Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
quote:Deadpool schreef op 30 juni 2016 @ 09:18:

Yup

Want.zo.ben.ik.niet

Nog even en ik gooi echo en buikenfotos op fb nou dan is er helemaal geen redden meer aan.Neeeeeeeee das echt te fout!!! Girls we moeten iemand redden !
Ik heb me nog in weten te houden.... maar ja nog 7 weken te gaan dus alles kan nog gebeuren het.
Oww jee owww jee

Gaan liggen tot het gevoel over gaat ?
Alle reacties Link kopieren
Ik moest vorig jaar helaas door omstandigheden mijn bruiloft afzeggen, en hoor nu van bekenden dat zij het dus precies op die manier gaan vieren. En eigenlijk voelt dat best een beetje lullig (al hecht ik niet veel waarde aan trouwen enzo en is het niets spectaculairs). Voelt gewoon een beetje stom
quote:Dormouse schreef op 30 juni 2016 @ 10:22:

Ik moest vorig jaar helaas door omstandigheden mijn bruiloft afzeggen, en hoor nu van bekenden dat zij het dus precies op die manier gaan vieren. En eigenlijk voelt dat best een beetje lullig (al hecht ik niet veel waarde aan trouwen enzo en is het niets spectaculairs). Voelt gewoon een beetje stom Imitation is the highest form of flattery
quote:Deadpool schreef op 30 juni 2016 @ 09:18:

Yup

Want.zo.ben.ik.niet

Nog even en ik gooi echo en buikenfotos op fb nou dan is er helemaal geen redden meer aan.OMG als je dat gaat doen plaats ik foto's van mijn vissen op je FB, alle 7000
quote:iris1969 schreef op 30 juni 2016 @ 10:28:

[...]

Imitation is the highest form of flattery

Oeh, das een goede. En helemaal waar natuurlijk

Heb nu ook een mooi excuus om weer te Googlen en iets nog beters/leukers te verzinnen
quote:iris1969 schreef op 30 juni 2016 @ 10:30:

[...]

OMG als je dat gaat doen plaats ik foto's van mijn vissen op je FB, alle 7000

Aanvulling: dan ouwehoer ik het hele topic alleen maar over mijn poezels (voor zover ik dat al niet doe )
De kat heeft gekotst over mijn broek die op de badkamer lag. Heb net mooi gedaan alsof ik het niet zag, broek moet toch al in de was, of die kots er nou een uurtje langer of korter op ligt. Met dit soort dingen is het ineens weer gewoon mijn vriend z'n kat in plaats van onze kat, dus ook zijn kots. Veel plezier straks schatje.

En hij slaapt nog. (Edit: vriend, niet de kat) Prima, onregelmatige diensten, dus vandaag is zijn uitslaapdag. Maar ik heb pijn aan mijn rug en ik wil een massage. Ben bang als ik 'm wakker maak dat er helemaaaaal geen massage van komt.

Zo, uitgebitcht. En ik ben niet eens zwanger of ongesteld.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Foutje, bedankt.
@iris vissen zijn cool!!!
@vogeltje katten kots is ZO irritant
Vooropgesteld ik ben een kattenvrouwtje en heb er 3 maar dit is echt de briljantste rant die ik ooit heb gezien over waarom katten eigenlijk gewoon irritante beesten zijn. Vooral om zijn vergelijking met schuldgevoel als een hond wat heeft gedaan wat niet mag VS de kat echt zo gelachen.

https://youtu.be/IQ9kPHM2D58
Jaaaa haha, die is leuk!

Even ontzeuren: vriendlief heeft de kattenkots opgeruimd
leuk stukkie...

Minder leuk is dat exact op het moment dat ik dat stukje zat te kijken mijn kat

blijbaar geinspireerd werd en naast me op het kleed ging zitten kotsen

*kattendoennietaanwraakkotskattendoennietaanwraakkotslattendoennietaanwraakkots*
Ja want waaarrrr anderrrrrs!
vannacht was het ook feest, naast mn bed...

Ik ga ze denk ik gewoon kaal scheren tegen de haarballen....
mag ik zeuren van mezelf, weet ik niks te zeuren.

Nou ja zeg...
Vakantie
Yeah

Fijn!!
quote:Alicemorgan82 schreef op 30 juni 2016 @ 12:05:

vannacht was het ook feest, naast mn bed...

Ik ga ze denk ik gewoon kaal scheren tegen de haarballen.... Dan vreten ze wel van een plant want kotsen zullen ze!
quote:Deadpool schreef op 30 juni 2016 @ 17:03:

[...]

Dan vreten ze wel van een plant want kotsen zullen ze!

en dan ook echt net op MIJN kleed terwijl ik net toevallig

een filmpje zit te kijken over irritant kattengedrag ?

Ik maak dit weekend sateetjes van ze en neem goudvissen...
Zo zijn ze....
Ik hou het in van hun zakgeld...

(Wat was er ook alweer leuk aan die beesten?)
gelukkig kots die van mij niet zovaak al zou hij wel minder opera mogen zijn

ik had vanmidag een hoop te zeuren maae aangezien de stroom was uitgevallen komt et er nu allemaal uit: de stroom was weeer uitgevallen, kon niet eens douchen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven