtopic, het andere blijkbaar niet want dat staat er nog. En het ging over hetzelfde onderwerp. Mods wegen zijn ondoorgrondelijk, dat zie je maar weer.
Gevangenistopic is alweer foetsie, wegens getrol staat er in het modtopic.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Het blijft apart wanneer andere willen gaan bepalen of je wel of niet off topic bent.
quote:Alixane schreef op 21 februari 2016 @ 16:01:

Gevangenistopic is alweer foetsie, wegens getrol staat er in het modtopic.Wat raar nou.
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 februari 2016 @ 15:54:

[...]

Ja lachen he. Mijn laatste bericht was offtopic, het andere blijkbaar niet want dat staat er nog. En het ging over hetzelfde onderwerp. Mods wegen zijn ondoorgrondelijk, dat zie je maar weer.Verschil moet er zijn

Gevangenistopic is alweer foetsie, wegens getrol staat er in het modtopic.Ha, dus toch!

Gevangenistopic is alweer foetsie, wegens getrol staat er in het modtopic.Ik zat er net in te lezen. Wat een fantasie .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
En geen ban gehad zo te lezen?
quote:WD-40 schreef op 21 februari 2016 @ 16:04:

En geen ban gehad zo te lezen?Dat vergeten ze regelmatig te melden, of misschien is ze inderdaad niet geband. Ik snap af en toe geen jota van de mods/het beleid.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 februari 2016 @ 15:54:

[...]

Ja lachen he. Mijn laatste bericht was offtopic, het andere blijkbaar niet want dat staat er nog. En het ging over hetzelfde onderwerp. Mods wegen zijn ondoorgrondelijk, dat zie je maar weer.

Is nu ook gewist.

Edit: niet alles.
Die ban kan nog komen, soms duurt het even.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:KyloRen schreef op 21 februari 2016 @ 16:09:

Nu wel Ik zie het.
quote:misschicken schreef op 21 februari 2016 @ 16:02:

[...]

Ha, dus toch!Letterlijk wat ik dacht.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 15:16:

[...]

Met je laatste woorden ben ik het eens al heb ik ook geen idee wat ze schreef. Daarbij zijn de wegen vd mods soms ondoorgrondelijk.

(Is je dochter al terug?) Jaaaa. Leuk dat je 't vraagt. Een ervaring rijker en nu naar iemand die ze ook twee weken heeft moeten missen
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Gevangenistopic is alweer foetsie, wegens getrol staat er in het modtopic.O nou dan kunnen ze mijn waarschuwing van gisteren voor trolhinten weer wegstrepen want ik had dus gewoon gelijk
quote:simbalabimba schreef op 21 februari 2016 @ 16:24:

[...]

Jaaaa. Leuk dat je 't vraagt. Een ervaring rijker en nu naar iemand die ze ook twee weken heeft moeten missen HahA
Je bent zelf een theepot
quote:MalleBabbe1 schreef op 21 februari 2016 @ 16:28:

[...]

O nou dan kunnen ze mijn waarschuwing van gisteren voor trolhinten weer wegstrepen want ik had dus gewoon gelijk Je mag dan gaas voor je ogen hebben, maar je ziet best helder toch?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

[...]

O nou dan kunnen ze mijn waarschuwing van gisteren voor trolhinten weer wegstrepen want ik had dus gewoon gelijk

Ik heb hem gisteren gewoon gestaft als trol nog niet gekeken of ik een waarschuwing had.

Nu wel gekeken,

Geen waarschuwing in mijn mailbox zo te zien.

[...]

O nou dan kunnen ze mijn waarschuwing van gisteren voor trolhinten weer wegstrepen want ik had dus gewoon gelijk Dat gaat lastig worden bij een topic dat weg is
Je bent zelf een theepot
quote:WD-40 schreef op 21 februari 2016 @ 16:30:

[...]

Ik heb hem gisteren gewoon gestaft als trol nog niet gekeken of ik een waarschuwing had.

Nu wel gekeken,

Geen waarschuwing in mijn mailbox zo te zien.Voor staffen krijg je geen waarschuwing,ik was weer zo slim om gewoon in dat topic te pleuren dat die gevangenis waarschijnlijk in Oslo staat
Ik dacht het ook al.

Het begon er al mee dat er verwezen was naar een niet-bestaande gevangenis. Alsof je een vergissing kan maken tussen Vught en Den Bosch. Omdat het onderwerp me boeit heb ik wel serieus gereageerd. Jammer dat de PB van trollie mij niet bereikt heeft, ben benieuwd wat ze me had willen zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven