Entertainment alle pijlers

Koningsdag NOS1

27-04-2016 11:20 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook mee naar onze koning, koninging en de kleine prinsesjes?

Nos 1
Alexia heeft het dansen van haar moeder!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik vind typhoon ook leuk!
De rest was de dingen waren vreselijk vandaag, maar dit is dan wel weer leuk.
Alexia kan lekker swingen
quote:theamuts schreef op 27 april 2016 @ 12:55:

[...]

Nou, als ik heel eerlijk ben mis ik "koningin"Juliana en haar defilé's, die waren superleuk!Aah, die was ver voor mijn tijd
quote:hatsetats schreef op 27 april 2016 @ 13:09:

Alexia heeft het dansen van haar moeder!Ja leuk he, ze kan gewoon niet stil staan.
Wat staan die meiden leuk te dansen
quote:violetje schreef op 27 april 2016 @ 13:07:

[...]

Smaken verschillen. Heerlijk dit!Hij heeft zeker een vrolijk gezicht. Maar hij is niet de allerbeste zanger..... wees eerlijk...
Dit is toch ook genieten!
Toch nog een fantastische afsluiting!
't Is al met al een heel gedoe
Misschien al tig keer geschreven, maar wat leuk dat de prinsesjes alledrie iets anders aan hebben.
Mooi, dan zo lunchen en hier de optocht kijken en feestgedruis in.
quote:Pingu schreef op 27 april 2016 @ 12:55:

[...]

Geloof me, ze heeft er geen lol in.

Heeft zij jou dat verteld?

Ik denk dat onze koning en koningin ook gewoon vader en moeder zijn, die hun kinderen gelukkig willen zien.

Ik denk dat als Amalia zegt dat ze niet meer naar school wil, dat haar ouders haar dan wel verplichten.

Maar als ze zegt dat ze niet meer op hockey wil, denk ik niet dat Willem en Maxima daar zo moeilijk over zouden doen.
Dit is echt ontzettend leuk gedaan zeg!
quote:Pingu schreef op 27 april 2016 @ 13:12:

Toch nog een fantastische afsluiting!Ik vind het echt helemaal niets, niemand hier thuis trouwens. Hopeloze rappers ook. Maar inderdaad, smaken verschillen.
Wat een feest :-)
Pff, heb je er weer één die niet met een microfoon kan omgaan, veel te hard schreeuwen, net alsof dat ding niet versterkt ofzo
Geweldig! Ik was al fan van Typhoon en nu nog een beetje meer.

Alexia volgens mij ook
quote:Pientjexxxx schreef op 27 april 2016 @ 13:13:

[...]

Ik vind het echt helemaal niets, niemand hier thuis trouwens. Hopeloze rappers ook. Maar inderdaad, smaken verschillen.Nee man. Dit is het enige echt goede optreden van vandaag. Geweldige energie. Je zag de prinsessen echt genieten dit keer!
Waarom is Mabel er niet bij????

Beseffen jullie wel dat al die dans/zang/toneel groepen al ruim een jaar bezig zijn met oefenen voor deze grote dag. Ik vind het daarom ook altijd sneu als de koninklijke familie een andere route neemt, en als de NOS journalist ook nog even inwrijft hoe jammer het is dat de kon.fam niet heel even bij ze is langs geweest dan voel ik echt plaatsvervangend schaamte. De prinsessen zien er goed uit, het worden stuk voor stuk mooie meiden.

Ik word trouwens een beetje kribbig van die beveiliging die zo nerveus om de koninklijke familie heen drentelen, ik vraag me af hoe de familie dit zelf ervaart.

Als deze mensen straks thuiskomen dan nemen ze eerst een lange hete douche, om daarna in hun huispak op de bank te ploffen om vervolgens in een deuk te liggen om al die gekke mensen met hun acts.

Al met al een mooie dag met droog weer.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:theamuts schreef op 27 april 2016 @ 13:16:

Pff, heb je er weer één die niet met een microfoon kan omgaan, veel te hard schreeuwen, net alsof dat ding niet versterkt ofzo Nou inderdaad, zei dat hier ook net. Praat normaal gek.
Pfff pleur op met die burgemeester zeg. Heb je zo'n mooie afsluiting en klimt er nog even zo'n droogkloot op het podium.
quote:Pientjexxxx schreef op 27 april 2016 @ 13:13:

[...]

Ik vind het echt helemaal niets, niemand hier thuis trouwens. Hopeloze rappers ook. Maar inderdaad, smaken verschillen.The same here
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 27 april 2016 @ 13:08:

Waar komt het jurkje van Ariane vandaan? Hij zou mijn dochter enig staan! Pili Carrera.
Zwolle! Zonder Dolle!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven