Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Goede-Fee schreef op 12 mei 2016 @ 12:29:

[afbeelding]

Je mag ze allemaal hoor!Waar is de mosterd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 12 mei 2016 @ 12:29:

[afbeelding]

Je mag ze allemaal hoor!Nu heb ik verdorie zin in bitterballen!
Oh dear, how sad, never mind.
Ik ga me buiten wagen om kind naar de psz te brengen.. en ik ben echt niet lekker.

Maar het lijkt me vandaag buiten fijner dan bij ons binnen. Er staat lekker woei in de achtertuin. Misschien strakjes maar even proberen.
De pianist van Douwe Bob heeft een dochtertje gekregen; Eleonora
When they go low, we go high. (M.Obama)
O, dat klinkt een beetje ondankbaar he.

Dank je lieve Fee!

Hayek, eet je mee? Ik kan ze niet allemaal op.
quote:Kittens schreef op 12 mei 2016 @ 12:29:

[...]

Waar is de mosterd?

Sorry!

quote:Kittens schreef op 12 mei 2016 @ 12:30:

O, dat klinkt een beetje ondankbaar he.

Dank je lieve Fee!

Hayek, eet je mee? Ik kan ze niet allemaal op.Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Zeker nu de mosterd ook boven water is.
quote:Goede-Fee schreef op 12 mei 2016 @ 12:31:

[...]

Sorry!

[afbeelding]Lekker! Dank je
quote:SaveAngie schreef op 12 mei 2016 @ 12:30:

De pianist van Douwe Bob heeft een dochtertje gekregen; Eleonora Vast geïnspireerd door onze Leo!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Kittens schreef op 12 mei 2016 @ 12:29:

[...]

Waar is de mosterd?Bij Abraham
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 12:36:

[...]

Vast geïnspireerd door onze Leo!

Dat dacht ik

Fin weekend voor de boeg Blondje!
quote:SaveAngie schreef op 12 mei 2016 @ 12:39:

[...]

Dat dacht ik

Fin weekend voor de boeg Blondje! We gaan maar 1 nachtje, maar ik vind het heerlijk. Zondag ben ik jarig maar dan werkt man en ga ik gezellig bij een vriendin in de tuin met haar zoontje spelen
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 12:42:

[...]

We gaan maar 1 nachtje, maar ik vind het heerlijk. Zondag ben ik jarig maar dan werkt man en ga ik gezellig bij een vriendin in de tuin met haar zoontje spelen Lekker!

[...]

We gaan maar 1 nachtje, maar ik vind het heerlijk. Zondag ben ik jarig maar dan werkt man en ga ik gezellig bij een vriendin in de tuin met haar zoontje spelen Fijn! Geniet ervan
Nou buiten is heerlijk alleen jammer dat er 2 de stereo al een tijdje hebben aanstaan met de balkondeuren open en de bewoners 2 deuren verder altijd schreeuwen naar elkaar en nu dat lekker in de tuin aan het doen zijn met hun 2 keffertjes.

Geen moment een beetje soort van rust hier.
quote:Goede-Fee schreef op 12 mei 2016 @ 13:10:

Nou buiten is heerlijk alleen jammer dat er 2 de stereo al een tijdje hebben aanstaan met de balkondeuren open en de bewoners 2 deuren verder altijd schreeuwen naar elkaar en nu dat lekker in de tuin aan het doen zijn met hun 2 keffertjes.

Geen moment een beetje soort van rust hier.
quote:elfje12 schreef op 12 mei 2016 @ 13:13:

[...]

[afbeelding]

Ja kom maar even met die pan!

Man oh man, ik zit te wachten op een tekstbriefing zodat mijn laatste wapenfeiten van deze week af kan maken en lekker kan gaan zwemmen. Maar het blijkt heuuuuul moeilijk te zijn om te bedenken wat er waar en wanneer plaatsvindt.

[...]

We gaan maar 1 nachtje, maar ik vind het heerlijk. Zondag ben ik jarig maar dan werkt man en ga ik gezellig bij een vriendin in de tuin met haar zoontje spelen uhm, heb je de weersverwachting gezien? Ik zou niet buiten gaan spelen hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
had iemand het over een lekkere woei? Hier staat de schutting flink heen en weer te wiebelen, zo hard waait het
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 12 mei 2016 @ 13:20:

[...]

uhm, heb je de weersverwachting gezien? Ik zou niet buiten gaan spelen hoor Owww... nee, hm.... Dat wordt de woonkamer vol treinbanen bouwen. Ook leuk!
Ally, goede foto's zijn zo belangrijk als je een huis op funda zet, fijn dat ze de moeite en tijd neemt.

Hier waait het ook behoorlijk. Gelukkig mag ik over een half uurtje naar huis, want ons gebouw is meer een bouwput en alle werkzaamheden vinden aan twee kanten van ons kantoor plaats. Wat een herrie!

Zo nog even lekker van de zon genieten.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 13:26:

Ally, goede foto's zijn zo belangrijk als je een huis op funda zet, fijn dat ze de moeite en tijd neemt.Helaas zie ik ook regelmatig advertenties waar duidelijk flink de tijd is genomen voor het maken van foto's, maar waarbij de foto's vervolgens een heel slecht beeld van de woning geven......
Toen ik op zoek was naar een woning is me wel duidelijk geworden dat er echt technieken ingezet worden om bijv. de woonkamer groter te laten lijken, de keuken chiquer enzo. Maar ik heb ook wel eens echte wazige amateurfoto's gezien, dat spreekt ook niet aan.
Nee vage amateurfoto's zijn ook niet geweldig, maar van die artsy fartsy foto's van allerlei details zonder duidelijke foto's waarop een ruimte gewoon goed te zien is, zijn wel heel irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven