Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
donderdag 12 mei 2016 om 13:35
quote:Goede-Fee schreef op 12 mei 2016 @ 13:10:
Nou buiten is heerlijk alleen jammer dat er 2 de stereo al een tijdje hebben aanstaan met de balkondeuren open en de bewoners 2 deuren verder altijd schreeuwen naar elkaar en nu dat lekker in de tuin aan het doen zijn met hun 2 keffertjes.
Geen moment een beetje soort van rust hier. Nou lekker dan. Niet leuk.
Nou buiten is heerlijk alleen jammer dat er 2 de stereo al een tijdje hebben aanstaan met de balkondeuren open en de bewoners 2 deuren verder altijd schreeuwen naar elkaar en nu dat lekker in de tuin aan het doen zijn met hun 2 keffertjes.
Geen moment een beetje soort van rust hier. Nou lekker dan. Niet leuk.
donderdag 12 mei 2016 om 14:38
donderdag 12 mei 2016 om 14:41
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 10:03:
Goedemorgen Els, Brenda, Wendy, Lenthe, Ricardo en allen die ik vergeet. Wel een beetje ingewikkeld geworden hier allemaal. Ik heb behoorlijk last van het meervoudige-naam-syndroom geloof ik. En ben ik zelf nog wel wie ik ben ?Ik hou het ook op de namen hier, want anders raak ik ook de kluts kwijt!
Goedemorgen Els, Brenda, Wendy, Lenthe, Ricardo en allen die ik vergeet. Wel een beetje ingewikkeld geworden hier allemaal. Ik heb behoorlijk last van het meervoudige-naam-syndroom geloof ik. En ben ik zelf nog wel wie ik ben ?Ik hou het ook op de namen hier, want anders raak ik ook de kluts kwijt!
donderdag 12 mei 2016 om 14:54
donderdag 12 mei 2016 om 15:21
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 15:18:
[...]
Seks is één ding. Maar verder is een bed om te slapen en slapen is in mijn ogen een zeer individuele bezigheid!
Ongezellig hè... Is hier ook een topic over geweest, by the way.
Als jullie het niet ongezellig vinden, zal het mij m'n achterste oxideren.
Maar ik zou het ongezellig vinden ja, wij hebben meestal genoeg aan een eenpersoonsbed........
Oh en inderdaad. Een koud wit wijntje. Of twee.
[...]
Seks is één ding. Maar verder is een bed om te slapen en slapen is in mijn ogen een zeer individuele bezigheid!
Ongezellig hè... Is hier ook een topic over geweest, by the way.
Maar ik zou het ongezellig vinden ja, wij hebben meestal genoeg aan een eenpersoonsbed........
Oh en inderdaad. Een koud wit wijntje. Of twee.
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 12 mei 2016 om 15:24
quote:Hayek schreef op 12 mei 2016 @ 15:21:
[...]
Oh en inderdaad. Een koud wit wijntje. Of twee.Haha, wat verschilt dat per persoon, ik lig het liefst op mijn eigen eiland!
[...]
Oh en inderdaad. Een koud wit wijntje. Of twee.Haha, wat verschilt dat per persoon, ik lig het liefst op mijn eigen eiland!