Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
donderdag 30 juni 2016 om 23:04
quote:nijntje021 schreef op 30 juni 2016 @ 23:03:
aah, dan doe ik het wel in jou plaats Diana,
ik ben zwaar ongesteld en ik snak naar chocola, oke ik heb vanmiddag een heerlijke B&J Pishfood gegeten But I want more heb alleen niks van chocola in huis behalve een pot nutella maar die leeg lepelen gaat me echt te ver Hagelslag los is ook lekker!
aah, dan doe ik het wel in jou plaats Diana,
ik ben zwaar ongesteld en ik snak naar chocola, oke ik heb vanmiddag een heerlijke B&J Pishfood gegeten But I want more heb alleen niks van chocola in huis behalve een pot nutella maar die leeg lepelen gaat me echt te ver Hagelslag los is ook lekker!
vrijdag 1 juli 2016 om 10:35
quote:Deadpool schreef op 01 juli 2016 @ 00:37:
Het enige lekkers wat ik mag in huis wegens m'n diabetes is opgevreten door mijn man die overigens ook gewoon donuts had. Echt zak hooi grrr ik ga naar bed.zo'n een heb ik ook thuis, die vreet alles wat los en vast zit, moet soms gewoon dingen verstoppen
Het enige lekkers wat ik mag in huis wegens m'n diabetes is opgevreten door mijn man die overigens ook gewoon donuts had. Echt zak hooi grrr ik ga naar bed.zo'n een heb ik ook thuis, die vreet alles wat los en vast zit, moet soms gewoon dingen verstoppen
vrijdag 1 juli 2016 om 11:07
Vroeg de deur uit om boodschappen te doen, zit me al te verheugen op de koffie daarna, vind een parkeerplek vlak voor de ingang vd supermarkt en dan moet ik met ingeladen kar zo'n 10 minuten wachten tot de glasbakken zijn geleegd voor ik bij m'n auto kan!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 2 juli 2016 om 09:44
Mijn vriend kan geen ruzie maken. Ik gaf (voor het eerst!) aan dat ik me aan een bepaalde gedraging van hem ergerde. Stilte. "Je mag best reageren hoor."
"Ik moet even nadenken over mijn argumenten."
Naaaah, geef gewoon een weerwoord! Ik hoef echt geen slaande deuren en geschreeuw dat ze vijf deuren verderop kunnen horen, maar een discussie met minutenlange tussenpozen van zijn kant is weer totaaaaaal her andere uiterste.
"Ik moet even nadenken over mijn argumenten."
Naaaah, geef gewoon een weerwoord! Ik hoef echt geen slaande deuren en geschreeuw dat ze vijf deuren verderop kunnen horen, maar een discussie met minutenlange tussenpozen van zijn kant is weer totaaaaaal her andere uiterste.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
zaterdag 2 juli 2016 om 13:20
ruzie maken komt ook niet in ons woordenboek voor, nah eigenlijk wel maar wij hebben nooit ruzie, meer hele heftige discussie's maar denk als we ruzie hebben is het huis te klein want ik heb zo'n temperament dat ik echt ga schreeuwen of met borden smijten en me vriend is gewoon eng als hij boos wordt heb het een keer meegemaakt en was al bang terwijl het volgens hem wel mee viel was meer milde discussie mijn schoonmoeder is net zo eng die wordt gewoon een orkaan
oh eieren koken ja is altijd een drama bij mij, maar het gaat wel steeds beter
oh eieren koken ja is altijd een drama bij mij, maar het gaat wel steeds beter