Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Dames sorry ik heb even niks te zeuren. Ik ben Verliefd met een hoofdletter. Ik zwijmel helemaal weg en lust geen eten meer en alle ellendige. De wereld is zonnig
quote:DianaBerrigan schreef op 30 juni 2016 @ 22:40:

Dames sorry ik heb even niks te zeuren. Ik ben Verliefd met een hoofdletter. Ik zwijmel helemaal weg en lust geen eten meer en alle ellendige. De wereld is zonnig Wat heerlijk voor je
Alle reacties Link kopieren
Er is niks te rellen. Of ik mis hem weer.

En ik moet van mezelf het voetbal afkijken. Waarom weet ik niet want voetbal interesseert me eigenlijk geen hol.
668, the neighbour of the Beast
aah, dan doe ik het wel in jou plaats Diana,

ik ben zwaar ongesteld en ik snak naar chocola, oke ik heb vanmiddag een heerlijke B&J Pishfood gegeten But I want more heb alleen niks van chocola in huis behalve een pot nutella maar die leeg lepelen gaat me echt te ver
quote:iris1969 schreef op 30 juni 2016 @ 23:01:

[...]

Wat heerlijk voor je

Ja

quote:nijntje021 schreef op 30 juni 2016 @ 23:03:

aah, dan doe ik het wel in jou plaats Diana,

ik ben zwaar ongesteld en ik snak naar chocola, oke ik heb vanmiddag een heerlijke B&J Pishfood gegeten But I want more heb alleen niks van chocola in huis behalve een pot nutella maar die leeg lepelen gaat me echt te ver Hagelslag los is ook lekker!
Hagelslag met banaan!
heb geen bananen meer, dracula heeft alles opgevreten ga over de hagelslag nadenken
Weer verlengen.... Ik wil naar bed.

Kan iemand me uitleggen waarom ik naar voetbal zit te kijken?
quote:Marels schreef op 30 juni 2016 @ 23:15:

Weer verlengen.... Ik wil naar bed.

Kan iemand me uitleggen waarom ik naar voetbal zit te kijken?Omdat je dan extra geniet als je zo naar bed mag
Ja maar ik houd helemaal niet van voetbal...
Het enige lekkers wat ik mag in huis wegens m'n diabetes is opgevreten door mijn man die overigens ook gewoon donuts had. Echt zak hooi grrr ik ga naar bed.
He wat een gezelligheid gister terwijl ik er niet was. (Was wat drinken met een vriendje van me. Was erg gezellig!)

wat leuk Diaan!

Meuh normaal ben ik vrij maar moet vandaag werken. Niet erg maar nu wel want geen ziiiiiin...
quote:Deadpool schreef op 01 juli 2016 @ 00:37:

Het enige lekkers wat ik mag in huis wegens m'n diabetes is opgevreten door mijn man die overigens ook gewoon donuts had. Echt zak hooi grrr ik ga naar bed.zo'n een heb ik ook thuis, die vreet alles wat los en vast zit, moet soms gewoon dingen verstoppen
Vroeg de deur uit om boodschappen te doen, zit me al te verheugen op de koffie daarna, vind een parkeerplek vlak voor de ingang vd supermarkt en dan moet ik met ingeladen kar zo'n 10 minuten wachten tot de glasbakken zijn geleegd voor ik bij m'n auto kan!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Meuh...

Normaal vrij maar vandaag dus niet en geen zin.

Verveel me en collega's zijn irritant...
en nu schei ik er echt mee uit...

Ik kan geen eieren koken en ik ga het ook nooit leren.

Het is of snot of ik kan er een ruit mee ingooien...

Eis bij deze voor een potentiele partner: hij moet eieren kunnen koken
Mijn vriend kan geen ruzie maken. Ik gaf (voor het eerst!) aan dat ik me aan een bepaalde gedraging van hem ergerde. Stilte. "Je mag best reageren hoor."

"Ik moet even nadenken over mijn argumenten."

Naaaah, geef gewoon een weerwoord! Ik hoef echt geen slaande deuren en geschreeuw dat ze vijf deuren verderop kunnen horen, maar een discussie met minutenlange tussenpozen van zijn kant is weer totaaaaaal her andere uiterste.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Bleh ja zo'n man waar niets uit komt in een ruzie. Word ik alleen maar bozer van

Nummer 1 op mijn wensenlijstje: een man die kan communiceren!
Mijn nummer 1 is een man die eieren kan koken
ruzie maken komt ook niet in ons woordenboek voor, nah eigenlijk wel maar wij hebben nooit ruzie, meer hele heftige discussie's maar denk als we ruzie hebben is het huis te klein want ik heb zo'n temperament dat ik echt ga schreeuwen of met borden smijten en me vriend is gewoon eng als hij boos wordt heb het een keer meegemaakt en was al bang terwijl het volgens hem wel mee viel was meer milde discussie mijn schoonmoeder is net zo eng die wordt gewoon een orkaan

oh eieren koken ja is altijd een drama bij mij, maar het gaat wel steeds beter
Nou bij mezelf heb ik de hoop opgegeven dat het ooit gaat lukken...
Ik ben een tsunami tijdens een ruzie. Bleh zwaar irritant van mezelf.
quote:iris1969 schreef op 02 juli 2016 @ 14:16:

Ik ben een tsunami tijdens een ruzie. Bleh zwaar irritant van mezelf.ik ben zo een emo koe, ik ga ook nog huilen dan
Ik ook...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven